? Tammikuun Toivot 2012 ?

Argh, en tiiä enää mihin uskoa... Töistä tultuani "satuin" vilkasemaan uudelleen sitä aamun testiä, ja hailakka roskishaamu... Joo, tiiän kyllä ettei niitä saisi katsella sen ajan jälkeen, mutta ei mulla oo noissa testeissä ennen mitään roskishaamuja tullu (Yliopiston apteekista ostettu First Signal -merkkinen testi, herkkyys 10 mIU/ml)...

Vuoto tosiaan ei ole alkanut. Mutta olen miettinyt, että voiko vuoto edes alkaa lugejen aikana? Tänään aamulla en enää lugeja laittanut. Mutta jos tuolla joku pieni olisi, luget olisi varmaan aika tärkeet? En tiä enää mitä mun pitäs tehä...

Tänään on kp 30, pregnylistä on 16 päivää, oletetusta ovulaatiosta 14-15 päivää. Joten kyllä tuolla herkkyydellä pitäisi plussan jo näkyä kunnolla jos olis näkyäkseen, vai mitä?
 
Pikkunen: Mitäs jos soittaisit heti aamusta sille lääkärille, joka on nuo lääkkeet määrännyt? Selitä tilanne ja kysy mitä teet. Kannattaa testata myös vähän luotettavammalla testillä. Tuo First Signal on saanut täällä aika huonoa palautetta... Suosittelen apteekin omaa tai CB digitaalista. Kyllä noilla kiertopäivillä pitäisi näkyä jo ihan tavallisessa testissä eli ei tarvitse olla niitä 10 herkkyisiä (mitkä eivät ole lopulta kovin luotettavia).

Täällä on myös tuo viimeinen piinavaihe menossa. Taas tänään on käynyt mielessä, että jos kuitenkin... :stick: Todennäköisesti täti hyökkää aamusta kylään ja se siitä taas. Aina toivo kuitenkin nousee näillä viimeisillä päivillä vaikka miten koittaisi olla ajattelematta asiaa.
 
Pikkuinen<3: Voi ei mikä tilanne, osaisinpa auttaa jotenkin... :(

macy gray: Eilen illalla testattu tyylipuhdas nega... :( Toivottavasti sinne pärähtää vahvat viivat kunhan testailemaan pääset! =)

Tänään siis kp 32/30-32, ja tunne että täti on kovaa vauhtia tulossa kylään. Lämpö oli tänä aamuna 36,9 (tippunut 0,4 astetta), nenä edelleen tukossa, palelee, palelee, palelee! Mahaan koskee, vihloo, viiltää ja särkee joka kohdasta, varsinkin vasemmasta kyljestä. Iltapäivästä asti on myös ollu todella inhottavaa nivuskipua, tekee mieli vaan maata "kädet housuissa" ja painaa nivusia. :LOL: Leukaan oli myös ilmestynyt yön aikana kolme mojovaa finniä, kyllä on ihanaa olla nainen menkkavaivoineen, perkule. JOS en olisi eilen testannut täysin tyylipuhdasta negaa (herkällä testillä!), olisin ollut 95 % varma että paksuna ollaan, mutta nyt tyydyn vain odottelemaan tätiä, joka saisi nyt sitten tulla vauhdilla jotta päästään uuteen kiertoon...

Edelleen niitä parempia plussapuhureita teille toivotan!!! :heart:
 
Negaa näytti testi täälläkin. Eilen tuli siis ne mun 18 r-testiä.. Testasin yhen illalla -nega. Ja aamulla heti herättyä: nega. Ja mullakin siis niitä herkkiä testejä ja tänään on dpo12.

