TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Kesääodotellessa, jennakaroliina ja tuizu paljon onnea pojista!!!! :flower: :flower: :heart: :heart:
Taitaa olla poika voittonen tämä tammikuu =)

Täällä hiukan supistelee, mutta vaan hiukan...
Kauniita unia kaikille!
 
Huomenna taas tää menee klo 09.00 käynnistykseen. Yhtään ei supistele eikä oo koko viikonloppunakaan. Saunottu on kahdesti jne. Viihtyy masukki yksiössään.

Nyt todellakin vois tulosta syntyä =)

Palailen seuraavaksi toivottavasti iloisissa ilmoitusluoontoisissa asioissa
:heart:



T: TeeBird ja beibe 39+3
 
Kesää odotellessalle, JennaKaroliinalle ja Tuizulle onnittelut pojista!

Runttipulla:
mullakin ollut tänään vuotoa jopa siis sen verran, että sohvaan tuli tippa nestettä. Soitin TYKS:iin ja sanoivat, että jos tulee lisää niin näytille, mutta epäilivät, että olisi kuitenkin sitä vetistä valkovuotoa, eikä siis lapsivettä. Enkä ole siis enempää tänään vuotanut joten kotosalla ollaan, edelleen.

Muutama yksittäinen kivulias suppari on tänään tullut, mutta ei sen kummempaa sillä rintamalla, joten vielä ei merkkejä näkyvissä synnytyksen lähestymisestä.

Sef

 
teebirdille oikein supertsempitykset että NYT sitten tapahtuu :hug: :hug: Tai jos vaikka vielä viime tingassa ensi yönä alkais ihan itsestään, olis vielä parempi =) Jäädään kuulolle odottelemaan ilmotuksia :)

Kohta on kääretorttu tehty, joten alkais toi pakkaseen lataaminen olla valmiina. On lihapullia, pizzaa, lasagnettea, sämpylöitä, kinkkujuustosarvia ja paprikajuustosarvia ja nyt sitten vielä se kääretorttu. Mustikkatassut käyn huomenissa, niin on sitten tarjoiltavaa ja nopeasti ruokaa saatavilla jos ei huvita tehdä mitään... tai sairaalassaolo venyy niin saa mies syödä noita, eikä tarvii eineksillä elellä.

Huomenna neuvola, ei jaksa enää innostua siitä juurikaan kun on se sektio jo odottamassa parin päivän päästä. Kaikki sairaalaa varten kassissakin alkaa olemaan ja tänään keitin tutitkin vauvakassiin, tosin niitä tuskin vielä tarvitsee mutta varuiksi. Lakanat on pinnikseen vielä laittamatta, mutta ne taidan laittaa kun tullaan kotios...keittiön kaapin ja omat vaatekaapit siivoilen vielä jos vaan kerkeen - ja kerkeenhän mä jos keskiviikolle menee lähtö.

Ens yönä tuskin nukutaan, on taas semmonen olo ettei pahemmin uni silmään tule...mutta mitäpä siitä, saa sitten aamupäivällä nukkua hetken. Täytyy alkaa lukemaan jotain noista romaaneista mitä mulla on lainassa, saapahan yön kulumaan rattosasti.

Vointeja mammoille ja toivotaan lisää vauvauutisia, kohta on jo puolessa välissä tammikuu =)

 
Huomenta!

2, 5 tunnin unien jälkeen aamuäreänä täällä... neuvola olikin jo ysiltä joten täytyy koittaa jatkaa unia sitten päivällä.

