Pikasesti kirjottelen tänne. Meille syntyi poika rv 39+4 18.1 mitoin 4150g ja 54cm. :heart: Olen aivan hormonipöllyissä ja itkeä tihrustan kaikkea.
Aniit ja poika 4vrk
Aniit ja poika 4vrk
Joo ymmärsin kans et se ei oo ideaali ihan vastasyntyneelle, ilmeisesti se hajasäärin istuminen ei ole oikein hyvä asento ihan pienelle..?Sofiansohva Meilläkin ergo eikä se sovi alle 3kk ikäiselle. Lainasinkin Manducan kaverilta kun siinä vauvapienennin. Vai onko sinulla joku muu (liina tms) alkuajoille?
Toi olikin uusi tieto että imukyky paranee vasta käytössä, kiitos vinkistä! Pitääkin sitten metsästää nimenomaan käytettyjäAlkuperäinen kirjoittaja riskilä;27921337:Sofiansohva Kestovaipat on nykyään tosi helpon oloisia ja hyviä, edellinen kestoilukokemukseni on n. 13 vuoden takaa, jolloin ensin käärittiin harso imuvaipaksi, sitten päälle sellainen joustava kietaisuvaippa ja sen päälle vielä paksut villahousut. Eli aikamoinen paketti siitä tuli, mutta eipä vuotanut Ja nyrkkisääntöhän noissa uusissa vaipoissa on että vasta n. 10 pesukerran jälkeen alkavat toimia kunnolla eli käytetyt toimivat paremmin kuin uudet.
riskilä poks 39+0!!
Juu, vaipat ei ime jos niitä ei pese moneen moneen kertaan ennen käyttöönottoa! Ja voisin veikata, että kymmenellä imulla ei pärjää edes yhtä päivää. no riippuu toki imuista paljonko niitä tarvii, mutta yhteen vaippaan voi mennä kolmekin imua. Ja pikkuvauvalla menee aika monta vaippaa päivässä. Mä oon pessy vaipat noin joka toinen päivä ja kuivatan narulla, yleensä kuivuvat seuraavaksi päiväksi elleivät jo iltaan mennessä.Toi olikin uusi tieto että imukyky paranee vasta käytössä, kiitos vinkistä! Pitääkin sitten metsästää nimenomaan käytettyjä
Kuinkahan paljon vaippoja kannattaisi olla varastossa jos yrittäis pärjätä kestoilla? riittääkö 10 kpl imuja? Vai pesettekö niitä edes joka päivä?