Täältäkin löytyy oireita: lämmöt oli eilen 37,3. Kylmä on. Pää kipeä välillä kovastikkin. Alamaha on täyden tuntuinen ja välillä nipistelee. Välillä yökkö olo, mm. viime yönä heräsin vessa reissulle, enkä meinannut saada uudelleen unta, kun oksetti kovasti.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkunen <3 ikäväkseni mun täytyy kertoa että olen saanut monet roskishaamut first signal testillä ja kaikkina niinä kolmena kertana en ole ollut raskaana!Palstoilta myös aikanaan hakenut kokemuksia kys testistä ja lukenut samaa huonoa mainosta,antaa lähestulkoon aina roskishaamun: /
Toivon sydämestäni että sun roskishaamu tarkottais jotain muuta kuin huonoa testiä:hug:

Omaanapaa:kp taitaa olla 24/28 ja minäkin hätäisenä jo testasin koska:
-vihlontaa kohdunalueella
-iltaisin palelen ihan kamalasti,mikään ei auta,peitot eikä villasukat
-olo että menkat alkaa just,mutta kuitenkin sellainen vipinä ettei
-kamala nälkä kokoajan
-lämmöt 37 paikkeilla(niihin en kyllä luota kun mitannut pitkin päivää)

Cittarin halpa liuskatesti antoi negan(no onhan kp:t hyvin pienet)ja nyt kuivuttua siinäkin komeilee roskishaamulainen:O:confused:
Tiedän tiedän tiedän,roskishaamut ei merkkaa mitään,mutta silti olo on että iik,mitä mä oon mennyt tekemään taas:rolleyes:

Ja se on kyllä kumma miten en osaa pitää sormiani irti testeistä!!!!Aina testaamassa jo ennenkuin menkat edes jääneet pois:ashamed:Ja sitten tuskailen haamujen ja negojen kanssa....
 
Huomenet! Mulla on nyt menossa kp27 ja tänä aamuna sain liuskatestillä hyvin hyvin hailakan haamusen, niin haalean etten edes yritä siitä mitään kuvaa saada. Mulla on niin elävästi muistissa kuukausi sitten saamani haamu (tai se ei edes ollut enää haamu vaan Apteekin Omassa näkyi ihan kunnollinen toinenkin viiva, joskin hailakka) joka vaihtui kuitenkin menkkoihin. Olen täällä kiittimet ristissä ja toivon ja uskon ja toivon ja luotan ja toivon vähän lisää että parin kolmen päivän päästä testissä olisi jo vahvempi viiva. Jos ei niin viime kuulta tuttu linja jatkuu :(
 
Ihanaa, kun täälä alkaa näitä haamuja ja plussia taas ilmestymään =)

Raparperitaivas varovaiset onnittelut haamuplussasta :heart:

lily-rose oliko toi cittarin halpistesti Pregcheck merkiltään? Mä en oo niihin saanut ikinä minkäänlaisia roskishaamuja...vaikka oon niitä säilytellyt usemmankin päivän ja tuijottellut niin tuntien kuin päivienkin päästä testiajasta, niin yhtä blancona se testialue on pysynyt kovasta tuijottamisesta ja toivomisesta huolimatta :D Eli siinä mielessä vois merkitä hyvää tuo roskishaamu :whistle:

Pikkunen ootko testannut uudestaan jollain toisella tsetillä sen first signalin jälkeen? Tollanen epävarmuus on kyllä inhottavaa :hug: Mullakin on ikävä kyllä kokemuksia noista first signalin roskishaamuista, jotka ei oo merkinneet mitään (muut testit oleet negoja ja menkat ajallaan). Ja netistä niistä myös lukenut samankaltaisia kokemuksia. Mutta sulle toivon NIIIIN kovasti, että plussa vahvistuisi, eikä olisi mikään kemiallinen :whistle: Uutta ja luotettavampaa testiä kehiin siis. Ja niinkuin joku tuossa aikaisemmin jo mainitsi, niin minäkin suosittelisin soittamaan sille lääkärille, joka luget on määrännyt ja kertoa tilanne, niin tiedät mitä niiden lugejen kanssa kantsii tehdä (lopettaa/jatkaa). Tsemppiä!!

mg mä näin viime yönä unta, että sä sait haamun testiin :saint: Tässä sen näkee, missä mun ajatukset pyörii, kun näkee jo uniakin Kaksplussan palstalaisista :D Varmaan jotain tekemistä asian kanssa, että luin kännykällä palstan keskusteluja just ennen nukahtamista ;) Mutta toivon kovasti, että mun uni ois oikein hieno enneuni!!