Ylihuomenna on sitten h-hetki, nyt tosin selkääkin särkee ja alavatsa on kipeänä, eli liekö valmistautumista vauvantuloon..
Toivottavasti teebird pääsee heti aamusta jo vauhtiin, ettei tarvii päivätolkulla odotella enää =)

Mukavaa viikonalkua, seuraavat pari päivää onkin jänniä ainakin meillä täällä kotona!

runttis ja toukka 38+6
 
TeeBird paljon tsemppiä tälle päivää ja tulevaan! Toivottavasti vauva tulee nyt ulos ja käynnistys tehoaa :)

Kaikki alkaa pikkuhiljaa saada vauvansa kainaloon :heart: ja tekin joilla sectioaika pian...tsemppiä kaikille jotka tietävät vauvan syntymäpäivän ;)

Jokohan Johjo pian kotiutuu nyytin kans :whistle:

oi että kumpa itekki PIAN pääsis....tai no mä oon nyt viime päivät ajatellut että apua en taho synnyttämään :eek: hassua....tavallaan ku tää oloki on nii hyvä kaikin puolin paitsi lyllerömäinen ku ei taivu mihkään suuntaan mut ei muuta valittamista. ehkä täs tulee viime hetken paniikit käsille ja alkaa jo ikävöidä tätä raskausaikaa etukäteen ku tietää tän pian päättyvän :) ei kai täs kuukautta kauempaa enää mee! mä mietin että jos ens viikolla tai sitä seuraavalla vaikka jo pääsis :whistle: hyvä täs on miettiä päänsä puhki koska :D aina sama juttu....ei sitä vaan osaa ajatella muutakun koska tää syntyy jne.

joo mut nyt meen kattomaan miten nuo pojat nukkuu vieläkin....oon täs jo hetken odotellut ja kohta täytyy ruveta puuron keittoon ettei tuu kiire esikon neuvolaan.
Heipsan ja jaksuja mammat loppumetreille :wave:

mmamaa 39+0 :heart:
 
TeeBirdille tsemppiä tähän päivään! Mulla huomenna aika äippäpolille, mutta veikkaan, etteivät kuitenkaan huomenna vielä käynnistä vaan menee torstaille, mikäli siis edes koko käynnistykseen sitten ylipäänsäkään ryhtyvät.

Mutta ihan hyvä tavoite olisi, että kerkeäisimme siellä laitoksella treffaamaan vaavit kainalossa :)

(.) Turvotusta, turvotusta...eipä muuta.

Sef 38+5


 
TeeBird onnea jo etukäteen, toivottavasti kaikki menee sujuvasti!

Eilen illalla sain aivan mielettömän kipeän ja pitkän supistuksen nukkumaan mennessä, piti vaan puristaa miehen kättä ja yrittää hengitellä. Sen jäljiltä olikin sitten maha ja selkä hellinä, nukuin aika huonosti. Neljän aikaan heräsin vessaan, ja sen jälkeen yhytin miehen kokeilemaan sitä kivointa ässää lähes kuukauden tauon jälkeen :ashamed: Nyt on sitten tosi kipeä alavatsa ja -selkä, liekö siellä jotkut hormonit nyt vaikuttavat..? Saisi kyllä jo synnytys käynnistyä, on tosi outoa kun tulee yksi tai kaksi hurjan kipeää supistusta päivässä, eikä muuta. (Nuo ovat nimittäin olleet sen sortin suppareita, etten niitä kotona kovin kauan kestäisi.)

Täytynee painua takaisin nukkumaan kun mies herää, en nimittäin jaksa tämän mahakivun kanssa päiväuniaikaan saakka...

Tuttiritari ja tyttö, jo 40+4
 
Heips vielä, semmonen juttu - kun me ei vielä aviossa olla niin miehenhän täytyy käydä kuittaamassa toukka omakseen jossain lastenvalvojalla tms... onko teillä kokemuksia ja millä aikataululla sinne pitää mennä? Heti laitokselta päräyttää sinne? :LOL: :LOL:

Vitsit mä fiilistelen täällä brother firetribeä, sen keikka olis ollu torstaina Helssingissä... no, kesällä sitten kuuntelemaan sitä jos vain pojat keikkailee. Torstai ei ihan nyt sovi tähän meidän kuvioon :LOL: :LOL:

 
Tuttiritari kuulostaa hyvin tutulle tuo sinun olotila |O Minulla on tätä jatkunut jo pidemmän aikaa joten tästä alavatsa- ja -selkäkivuista on tullut jokapäiväinen riesa. Ja ne ässät ei kyllä täällä tunnu toimivan :kieh: Meidän tytöt tuntuu viihtyvän yksiöissään turhankin hyvin :)

Huomistä äpolikäyntiä odotellessa :D

MaMa ja tytsykkä 40+4 :heart:
 
Runttipulla meillä on nuo kolme vanhinta mies käynyt tunnustamassa omikseen kun ei aviossa silloin oltu.. Eli kun kotiudut niin ota yhteys lastenvalvojaan, jolle varataan aika isyydentunnustamiseen. Aikataulun kiireellisyys riippuu siitä haluaako miehesi vauvan omalle sukunimelle, jos haluaa niin silloin isyydentunnustaminen pitää tehdä ennen ristiäisiä. Muussa tapauksessa ei asialla ole mikään tulipalokiire eli ei tarvitse soitella lastenvalvojalle heti ensimmäisenä kun kotiin pääsee :D
Niin ja lastenvalvojat tuntuvan olevan huumorintajutonta porukkaa :whistle: Mies kun erehtyi vitsailemaan kaksosten synnyttyä sillä että jospa hän tunnustaisi vain toisen tytöistä..lastenvalvoja oli sitä mieltä että se ei ole mahdollista :LOL:
 
No sit siitä tulee hauskaa jos on huumorintajutonta porukkaa kun mies saattaa heittäytyä vitsikkääksi... :LOL: Joo, tytölle tulee miehen sukunimi kun omakin vaihtuu sitten parin kk päästä... joten täytyypä ottaa nrot ylös ja soitella kun kotiudutaan. Varmaan sitten ens vkolla käynti jos vaan mahdollista, mieskin pitää ens vkon vapaata ja on mun kaverina kun vauva-arkea opetellaan.. tänks mama =)

Nyt neuvolaan :wave:
 
Ja heti perään neuvolakuulumisia: paineet pikkusen koholla, mutta viime yön unien jälkeen (tai unettomuuden) ei mikään ihme, pissa puhdas niinkuin tähänkin asti, sf-mitta 33 (vähän laskenut viime mittauksesta), painoa tullut 1 kg kahdessa viikossa, yhteensä siis 8,8kg. Toi jää sitten loppusaldoksi ilmeisesti... sykkeet ja liikkeet ok ja vauva on nyt taas enemmän poikittain viistossa kuin istuallaan. Sen kyllä tunteekin kun on kaks kyttyrää taas tuossa vatsassa.

Jees, ens vkolla neuvolatäti tulee sitten kotiin tikkejä poistamaan - aika hurjaa että se oli nyt sitten siinä tämä raskausneuvolajutska... ens vkolla sitten onkin vauva jo pääroolissa =)

Nyt taidan ottaa tirsat tuttiritarin tapaan, on vähän väsynyt olotila....

 
Kiitos runttis ja mama kun muistuttelitte tuosta tunnistamisjutusta, eipä olisi varmasti itse älytty ottaa yhteyttä valvojaan heti kotiuduttua. Ei olla tosin vielä päätetty kumman nimelle tulee eikä ristiäisiäkään ole luvassa, mutta nimiäisten kanssa on varmasti sama juttu..?

Jotenkin hassu juttu, mutta mulla ei ole vielä yhtään kiire synnärille, ja jotenkin olen jo asennoitunut siihen, että menee varmasti helmikuulle. Kassi on kyllä jo molemmille pakattu ja muutenkin kaikki on valmiina, mutta jos tulee yhtään kumpaankaan vanhempaansa, niin on vähintään kaksi viikkoa myöhässä! Saas nähdä olisiko sittenkin tyttö, jos ne kerran ovat sitä hitaampaa sorttia... Miehen kanssa ollaan kyllä veikattu poikaa, ja samoin kaikki sukulaiset, ja kysyttiinpä kerran masukiltakin. Potkaisi pontevasti kaksi kertaa pojan merkiksi heti miehen kysymyksen perään. Vähänkö revettiin :LOL:...

