Onnea kaikille vauvansa jo saaneille!
Ja kiitos synnytyskertomuksista, on ollut tosi kiva lukea niitä! Täällä odottelee yksi kärsimätön mamma vielä omaansa saapuvaksi maailmaan... Tuntuu kyllä, että tämä saattaa hyvinkin olla ensimmäinen lapsi joka ei KOSKAAN synny. LA on mulla kylläkin vasta perjantaina 25.1., mutta silti tuntuu, että oon ollut jo ikuisuuden raskaana ja tätä "loppurutistusta" on kestänyt jo ainakin toinen ikuisuus. Olo ei todellakaan ole häävi, erityisesti aamuisin ärsyttää niin pirusti kun synnytys ei taaskaan ole käynnistynyt ja kun koko kroppa on aivan turvoksissa. Silmätkin on hautautunu jonnekin tuonne turvotuksen alle enkä tunnista itseäni peilistä enää yhtään.
Anteeksi nyt tämmöinen valitusvirsi heti näin viikon alkuun mutta kun haluisin jo NIIIN kovasti päästä synnyttämään!! Eilen tuli oikein kunnon hysteerinen itkukohtaus heti aamulla, joten niitä
mielialanvaihteluita on täällä kyllä juu. Eilen tuli supistuksia lupaavasti siinä pitkin päivää, mutta illalla kun oikaisin tuohon sohvalle, ei ollut enää merkkiäkään supistuksista eikä yölläkään niitä ollut. ARGH.
Tänään on neuvola, joten katsotaan josko siellä täti osaisi sanoa jotain lohduttavaa
Kuten että aivan satavarmasti se syntyy ensi yönä
No, nähtäväksi jää.
Mä oon kanssa leiponut kaikenlaista tarjottavaa vieraille valmiiksi pakastimeen.
Vieraita en toivoisi ihan kotiutumispäivänä vielä, mutta eiköhän nuo isovanhemmat ryykää tänne sitten aika pian
Eikä siinä mitään, kunhan eivät tosiaan mitään ihmeellistä vieraanvaraisuutta odota. Oon myös yrittänyt pitää taloa jonkinmoisessa järjestyksessä, että on vauvan sitten kiva tulla siistiin kotiin
Eilen just tampattiin matot ja siivottiin muutenkin, joten tänään olis pikkuisella nyt tuhannen taalan paikka syntyä
Minkälaista vaatekertaa ootte suunnitelleet vauvalle sitten kotimatkalle? Mulla kun tää on ensimmäinen lapsi, ni ei oo oikein käsitystä siitä, kuinka paljon sellainen tarvitsee vaatteita päälleen. No, laitoin kassiin bodyn, potkuhousut, villatakin, villaisen kokohaalarin ja varuiksi vielä toppahaalarinkin, jos oikein kylmä on. Kaukalopussi meillä on tuossa turvakaukalossa ja se on aivan ihana ja tosi lämpöisen tuntuinen, joten uskoisin, että ilman sitä toppahaalariakin tarkenee, ettei tule liian kuuma. Parempi se kai on olla vähän liikaa vaatteita mukana kuin liian vähän ja eivätköhän ne kätilötkin voi siinä sittten vielä neuvoja antaa.
Meikä lähtee nyt katsomaan Tunteita ja tuoksuja ja Emmerdalen uusintoja (ah ihanaa, arkiaamut on parhaita!). Josko silittelis vaatteita hiukan siinä samalla - tai ei.
Mä voisin kanssa olla kiinnostunut Face-ryhmästä, sinne tulis varmasti enemmän kirjoiteltuakin
Tsemppiä kaikille vauva-arkilaisille ja sitä vielä odottaville!!
Nasdaq ja tyttönen 39+3