Tää alkukierto on niin tylsää...onneksi loppuviikosta ois ovista odotettavissa, joten vois harjoitustahtiakin alkaa vähän lisäilemään ;) Torstaina olis polille aika, jossa tehään folliultra (osana km-tutkimuksia) ja jos verikokeiden tuloksia liittyen km-tutkimuksiin on tullu, niin saan tietää nekin. Jänskättää ne tulokset, mitä sieltä löytyy, vai löytyykö mitään.
 
Kiitos teille kokemuksistanne. Joo, ei ois pitänyt katsella tuota testiä enää, sitä vaan herää sellanen toivon kipinä, että jospa sittenkin... Mutta tänään testasin sittarin testillä negan, ja sitä en aio enää sen enempää kyttäillä. Että tämä onni oli kyllä nyt tässä ja päättyi lyhyeen.

Luget lopetin, ja vuotoa odottelen. Siirryn täältä helmikuisiin, jospa ensi kierrossa olisi meidän vuoro...

Tsemppiä ja plussapuhuria kaikille!
 
Pahoittelut uutta kiertoa aloitteleville :hug:

Ollu jotenki hirmu alakulonen fiilis viime aikoina, niinku taisin jossain vaiheessa kirjottaakin. En oo ees muistanu ajatella koko kiertoa muutamiin päiviin. Sen takia tänää vähän havahduin, että kuuden päivän päästä vois miettiä testiä ellei täti kurvaa paikalle :O Oireita ei ole sitten niin minkäänlaisia. Oireita oli vaikka mitä just oletetun oviksen aikaan, mutta nyt.. Pah. Ei oireen oiretta. En ees jostain syystä osaa odottaa tota testausta. On jotenki hirveen rauhallinen olo..ehkä siks just, että oon ollu jotenki hirveen mietteliäs. Oon silti ihan satavarma, et ku viikonloppu lähestyy ja alkuviikon (mahdollinen) testaus, niin en pysy kyllä housuissani ja oireitakin ilmenee joka päivä uusia :LOL: Ihan vielä en uskalla äitienpäivänä testata, vaikka olishan se ihana äitienpäivälahja :heart:

Tsemppiä kaikille kierron aloittaneille, peittoa heiluttaville ja piinaajille!
 
Miten tää on niin vaikeeta pitää toivo kurissa viimeisillä päivillä??? Tämä on totaalista itsensä rääkkäämistä, mutta minkäs teet. :stick:

Tänään on siis kp 28/24-28. Viimeistään huomenna tädin pitäisi siis saapua. Odottelin jo tänään, mutta vielä ei ainakaan näy. Se sai toivokäyrän taas kohoamaan ja hetken mielenjohteesta tunnustelin kohdunsuuta (olen tehnyt tätä muutaman kerran kierron lopussa arvuutellen tuleeko täti vai ei). Yleensä näillä päivillä on ihan helppo ylettää sinne ja se tuntuu isolta ja pehmeältä renkaalta, mutta nyt se oli niin ylhäällä, että hädin tuskin yletyin koskettamaan reunaa ja se tuntui kovemmalta kuin yleensä. Arvatkaa vaan minkä tärinän tuo havainto sai aikaan.... :D Kahjo mikä kahjo!!!