Posti tipahti tuossa luukusta ja toivoin, että olis ollu viime viikolla tilattu lehti, mutta ei... Pärrätarjouksia vaan satelee, mutta nyt on kyllä mahdollisimman huono kohderyhmä kun pitäisi saada edellinenkin myytyä. Ensi kesänä tuskin tulee ajeltua, ja sivuvaunua siihen ei todellakaan tule!

Ainakin Olivialle, Kesääodotellessa, jennakaroliinalle ja tuizulle kovasti onnea nyyteistä! Ja muille sitten tehokkaita suppareita ja hyviä vointeja.
 
Onnea kaikille vauvan saaneille :flower:

Tsemppiä supistusten kanssa kärvistelijöille!

Tsemppiä käynnistykseen ja sektioon meneville!

Omassa olossa ei mitään ihmeellistä. Eli ei tässä vielä synnyttämään lähdetä pitkään aikaan. En odotakkaan kyllä, että vielä syntyisikään. Aikaisintaan viikon päästä alkaa jo enemmän odottamaan, että koska syntyy. Ei ole yhtään supistusta ollut. Menkkakipuja on kyllä päivittäin ja välillä monta kertaa, mutta menkkakipua ollut koko raskauden ajan ja viimeiset melkein pari kuukautta on ollut melkeinpä jokapäiväistä. Tuntuu kyllä, että olisi vähän koventunut ne kivut.

 
Huomenta!

Meillä ainakin tuli postissa aika lastenvalvojalle ihan itekseen sillon kun ei oltu aviossa ja isyys piti tunnustaa. Tosin, me asutaan pienellä paikkakunnalla et en sit tiedä miten se menee isommissa kaupungeissa...

Olivia, Papupata, Kesää odotellessa ja Tuizu paljon onnea pikkuisista!! :heart: :flower: On tosiaan melkoisen poikavoittoinen tämä tammikuisten pino :D

TeeBirdille paljon tsemppiä ja paljon paljon suppareita!!

Mulle on iskeny jo ihan hillitön paniikki synnytystä kohtaan :'( Ei passais lukee noit kertomuksia, mutta kun ei niit voi olla lukemattakaan...
Oon ihan varma et homma kusee taas niinkun aiemminkin... Sitten jos vielä sattuu samanlaista henkilökuntaa kun mitä tuttemuilla oli ollu se lääkäri niin jes! |O
Mies kysyi eilen jännittääkö tuleva niin en voinu sille edes sanoa mitään kun olisin alkanu heti itkee... aargh!!
19.1 on sinne pelkopolille se toinen aika, mutta se tuskin helpottaa mun olotilaa...
Sit mietin sitäkin, et kun mun on keskityttävä siihen synnytykseen koko ajan ihan täysillä että pystyn kestämään ne supparit, niin niin... nyt kun on jo valmiiks paniikkia päällä ja pelottaa, ni en pysty sit keskittyy! Ja kun mulla pelottaa, niin palelen, ja kun palelen niin tärisen ja jännitän koko kroppaa. Miten siinä sit rentoudut suppareiden välissä |O
Nousee jo ihan kylmät väreet kun miettii koko hommaa...

Sori tämä purkautuminen... Pakko jonneki saada kertoo :ashamed:

Muuten kaikki ok, huomenna olis neuvola. Oon koittanu liikkua ja touhuta nyt ihan urakalla jotta paikat aukeis sen verran et alkaisivat käynnistää synnytyksen sillon 19.pvä...
Pelottaa viel sekin et jos synnytys alkaa kotona niin en varmaan uskalla edes miehelle soittaa (jos sattuu et se on siis töissä ) tai herättää sitä jos nukkuu ettei se lähe kiikuttaa mua sairaalaan...

