Huomenta!!!!
voi, meitä kärvistelijöitä..
EI oo kivaa ei..mulla helpotti suunnattomasti tässä eilen aamulla, koska soitin äippäpolille ja kerroin, että jalkahermosärky yltyy..
sain luvan ottaa ensi viikon keskiviikkona synnytyskamppeet mukaan polille..jos vaan oon ees jotenki tarpeeks pehmentyny, ni käynnistävät sillon..
viimeksi oli kai kaulaa se 1 sentti jäljellä..sen jälkeenhän tuli se vuoto ja paljon suppareita, mutta nyt ei oo kyllä ollu taas juurikaan mitään..maitoaki tossa pumppailin nyt aamulla, katotaan jos se sais aikaseks jotain..Ilmeisesti uussynnyttäjillä haluttais käynnistää kalvojen puhkaisulla..en vaan ole ihan tietoinen, että mitä se edellyttää..pitääkö olla jo jotenkin auki tms? ei käryykään..
Nyt täytyy sitten toivoa, että muksu on pysynyt oikein päin..! tuntuu kyllä nykyää jalka aika selkeesti tossa kyljessä, että eiköhän se oikein päin ole..
Valkkaria tulee niin paljon, että luulen koko ajan tihkuvani
lapsivettä..ei sitä kyllä kertaakaan tarkistettukaan ole, mutta kuitenkin..
Kiloja tuli yhtäkkiä kaksi lisää...kiva..
noh, kohta ne lähtee! odotan kyllä niin paljon omaan kroppaan pääsemistä myös..lapsen ohella..
Neuvola mulla ollut viimeksi 13.12 eli on ihan kiva mennä nyt torstaina pitkästä aikaa, vaikken haluisi ehkä vaakaan astua..
pyydän, että jos hän voi koittaa kohdunsuuta, et jos taas ärtyis lisää ens viikkoa varten..
Yritän siis täällä tehdä kaikkeni, että paikat pehmenis..miehellä kauhukuvat seksistä tällä hetkellä, joten se on ainut kikka, jota ei käytetä..
höh...tuntuu välillä tosi pahalta, kun sitä touhua ei ole yhtään ollut pitkiin aikoihin..ei tee kovin hyvää itsetunnolle..
mutta toisaalta ymmärrän..maha häiritsee itseäkin..
Muilla samaa?
Hankinnat: maidonkerääjiä vailla valmista..
oon ollu tosi ajoissa tällä kertaa..esikon kanssa uskalsin ostaa vasta kaksi viikkoa ennen laskettua aikaaa..
mulle tulee tällä viikolla vielä sellanen ihana nallepuku...
ostin facebookin kautta käytettynä..
Limatulppa: esikon kanssa tuli synnärillä se iso ruskee etana..
nyt tosiaan vuodin ruskeeta vuotoa sillon rv 36 eteenpäin n. 3 päivää sen sisätutkimuksen jälkeen..mutta ei mitään sen jälkeen....
Sitten jos muilla kokemuksia käynnistämisestä, niin saa kertoa..
Kolmaspoju ja rv 37+2