Nyt sitten tietenkin mielessä vilisee kaikenlaisia "oireita" mitä on ollut tässä viime aikoina. Näitähän en halunnut ajatella, jotten taas turhaan nostattelisi toiveita...
- pääsiäisenä huomasin painontunnetta kohdun seudulla
- kuivaa kautta ei ollut vaan valkkaria on ollut aika runsaasti
- välillä "oireet" hävisivät ja olin varma etten ole raskaana
- pari päivää olen ollut ihan älyttömän väsynyt ja on ollut pakko nukkua päiväunet
- palelen horkassa ja muut nauraa vieressä, kun on kuulemma ihan lämmin
- pissittää koko ajan ja heräsin yölläkin käymään pissillä
- rinnoissa näkyy verisuonet tosi hyvin ja niitä hieman kihelmöi välillä, mutta eivät ole isot tai kipeät

KÄÄÄÄK! Todennäköisesti en ole ovuloinut tässä kierrossa ja siksi kierto on pitkä eikä sitä kuivaa kautta oviksen jälkeen ollut. Nuo muu taas voivat johtua alkavasta flunssasta tai mielikuvituksesta... Miksi, oi miksi, annoin taas toivon nousta ja sitten olen taas ihan maassa, kun vuoto alkaa??? :headwall:
 
Piinailu jatkuu. Valkovuoto on aika runsasta, sillä sitä tuntuu holahtelevan. Väsyttää ja janottaakin. Yöllä pitää käydä vessassa vähintään kerran ja päivälläkin aika usein. Kohdun alueella juiliskelee jaksottaisesti ja nännit ovat arat. Hajuaisti on hieman herkistynyt vaikka tukkoisuus on lisääntynyt allergialääkityksestä huolimatta. Lämpökin on selkeästi koholla ja olo väsynyt, joten tässä vaiheessa vaikuttaa lupaavalle. Perjantaina pitäisi käydä ostamassa viimeinen Lugesteron-paketti, joten testaan aamulla suunnitelmani mukaisesti. En millään enää malttaisi odottaa. :D

Sanmar82 > :D Tuollaiset enneunet ovat tervetulleita. :whistle:

Pikkunen<3 > Minkä merkkisellä Cittarin testillä testasit? Itse tiedän myytävän siellä ainakin kahta ja toisesta olen lukenut huonoa, toisesta hyvää palautetta. Minäkin sinun tilanteessasi soittaisin hoitavalle lääkärille ja kysyisin toimintaohjeita. Jospa se plussa sieltä vielä tähän kiertoon tulisi, kun niin perusteellinen tukipaketti on apuna. :)

raparperitaivas > Vauvaliimaiset onnittelut ja purkillinen punaista väriä viivaa vahvistamaan! :flower:

lily-rose > Toivottavasti seuraavassa liuskassa komeilee jo selvä viiva testiajalla. =)

Lilianne > Ehtii vielä plussaksi muuttua. :) Plussatuulia!

Eewokki > Toivoa on. Tuossa vaiheessa kiertoa en vielä luottaisi muuhun kuin aamupisusta tehtyyn testiin, joten toivottavasti tulos muuttuu positiiviseksi ja täti pysyy poissa.
 

Tiistai 03.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........50/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............40/27-30.........................................joulu-tammikuu
Eewokki:.......33/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........33/27............22...........2............1......4.1.2012
MinyMom:.....30/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......30/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........28/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..28/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....28/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:27/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..26/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:26/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........24/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........22/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........21/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............21/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.20/?............................2................................
Ando:.............18/?................32........................5
SiSa78:..........17/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........17/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........15/30-32..........27...........1............5......22.1.2012
Tnya:............14/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:....10/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....10/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......5/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 20
Safira dpo 18
Pikkunen dpo 16-17
Shootingstar*: dpo 12
Liliane: dpo 12
macy gray dpon 11
Dani85 dpo 10
Maira dpo 4
Sisa78: dpo 3
Ansku83: dpo 2

Plussanneet:

Arby 29.04.2011 yk1
4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
 
Viimeksi muokattu:
mg: Lupaavalta kuulostaa! Hyvin olet malttanut olla testaamatta :) Mä en olis varmaan pystynyt :ashamed:

Barbamama35: Hyviltähän noi oireet kuulostaa ;) Ja niin se vaan on, että sitä toivoa on mahdotonta pitää täysin kurissa... En ole itsekään siihen vielä kertaakaan pystynyt, vaikka kuinka olisin itselleni etukäteen vannottanut. Kierron viimeiset päivät on ne pahimmat :rolleyes: Toivottavasti on tärppi käynyt siellä! =) Plussatuulia!!!
 
