POKS POKS POKS 10+0!!!!
(tai ehkä se ois ollu jo eilen rv7 ultran mukaan mutta tarkistellaan np-ultran jälkeen la!)
Vitamiineista: Söin vuosia sitten esikoista yritellessä
Multitabs raskaus -vitamiinia sillä tuloksella että sain aikamoiset kutinat ja ihottumat ympäri kehoa, huh..
Olen siis allerginen Multitabsin vitamiinien sidosaineille tai lisäaineille.
Tuossa välissä löytyi
Ladyvita mama, mikä sopi minulle mutta nyt kuulin neuvolasta että D3-vitamiinia pitäisi syödä 10µg päivässä joten kilttiniä tyttönä vaihdoin merkkiä.
Nyt syön siis
Minisun Multivitamin Mama -monivitamiinia eikä allergiaoireita ole onneksi tullut kyseisestä valmisteesta, huh helpotus.. Mikä parasta Ladyvita riitti 40 päiväksi ja nyt riittää Minisununista suunnilleen samalla hinnalla 120 päiväksi vitamiineja, jes!!
Kohdusta: ei tunnu! Liekö kohtu taaksepäin kallistunut mutta ei tunnu.
Sydänäänet: eivät kuulu. Mulla on vanhempi versio Angelsounds kotidopplerista mutta vielä ei mitään kuulu, viime raskaudessa oli istukka edessä joten saattaapi olla nytkin vaimentamassa plus tuo ehkäpä taka-alalla piilotteleva kohtu saattaapi sitten myös vaikuttaa asiaan.
Vau.fi:n raskausanimaatio teki mut hulluksi!! :headwall:
Tuijottelin sitä kasvavaa vatsaa ja vertasiin omaani ja olin pari päivää lamaantunut toivottomuudessani että taaskin kannan keskeytynyttä keskenmenoa tässä bläähh..
Siis kun
oma kohtuni ei vielä pullistele vaikka maha kasvaa ja ihmiset ovat jo onnitelleet tulevasta perheenlisäyksestä hehhehee..
Nyt sain neuvolasta vaikka mitä esitteitä ja yksi niistä oli Ulla Roden kirjoittama "Raskaana" -opus jossa on kuvattu raskaana olevaa naista sivuprofiilista ja hänen vatsastaan huomasi muutosta vasta rv16!!! tai selkeämmin rv20 kuvasta..helpottavaa.. Olen myös muutamasta eri lähteestä lukenut näitä alkuraskausviikkojen "housusi puristavat ja rintasi pamahtavat" -tyylisiä tekstejä ja huokaillut että oma tilani paukkuu ainoastaan muutamista liikakiloista ja tuntenut epätoivoa tirsk.. Joten hemmettiin noi saakutin sivustot, eivät päde muhun laisinkaan..
Oireista: niitä ei juuri ole. Nyt tuntuvat ne ainoatkin oireet häviävän johonkin.. Pitäisi olla riemuissani mutta keskeytyneen keskenmenon jälkeen olo on vain vainoharhainen hahah..
Ihan lukea noita teidän
unelmaperhe-ajatuksia!!!
Minä toivoin aina suurperhettä..
Esikoisesta odotimme tärppiä pari vuotta ja siinä välissä kävimme yksityisellä tutkimuksissa mutta mitään ei löytynyt..
Tätä toista olemme taas yrittäneet toista vuotta ja tosiaan viime kesäinen kamala keskeytynyt keskenmeno sekä alkuvuoden spontaani keskenmeno kummittelevat ikävästi mielessä koko ajan. En oikein pysty nauttimaan täysin tästä raskaudestani vaan koko ajan on pelko persiissä ja tylsän tasainen olotila. Ikävä kuulla että teitä on niin moni muukin epätoivoinen ja vastoinkäymisiä kohdannut kohtalontoveri täällä.. :heart:
Tosi ikävältä tuntuu lukea pettymyksen täyteisiä tarinoita täältä, voi kun meillä kaikilla vain voisi sujua nämä raskaudet kuin tanssi.. :heart: Tsemppiä
Toivotonko ja
Fossiili :hug:, toivotaan parasta!!
Voimia
Toiveitavuodelle2013! :hug:
R86: Varhaisultrassa todetusta keskenmenosta saa
sairaslomaa ja muutenkin keskenmenoista, mulle ainakin on tarjottu. Keskeytyneen keskenmenon jälkeen olisivat kirjoittaneet vasta raskauden keskeytyksen jälkeen, en muista tarjosivatko aikasemminkin..olin kesälomilla silloin. Varmaan tarjosivat jo aiemmin, kyllä se uutinen ja tuleva raskauden keskeytys vaativat sairaslomaa. Mutta sähän et mitään saikkua tuu tarvitsemaan!!!
Kaikki menee aivan hienosti ja sillä sipuli!!
:heart:
Poikaolo!!! Tai ehkä esikoispojan takia toivon vain kovasti pikkuveljeä, leikit olisivat yhteisiä ja taloudellisestikin toinen poikalapsi olisi mukava vaihtoehto hihih..
Tästä ketjusta: Täytyy tunnustaa että on haastavaa pysyä mukana, on täysi työ lukea kirjoituksia jos on muutamankin päivän muualla..
Ihana kun meitä on näin paljon mutta kommentoidakseen yksittäistä kirjoitusta on aina kirjoitettava uusi vastaus ja viestiketju paisuu kuin kasvavat möhömahamme hih.. Olisi mahtava siirtyä facebookiin koska siellä olisi helpompi ottaa osaa keskusteluun ja kommentoida suoraan asianosaiselle eikä asianosaisen tarvitsisi lukea monen monituista sivua silmät solmussa ennenkuin löytää vastauksen kysymykseensä ym..
Minusta olisi aina kiva kommentoida monia kirjoituksia mutta luovun sitten koska pitäisi kirjoitella miljoonat biljoonat uudet kirjoitukset aina ja tyydyn sitten vain tykkäilemään niin kyseenomainen ainakin tietää että ajatuksissa ollaan mukana..
Miten on, löytyykö yhä facebook-ryhmästä kiinnostuneita..??
P.S. Menin paniikkiin ja luovutin toivoni joten eilen
ekalla neuvolakäynnillä ultrasivat pikkuisen ja siellä se pyöriskeli kovasti kuulemma, jihuuuuu!!!
:heart: (Itse en saanut selvää kun neuvolan ultrauslaite on niin vanha ja rupunen, kuva oli tosi epäselvä ja superrakeinen..mutta uskon terveydenhoitajaa)
Pokusaj + Vintiö 10+0