Rasittavaa...

Siskon kans just puhuttiiin et on niin jännä et enää ei ole kun muutama hassu viikko niin meillä on vauva :D Nopsaa se on aika menny, en sit tiedä vaikuttaako siihen se et täällä ollaan niin paljon palloiltu ja jaettu kokemuksia vai miks tuntuu et nyt tämä raskaus on menny nopeampaa ku edelliset :D

Sisko ihan innoissaan (se joka meillä paljon on), sanoi et hälle pitää ekaks soittaa ja että se tulee sit heti kattoo meitä :LOL:
Tuli noit puheluita isosiskolta ja äidiltäki et niille pitää heti ilmoittaa kun alkaa tapahtuu, mutta tuskin ilmoitan! Päätin et kaikille kerrotaan vasta kun vauva on maailmassa!

Nyt täytyy alkaa valmistautuu lähtöön. Ollaan saatu meidän TäysTuholle uus kaveri ja sovittiin treffit koirapuistoon 11.30.
On elämä tuon adhd:n kans melkoista rumbaa! Vaan no, se onneks oli tiedossa kun päätettiin Bulli ottaa :D

Mrs O & Nti Eelis 37+2
 
Tervehdys kaikille,

Sateisena ja harmaana alkoi tämä viikko meilläpäin Suomea ja kaverikin joutui vielä kaiken kukkuraksi perumaan tälle päivälle sovitut treffit kun toinen heidän lapsistaan oli tullut kipeäksi. No eipä tuo oikeastaan minua haitannut, kun sain sitten tässä aamupäivän aikana vähän siivoiltua ja tiikekerikakkukin on jo paistumassa uunissa päiväkahville :p .

Mrs O muakin välillä jännittää tuo synnytyksen konkreettinen läheneminen. Itse synnytys ei niinkään mua stressaa vaan lastenhoidon järjestyminen ja sinne sairaalaan lähteminen, että minkämoista hässäkkää se tulee olemaan. Ja tietysti välillä mieleen hiipi sekin ajatus, että voiko vielä viidennelläkin kerralla kaikki mennä todellakin niin hyvin kuin tähän asti on mennyt :whistle: .

Teebird on jo ainakin tositoimissa ja Emmystäkään ei ole kuulunut mitään koko aamuna.

Runttipulla ja Pearl ovat vain päivien päässä palkinnon noutamisesta =) .

Oma napa voi hyvin. Yön nukuin kohtalaisesti, eikä mitään merkkejä synnytyksestä ole näkyvissä. Huomenna on edessä se visiitti äippäpolille. Toivossa elän, että tulen sieltä kotiin ilman käynnistysaikaa ja että masukilla on kaikki edelleen kunnossa.

Lapset alkavat kiipeillä pitkin seiniä, joten täytyy lopetella ja lähteä katsastamaan mitä ruokaa sitä aamupäivälle loihtisi.

Supistuksia kaikille halukkaille ja voimaa päivään tasapuolisesti :wave: .

:heart: Anni ja masu 37+3 :heart:
 
Heippahei!
Onnea poikavauvojen pyöräyttäjille! Kylläpä on vaaleansinistä touhua tällä palstalla :)
Ja kiitos ihanista synnytystarinoista!

Hyvä tosiaan kun muistuttelitte tosta tunnustamis-asiasta. Meilläkin vaavi saa miehen sukunimen ja minä tulen sitten kesällä perässä häiden myötä. Vai huumorintajutonta porukkaa haha, täytyykin varottaa sitten miestä :LOL:

Täällä vatsa ollut useamman päivän sekaisin ja tää nuha sais jo loppua mur. Ei oikeestaan supistele höh höh, huomenna ois LA... Mutta porukoiden koirat haisteli mua eilen ihan uudella tavalla..jospa ne jotakin aistii..? :)


Teebirdille tsemppiä tälle päivälle!! :)
 
Onnittelut kaikille vauvatuneille!

