TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Olivia78 ihanaa kuulla että muutkin ihan paniikissa laskee liikkeitä, oon koko päivän ja viime yön niitä laskenu, tuun kohta hulluksi. Otin jo ton synnärin numeronkin tohon että kohta soitan, kun tänään on ollut kumman hiljaista.. pelottaa kamalasti. No onse varmaan tossa tunnin sisään soitettava, jos ei lehä enempiä kuulumaan. Mulla alkaa oikeesti pää krakaamaan tässä lopussa. Jospa ottaisivat vaikka tän ulos...

Oikein paljon onnea kaikille vauvaantuneille!!!! :flower: :heart: :flower:

Tulia, en mäkään täältä lähde vaikka hekmikuu jo häämöttää, tuskin nää meitä yliaikaisia poiskaan ajaa. Mutta mulla sama fiilis että tammikuussahan tän piti tulla ja sitäkin voivottelen.

JiiMi & Jantteri 40+5
 
Meille syntyi 25.1. klo 23.11 maailman suloisin pikkumies :heart: ! Rv:t tuolloin 41+2. Painoa vauvalla 3950 g ja pituutta 52 cm. Kaikki meni hyvin ja milloin vaan olisin valmis menemään uudestaan (vaikka kipeää ponnistusvaiheessa kyllä kävi), on tämä sylissä tuhiseva kulta niin maailman rakkain ja niin hellyttävä!! :heart: Rinnalla vauva ollut alusta asti, hyvin lähtenyt imetys käyntiin. Oltiin perhehuoneessa pari päivää, sitten minä tav. huoneessa 2 yötä vauvan kanssa (mies joutui käymään parina päivänä töissä ). To aamupäivästä kotiuduttiin ja tosi hienosti on vauvan kanssa lähtenyt elämä pyörimään, ollaan miehen kanssa aivan onnesta sekaisin!!! =) Vauva on todella kiltti, syömisen ja nukkumisen välissä hereillä ollessaan katselee meitä ihanilla, suurilla silmillään... :heart:

Synnytysstooria laajemmin joku muu päivä, nyt ei malta ja kohta tulossa vieraita... :D

Niin ja hurjasti onnea muillekin vauvan saaneille, kyllä tämä todella oli kaikki (joka ikinen hetki) sen arvoista!

Ja teille "yhdessä koossa" oleville kovasti tsemppiä ja suppareita toivottelen! =)

- Sirpula ja Rakas 6 pv :heart: -
 
JiiMi juu mä olin kanssa ihan paniikissa niiden liikkeiden kanssa :ashamed: . Vauvan liikkeet kyllä kuulema rauhottuukin ennen syntymää. Mua neuvottiin NKL niin, että jos ei tuntiin kuulu mitään niin sitten syö makeaa/juo mehua mene kyljellesi ja jos ei vieläkään tunnu tuntiin niin sitten soita. Sain itse kyllä aina liikkeen aikaan kun hyllytin mahaa/vauvaa jonkun verran. Anna vaan itsellesi aikaa kuunnella liikkeet ja pidä vaikka tukkimiehenkirjapitoa aina kun tuntuu. Pian huomaat että tuntiin tuleekin oikeasti ihan reippaasti niitä liikkeitä. Yritä rentoutua, kaikki on ihan varmasti hyvin ja soita synnärille vaikka 100 kertaa jos se auttaa, sitäkään ei pidä hävetä :ashamed: :hug:
 
ONNEA PALJON kaikille vauvan saaneille!!!! :flower:

Vielä näyttää olevan odottajia... :hug: kaikille ja toivottavasti PIAN pääsette loputkin vauvan hakuun :heart: on tuo odottavan aika vaan pitkä! eipä auta mitkään sanat,mutta voimia hurjasti lähettelen kaikille! enään ei voi mennä kauan :) Koittakaa jaksella!

mmamaa & poju 1vk 4päivää :heart:
 
Olivia hirmuisesti kiitos kun jaksat tsempata ja olla tukena!! :heart: Ja mä kyttään tosissaan tulppaa ja supistuksia ja kaikkia muitakin mahdollisia edeltäviä oireita niin tiheään, että hyvä tietää ettei niitä välttämättä edes kuulu. Vielä en oo tajunnu olla vauvan liikkeistä huolissaan, ovat sen verran kivuliaita jo että ei haittaa että ovat vähentyneet!!
Ilokseni tänään on tuntunu taas painetta alhaalla, mukavaa kun välillä tuntuukin jotain. Eilen illalla joutu pikkasen itkeskelemään turhautuneisuutta ulos, onneks oli mies tukena!!

Ja sirpulalle paljon onnea!!! :heart: :heart:

En mäkään meinaa siirtyä helmikuisiin, vaikka helmikuulle meneekin....

monna & häädön saanut nappula 40+2
 
Nyt täällä alko ilta bileet, joten huoli onneksi turha paljon kiitoksia tsempistä ja ohjeista!!!! :hug: Kyllä mulla tosiaan käy pää pettämään pikkuhiljaa.

Paljon onnea Sirpulalle ja koko perheelle pojasta!!

JiiMi ja Maha
 
Aamulla lähdemme mieheni kanssa vauvaa hakemaan.. Rovaniemelle on meiltä matkaa 360km, mutta matka sujuu rattoisasti herkkujen parissa :p maanantaina 10:00 aika LKS;n ja loppu onkin yhtä suurta kysymysmerkkiä... käynnistävätkö heti vai???

Vauvapuolella nähdään :heart:

Anar 41+3
 
Täällä ollaan hereillä oltu koko yö. 22.30 alkoi supistaa, mutta supisteli ihan vähän. Nyt supistukset ovat voimistuneet ja kestäneet tunnin verran kovina. Ei kyllä vielä niin kovina, mitä synnytys supistukset ovat, mutta melkein. Noin 10 minuutin välein tulee, välillä vähän enemmän väliä ja välillä vähemmän.

Taisi tuossa limatulppaakin vähän tulla, en tiedä kun ei ole koskaan tullut. Mutta pikkuhousut vähän märät ja pyyhkiessä tuli limaa ja oli vähän vaaleanpunaista seassa.

Saas nähdä kuinka kauan menee vielä, että pääsen synnyttämään. Kakkosesta supisteli pari yötä ja kolmantena yönä tuli lähtö.

Emos 41+2
 
Hei!

Olen seurannut teitä pari kuukautta jo ajattelin nyt jatkoajalla liittyä seuraan kun alkaa tämä pitkä odotus tylsistyttää. Mulla oli LA 30.1 eli en ole vielä edes kovin kauaa tässä ootellu yliaikaa, mutta jotenkin on sellainen tunne, että viihdyn yhdessä koossa tuonne kuun puoliväliin saakka. Ensimmäine vauva on tulossa tännekkin niinkun monelle muullekkin, en siksi osaakkaan oikeen edes tulkita mitään synnytykseen viittaavia merkkejä (paitsi siis epäilen ettei niitä ole edes tullut) :D

Puhuitte tuosta liikkeiden tarkkailusta, oon ite kans alkanut paljon enemmän kuulostella nyt vauvaa. Vielä ei onneksi ole tullutkaan sellaisia niin hiljaisia hetkiä että olisin oikeasti ehtinyt huolestua. Mutta parina yönä olen noussut mahaa heiluttelemaan ja kävelemään jos on tuntunut ettei pieni yöeläjä ole liikkunut tarpeeksi :(
 

Yhteistyössä