Toive, onnea kovasti tytöstä :heart: :heart: !
Ja kiitokset munkin puolesta tsempityksistä, on tää palsta ollu kyllä ihan ykkönen kaikissa asioissa mitä vaan tän raskauden aikana on eteen tullut. Sillä ei paljon asiaa neuvolassa ole ollutkaan kun täällä on jo niin paljon asioita aina selvinny...
Eli kiitos vain kaikille =) Kätilö soitti ja pyysi tulemaan huomenna myöhemmin, eli puol ysiksi. Lienee ruuhkaa, eipä haittaa niin on sit ihan inhimillinen aika nousta ylöskin.
Vetku en minäkään ole osannu päättää mitä laitan, on monta kerrosta ja bodejakin on useampia - eri kokosia kun ei tiedä onko tämä neiti ihan pieni vai vain pieni. Kun sirosta on puhuttu ja siskon lapsillakin 56 cm oli ihan jättikokoisia kun ne syntyi... ja tietysti on villasta ja toppaa ja sitä pöllöpukua ja töppösiä ja pipoja ja vaikka mitä... mutta ne on yhteen kassiin pakattu turvakaukalon kanssa niin haitaannooko tuo mitä siellä sitten on.
Meillä kissat uskoi heti kun laittoi niitä applarin kuoria, kerran siis vain tarvis. Ja nyt pinniskin on jätetty rauhaan ei kumpikaan enää siinä pötkötä. Aluks raasut ei uskaltanu mennä ees meidän sänkyyn, mutta nyt ne pötköttää siellä jo ihan normaalisti. Hoitotasolta en ole raaskinu niitä aina häätää, luulen että kun parkuva vauva lähestyy niin ainakin tuo nuorimmainen kiitää alakertaan piiloon.
Jaaha, pitänee keittää kahvit ja sit laittaa toi vauvan pesäke kans valmiiksi. Ja sit vois heilutella imuria, en vieläkään ole sitä tehny kun tänään hoitelin noita hääjutskia. Kimpuksi tulee sitten semmonen käsivarsikimppu ranskalaisista tulppaaneista...ne ihan tilataan mua varten =) Häistä on siis auki oikeastaan enää se ruokailu - miten ja missä (ja sekin on siis varattu mutten tiedä onko se sit hyvä) ja mun kolttu. Iltapuvun käyn joko ostamassa tai vuokraamassa, valkosta ei siis ole tulossa.. luumun värinen tai tummanruskea olis toiveissa tai ihan syvä violetti. Jos vaan löytyy. Tai sitten joku kiva jakku ja pitkä hame, mutta lyhyttä tai housupukua en kuiteskaan, kun kerran ihan oikeisiin kuviin mennään.
Niitä gracon lime-ruskeita ei enää saa mistään, tai siis saa jostain varmaan mutta tuolta mistä meinasin oli loppu eikä kuulemma uusia tule enää. blääh. pitää vissiin ottaa sitten ne punaruskeat, mitkä ei ollu läheskään niin kivat. No, ne kerkee sitten jossain vaiheessa ens viikolla vaikkapa.
Nyt keittelemään kahvetta, mä vielä täällä pyörin varmaan aamuun asti kun en muutakaan nyt "osaa", ja teidän juttuja on mukava lukea =)