Mehän maman kanssa myös lisätään tyttösaldoa, toivottavasti mullakin tällä viikolla. Äitini pahoittelee vaan jos ei ehdi nyt ennen keskiviikkoa syntyä kun lähtee kolmeksi viikkoon reissuun ja häntä harmittaa jo nyt kun ei ole täällä. Mut hei vauva on pieni vielä kolmen viikon päästä, ja kyllä mäkin lähtisin etelään jos pääsisin vaikka heti :D .

Pitäs lähteä tarpomaan neuvolaan. Siihen jonne neuvolan täti ei uskonut mun tulevan, koska vauva oli kuulemma kiinnittynyt. Tosin eilen illalla aloitti saman liikehdinnän kun ennen tuota kiinnittymisuutista eli tunkee itsensä täysin oikealla puolella kylkiluiden alle |O ja se sattuu. Minä vaan mietin että miten vauva pystyy liikkumaan noin paljon jos pää on kiinni lantion kuopassa?

Meilläkin tuo ihana isyydentunnistus edessä. Ja ne iki-ihanat kysymykset.. No mut on tässä samassa aihepiirissä päästy etiäpäin. Jos nyt kaikki sujuu kuten tanssi, musta tulee myös pian rouva =) . Häitä tosin vietetään sitten myöhemmin. Halutaan vaan että kuljetaan kaikki samalla nimellä ja kaikki käytännön asiat helpommaksi.

Nyt suihkuun :wave:

Amino ja neiti 40+1
 
TeeBirdille tsempit käynnistykseen ja supistuksia kaikille lähettelen! :D :wave: Itteä ei kyllä onneks supista, enää pitäis 2 päivää pienen pysyä masussa. :eek:

runttipullahan siellä on ahkeroinut oikeen kunnolla.. mekin ajateltiin miehen kanssa vielä tänään siivoilla koko talo, tai no voi jäädä mun osilta aika vähiin, mutta kuitennii. Vauvan sängyn ajattelin huomenna laittaa valmiiks, kun haluan sen ite laittaa ja kotiin tultaessa voi tuo kumartelu tehdä aika kivaa... oon täällä fiilistelly oikeen, että kuinka "ihanan" kipeä se haava sitten onkaan. :x

Hommasin jo aiemmin vauvan sänkyyn päiväpeiton jo noitten kissojenkin takia, saa sen sitten laittaa suojaks siihen. Kissat on ihme kyllä pysytelly poissa tuolta vaavin sängystä, vaikka patja siinä on ollut jo hetken paikoillaan. Meillä siis menossa mukana täällä 2 kissaa ja koira, joka on ihan pihakoirana nykyisin (pitkäkarvainen). Eli yöt nukkuu tarhassaan ja päivät kirmailee vapaana.

Niin ja muuten joulukuisten pinoa kävin joskus aina ohimennen vilkasemassa, ni siellä mun mielestä jollekin oli varattu sektioon aika vauvan pt:n takia ja vauva oli edellisyönä ennen leikkausta kääntynyt! :eek: Huh, ois sekin, mutta hällä tais vauveliini olla muutenkin aika pyöriväistä sorttia.

