Kyllä se helmikuun lapsi on ihan yhtä ihana. Eipähän muksu saa liikaa lahjoja kerrallaan
Vilipi Ikävä juttu tuo turvotus
Mulla ei oo ollu yhtään turvotusta missään vaiheessa (koputtaa puuta). En osaa yhtään samaistua tohon. Mulla kyllä on ollu erilaisia kipuja ja jomotuksia yöllä ja kun niihin herää ja koittaa vaihtaa kylkee, niin välillä siinä tulee melkein itku. Positiivista on siinä että oon aina niin unessa niin taju lähtee kyllä aika vikkelään. Välillä tosin tää tapahtuu aamulla ja uni ei tulekaan, niin sit saattaa olla hetken ku on noussu sängystäki niin lantiossa ihme painetta/kipua/jomotusta, mikskä sitä nyt kutsuu..
Viime yönä, just sen autoilun jälkeen, alko neiti toisaa kiusaa ihan urakalla. Ihan ku se ois koko yön yrittäny kaivaa ittensä ulos alaselän kautta. Siihen tosiaa yöllä heräsin 1 jälkee ja voin sanoo että ei todellakaan tuntunu kivalta. Silti en osaa vieläkää sanoa oonko tuntenu yhtääkää supistusta.. Ne tuntemukset mitkä tuli sillo yks ilta toho alavatsaa, ei oo pahemmin ollu enää. samaten ei myöskää mitää menkkakipuja muistuttavaa tai mitää..
Neuvolatäti varas tosiaa uuden ajan maanantaille asenteella "et sitä kuitenkaa käytä.." ja sano että kyllä se vauva on sielt ihan kohta tulossa. Tiedä häntä.
Tavallaan tuntuu että alkaa jo luopumaan toivosta..et ei se sieltä oo tulossa kuitenkaa. Vaikka pakkohan sen on
Mut ei jaksa aina "olla valmiina" ku koskaan ei mitää tapahdu. Ikävintähän tässä on just se että ku yksin on tän asian kanssa (ei ole esim puolisoa seurana) niin sitä vaa meittii ja toivoo ja suunnittelee ja haluais jo päästä elämään elämää uuden tulokkaan kanssa. Mäki odotan niin innolla ja energiaa täynnä sitä kun minä saan elää tyttäreni kanssa kahdestaan. Se on minä ja hän. Ikuisesti.
Laittelin viestiä lapsen isän kanssa muuten tossa yks päivä ja hän oli menny hankkimaan itellensä 120 liikuntasalin. Mainitsin sitten että hänen tyttärellänsä ei ole vielä pehmustetta siihen hoitopöytään. "Että sä ku sait sen tilin niin.." Tän eka kysymys "Paljonko se maksaa?" kerroin noin-hinnan (alle 30) eikä se enää mitää vastannu. Sit pari päivää myöhemmin tulee taas viesti "Kuis työ voitte?" Teki mieli sanoo että hyppää mereen! Kuulostaa ehkä vähä pinnalliselta, mutta kun tilanteessa on enemmänki mukana, en vaa jaksa kaikkea selittää. Ärsyttää! Äiti tietää kaiken mitä se "mies" on olevinaan ja on ihan sitä mieltä että parempi ku vaa pysyy poissa tieltä.
Noista miehistä sen verran muuten että..jos on mahdollista olla yksin, niin tässä vaiheessa kannattaa olla. Itelläni oli erittäin pitkä ja hyvin vittumainen "suhde" miehen kanssa yli pari vuotta (ei ole virallisesti loppunutkaan, vaikka mitään virallista ei ole edes ollut) ja nyt kun olen jättäny sen taka-alalle vauvan takia, niin enää en tiedä mitä se mies mussa herättää. Ei oikee tunnu enää miltään kun sitä ajattelee. Vauva vie onneks paljon huomion pois, mutta välillä mä mietin että mitä sit ku se ikävä iskee taas? Mitä sit kun alan taas haluamaan sitä miestä? Hurr! En halua ajatella. Asiahan on sen takia erittäin paksamainen koska hän on suhteessa. Ollu koko ajan. Ja ei, en ole tiennyt siitä koko aikaa, mutta saatuani tietää, olin jo ns liian syvällä. Nyt on tilanne kuitenki ihan ok toistakseks koska mulla on elämässä jotain niin paljon parempaa edessä. Joten, vitut siitä! Mä käsittelen sen sit kun (jos) tilanne tulee.
Nyt nautin Sintin kanssa elämästä ja hyvästä ruuasta
(ja taas täältä masusta kuuluu "luiden" naksahtelua ku toinen päättää vähä venytellä tj..)
J-Love ja Sintti Pirpana 40+4 :heart: