Moi moi moi! Liian pitkästä aikaa.
Nyt, kun mä olen aloittanut työt ja mies jäänyt esikoisen kanssa kotiin niin tuntuu, ettei aika riitä mihinkään. Töistä tullessa yritän tietysti olla pojan kanssa mahdollisimman paljon ennen pojan nukkumaan menoa.. sen jälkeen oonkin itse ihan tsipissä ja könyän puhelimen kanssa sänkyyn, jossa luen sitten teiän kuulumisia, jos en nukahda ennen
Puhelimella tänne kirjoittaminen on kuitenkin sen verran hankalaa (kun tää sivusto ei toimi siinä kunnolla), että oon ollut sitten kirjoittamatta.
Tähän tietokoneelle tuleminen kun on jotenkin vaikeeta
Todellisuus on kuitenkin menneinä viikkoina ollut se, että töiden jälkeen oon viettänyt suhteettoman paljon aikaa sohvalla maaten, kun mulla tuo pahoinvointi yleensä nostaa päätään vasta illalla.. ja v-ä-s-y-m-y-s!
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille, sekä sydänäänet löytäneille!! :heart: Ihanaa, kun aletaan kaikki olemaan jo "niin" pitkällä
Halaukset ja tsemppaukset
vuodoista kärsiville!! Mulla on tullut menneinä viikkoina n.7 erillisenä päivänä pyyhkiessä ihan kirkasta veristä vuotoa. Aluksi olin todella huolissani, että mistä on kysymys. Meillä ei ole täällä terveyskeskuksessa ultraa, joten lääkäri ei pysty tekemään kuin ulkotutkimuksen. Soitinkin sitten yhden tällaisen vuotoaamun (8+4) jälkeen neuvolaan, että suostuisiko neuvolantäti kokeilemaan, jos sydänäänet saataisiin jo kuulumaan.. neuvolantäti järjesti sitten töitään niin, että sai mut otettua vastaan samana päivänä ja itkuhan siinä pääsi, kun sydänäänet alkoi piankin kuulumaan :heart:
Mulle iski myös alkuraskaudessa hiiva, joten oon nyt siinä uskomuksessa, että limakalvot on vaan niin herkkänä, että vuotoa on esiintynyt sen takia.
Mulla tuli viimeksi tänä aamuna kirkasta verivuotoa, mutta kun iltapäivällä oli np-ultra, niin siellä se sydän sykki taas kovasti ja kaikki näytti olevan oikein hyvin!!
:heart:
Laskettuaika on nyt sairaalan mukaan 12.1.
Ymmärrän kuitenkin hyvin, että olipa vuoto millaista tahansa niin mieltä se painaa joka tapauksessa. :hug:
Mahallani en enää kovin hyvin pysty nukkumaan ja kohdun tunnen kyllä jo selälläni maatessa. Aamulla rakon ollessa täysi, kohtu tuntuu jo todella hyvin.
Joku kyseli kohdun asennosta: mä luulen, että mun kohtu on vasemmalle kallellaan, mutta toi mun esikoinen oli kyllä melkein koko raskauden ajan raivotarjonnassa
Voi apua, apua.. vielä olis vaikka mitä kirjoitettavaa, mutta koska herätys on jo 5.30 niin mun on pakko mennä tonne peiton alle nyt!
Voikaa hyvin!!
Aia ja morris 11+3