Mrs O: Mä sain kanssa kauhean paniikin tässä yks päivä tuota sektiota kohtaan, kun menin netistä muka tietoa ettimään. :snotty: Nyt kummittelee päässä kaikki märkäiset tulehtuneet sektiohaavat, massiiviset verenvuodot jne! Toisaalta ennen tota vauvan kääntöyritystä olin kanssa lukenut juttuja, miten lääkärit väkisin vääntää vauvaa ja äiti on tajunnan rajamailla... no koko kääntöyritys kesti mulla ehkä muutaman minuutin ja lääkärit kyseli koko ajan olotilaa, että ei ollut kyllä ollenkaan paha. Toivottavasti sulla synnytys menis hyvin.. ja miks ei menis! :hug: Yritetään pysytellä poissa synnytyskertomuksia lukemasta!:)

Niin juu ja täälläkin vaavi saa sitten isänsä nimen, eli täytyy varata jossain vaiheessa aika sinne tenttaukseen..


~Pearl 38+5 ..väsyttää! Arvatkaahan mitä täällä tulee yöt ja päivät mietittyä?! Iiks, iiks... kohta on masu levällään! :kieh:
 
Hurjasti onnea kaikille vauvan jo saaneille!!! :flower: =) Aika poikavoittoiselta kyllä vaikuttaa ainakin tämä alkukuu.. ;)

Kiitokset synnytyskertomuksista. Toisaalta ei tee ollenkaan mieli niitä lukea, toisaalta tekee...

Aamulla oli neuvola, tässäpä kuulumiset:

RV 39+3
RR 125/75
painoa 400 g/vko
turvotus +
SF-mitta 34
HB 134
pissat puhtaat
vauvan :heart: 135-150

Vauva on kiinnittynyt ja tosi alhaalla, joten odotellaan... Limatulppaa, erityisen kipeitä supistuksia ym. ei ole ollut, valkovuoto lisääntynyt hurjasti. (voiko se olla merkki synnytyksen lähestymisestä?!)

Lenkillä oon koittanut käydä usein ja saunassa monta kertaa/vko, mutta ei ihmeempiä. Pitänee kokeilla "ässäilyä" enemmän... ;)

Nyt ruokakauppaan, kovasti tsemppiä käynnistyksiin/sektioihin meniöille ja suppareita niitä toivoville! =)

- Sirpula ja Masukaveri rv 39+3 :heart: -
 
Voi härreguud mä olin synnärillä äsken - unissani siis! Ja meille tulikin poika, joka sai 9 pojoa ja sillä oli täysin anopin nenä... ja mut oli nukutettu ja kun heräsin niin siitä vaan tassuttelin ja lähdin ettimään miestä ja vauvaa... ja kuinka ollakaan koko suku ja puolet mun kotopitäjän asukeista jo OLI laitoksella ja kauhee härdelli päällä siellä... :eek: :eek: :eek: Kun heräsin niin olin ihan että täh, enkö mä olekaan vielä laitoksella... alkaa siis alitajunta työstämään tätä. Ja meille on veikkailtu kauheasti poikaa niin olis se nyt jos pojaks tämä meidän tytsy vielä muuttuis!
Niin me ei olla kerrottu sektioaikaa kenellekään tutulle, ei edes lähisuvulle. Ne on ihan hiilenä kun ei kerrottu mutta ajateltiin, että yllätyshän se olis sekin jos päättää tulla millon vaan... joten sillä saralla siinä mielessä saa olla rauhassa kun kukaan ei panikoi tai kiusaa siitä että miten lähellä se sektio on jne....

Niin meilläkin sanoi neuvolassa että lappu tulee kotiin sinne lastenvalvojalle, mutta isän nimen jos ottaa niin nopsaan pitää sitten toimia. Ja sinne mennään yhdessä, ettei pelkästään isää paiskata leijonankitaan... :LOL:

Nyt lähden asioille, nukuin vaatimattomat 4 tunnin päiväunet tässä... mutta teki hyvää vaikka näinkin ihan hurjaa unta :LOL:

Niin Pearl, mullakin ollu vkolta 30 asti tämä toukka poikittain/perätilassa joten aikamoinen ihme on jos tämä nyt viime metreillä vielä kääntyy.. mutta nyt liikkeelle, päivä on jo pitkällä..

 

Yhteistyössä