Huomenta!!!
Paljon on taas juttua tullut... aktiivista porukkaa ootte!
Runttipulla Sulla olikin hyvät ne ideat sen vaatekomeron kanssa. Toivotaan et se nyt toimii ja tuuletus pelaa. Kissat on just sellaisii et ne tykkää mennä nukkuu puhtaisiin vaatteisiin. Suljettujen ovien systeemi on meilläkin.........
Hiivasta sen verran et mulla se oli krooninen alku raskaudessa antibioottikuurien seurauksena. Varovasti laitoin rasvaa, mut sit otin ne maitohappobakteerit kehiin ja ongelma katos heti. Maitohappobakteerit kai on hyväks kai muutenkin, vähemmän tulee mahapuruja pikkuiselle kun syntyy. Ja olisko ne auttamassa kans asiaan ettei tuu niin paljoo allergioitakaan? Noin on jos oikein nyt muistan. Eli niitä kannattaa napostella siis vaik ei hiivakaan ole. Jos se hiiva on tosi kiukkuinen, niin hoitaa se sit kyllä kannattaa.... :x
Hemuli Meil otetaan se sektion mahdollisuus puheeksi vasta rv33-34. Itse haluaisin et mentäis sen joulun yli yhdessä kasassa, koska sektio sais olla viikkoo aikaisemmin sitä ainakin et olisin potilaana jotenkin kunnossa jouluksi... Eli se ei kauheesti kiinnosta. Mut katsotaan mitä sanovat. Viimeks joku "akka" sanoi et miks pitäis saada sektio kun ei oo ongelmia... no nyt niitä alkaa taas tulee, joten sävy voi olla erilainen taas ens kerralla. |O
kirppunen ihana toi teiän teini!
Kyllä se siitä joku päivä vielä muuttuu... Mullakin oli pillihousut aikoinaan ja varmaankin aika paha asenne, mut "normaali" minustakin on ajan kanssa tullut.
En tiedä mut en kyllä haluis olla sen ikäinen uudelleen, kauheeta aikaa... kroppa muuttuu, hormoonit hyrrää, haluis olla aikuinen mut ei kuitenkaan, joutuu vanhempia kuuntelemaan jne... Kauhulla odotan et toi meiän typy iskee teini-ikään, toivoa voi et se olisi helppo sellainen.... :/
Turvotusta ei oo onneks tullut vielä ainakaan ja toivottavasti pysyy poissa....
Sef ja muut sokeriset Täällä kans on siis sokerit sekaisin. Harmittaa et toi vaiva täytyi taas tulla. Oon ollut raskauden alusta alkaen tosi tiukalla kuurilla jo muutenkin ja nyt siis tiukentuu entisestään. Mulla on jo mielessä et vedän kaikki mahdolliset suklaakakut sit kun Tirri on pihalla. Mul on painon nousu ollut hidasta jne joten onhan toi vähä epäreiluu et näin kävi, mut sellaista se elämä on....
Johjo Tuo on ongelmallista kannattaako poistaa noita "puhumattomia" vai ei. Varmasti on sama ongelma joka pinossa... Sit on monesti et samat tyypit ovat monessa pinossa (kuten mä). Muutama vaihtoehto on tohon ongelmaan. Itse jätän rauhaan sellaiset tyypit, jotka "ovat jossain pinossa", sieltä voi sit ne syntymis uutiset käydä kopsaa jos ne ei muuten ilmoita. Sit meil on sellaisii joista en tiedä missä on ja ne pidän mielessä ja seuraan asiaa... pian on esim 5kk ettei oo missään pinossa kirjoittaneet, joten ne menee pian poistoon........... Eli toi on just tota. Hankala sanoo miten pitäis tehdä. Luulen et monet näistä kuukausipinoista jättävät vaan nimet sinne ja sit kun kaikki aktiiviset ovat ilmoittaneet pino painuu nettiavaruuteen.... Mua ei ainakaan haittaa miten teet. Oikeeta ja väärää ei varmaankaan oo........
(.) Olo on ollut ihan hyvä mitä nyt liitoskipuja on. Vessassa käynnit on tuskaa, kun jalat eivät meinaa pelata. Muuten ok.
Tilasin ekat kestotkin nyt. Päädyin All-In-One:in ja sellaisiin väreihin et sopii molemmille.... Hitaamminhan ne kuivuu, mut jos on muita vaipanvaihtajia paikalla helpompi niille on kans laittaa tuollaiset vaipat. Aion hommata kunnon satsin, sit ei haittaa vaikka ne kuivuukin hitaammin. En voi odottaa et se eka paketti saapuu..... :heart:
Meil on maalaushommat, eli seinät maalataan... Sit alan laittaa asemiin kaikki vauvan tavaratkin. Nopeesti aika menee, töissä kauhee kiire ja sit muutama oppitunti on istuttava ennen vaavin tuloa, eli kiireiset kuukaudet ovat menossa.
Jaksuja kaikille! :heart:
NullPoints ja Tirri 30+3