Onnea kaikille vauvan saaneille! olen täällä tosi kateellinen, itsellähän tuo la oli ja meni. vaikka kaikki oli joka paikassa sitä mieltä, ettei tää loppuun asti menis, niin höpöhöpö, eiköhän tää vielä enskin viikolla masussa ole! Alkaa vain olo olemaan aika mahtavaa. sit pelottaa se, ettei minun voimat riitä synnyttämiseen. tai kun olen illasta ja yöstä niin väsynyt ja voimaton, että entäs jos ei puhti riitäkään.. ja vauvan terveys pelottaa ihan hirveästi! mies ihana kun kyselee vähän väliä, et supistaako... ei malttais hänkään pientä enää odottaa.
Meilläkin kun noita kissoja on peräti kolme kappaletta, kaikki leikattuja, kaksi tyttöä ja yksi poika, niin vähän heidänkin suhtautuminen pelottaa... mut uskoisin et kaikki menee hyvin, jos vain muistaa helliä misujakin ahkeraan, etteivät tunne itseään ihan täysin hylätyiksi. mut todennäköisesti pakko rueta nukkuu ovi kiinni, kun tuo meidän nuorin kissa saa aina noita kunnon villitsemis kohtauksiaan, jolloin sit juostaan ja hypitään kuin päätön kana.
Mörtsykkä ja pieni 40+2
Meilläkin kun noita kissoja on peräti kolme kappaletta, kaikki leikattuja, kaksi tyttöä ja yksi poika, niin vähän heidänkin suhtautuminen pelottaa... mut uskoisin et kaikki menee hyvin, jos vain muistaa helliä misujakin ahkeraan, etteivät tunne itseään ihan täysin hylätyiksi. mut todennäköisesti pakko rueta nukkuu ovi kiinni, kun tuo meidän nuorin kissa saa aina noita kunnon villitsemis kohtauksiaan, jolloin sit juostaan ja hypitään kuin päätön kana.
Mörtsykkä ja pieni 40+2