En tunne omaa kroppaani yhtään. Luulin että ovis olis ollu muutama päivä sitten, mutta tilanne on se että oli n. 3päivää juilintaa, poltetta ja nippailua, sen jälkeen aukes valkovuotohana ja ihan piikkareihin asti valuu ja vieläkin jatkuu. Ksuu pehmennyt entisestään ja tod.alhaalla eli nyt mulla varmaan on ovis. Jos ei tästä kierrosta napannut niin ens kiertoon testit mukaan et saa jotain tolkkua. Anyway pitkä kierto tästäkin tulossa jos ovis oli nyt.. Jos ens kuulle siirryn niin LA olisi samassa kuussa kun esikoisella :)
 
Arby: ONNEA :flower:

mg: Kuulostaa erittäin lupaavalta =) Peukutuksia huomiselle testaamiselle! b=)d

SiSa: Kiitoksia! En uskalla oikein vielä kuitenkaan uskoa, että meillä voisi käydä niin onnellisesti... Sekavat tunteet. Toisaalta toivoo sitä tosi kovasti ja toisaalta on jo lähes menettänyt toivon, että plussaa koskaan tulee. :confused:

Emmuska: Sitten vaan varmistelemaan ;)
 
En nyt pääse näistä raskaus toiveunista eroon. Niinpä päätin, että testaan aamulla mikäli vuotoa ei näy. Ajattelin, että mittaan ensin aamulämmön ja tunnustelen vielä sen kohdunsuun. En haluaisi testata turhaan, jos se vuoto kuitenkin alkaa huomenna... Se tyhjä testi on niin masentava. Toisaalta en kestä enää odottaa, kun kerrankin on edes toivoa näiden päivien suhteen (vain yksi 28 päivän kierto viimeisen puolen vuoden aikana ja muut lyhyempiä). Jännää :rolleyes:
 
Tädistä ei vielä merkkejäkään, mutta pregcheck testi oli nega. Nyt siis kp 29/24-28. Piti tietenkin epätoivoisena purkaa se ja tutkailla roskishaamuja... Siinä kohtaa mihin testiviivan olisi pitänyt tulla oli punaista väriä ihan sivun alareunassa (ei siis päälipuolella vaan siellä kylkisivulla). Kuuluuko siinä ollakin vai voisko tuota jo lukea jonkin sortin epätoivoiseksi toivonpilkahdukseksi? :LOL:

En luovuta vielä sillä edellisessäkin raskaudessa tein negan joskus kp 27/28 ja plussan useampaa päivää myöhemmin. Raskaana kunnes toisin todistetaan! :D
 
Onnea plussanneille:heart:

Sanmar:juu se oli just se testi:)Kahtotaan nyt!

Barbamama35[/B ] peukutukset!!!

On: kp 25/28,kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla:rolleyes:Välillä olo että"hei pöpö,eihän se nyt noin helposti käy" ja välillä taas toiveikkaat vaalenapunaiset lasit päässä;)
En ole testannut tänään,ehkäpä yritän odottaa niitä menkkoja tai niiden poisjääntiä:whistle:
 
Arby Onnea!! :heart:

raparperitaivas Toivottavasti viiva vahvistuu!!! :heart: d:)b

Barbamama Pidetään peukkuja et menkat pysyy poies ja plussa viel tuloo! :)

(.) Joku on pistäny mun unet sekasin...Saakeli nyt on jo kolme yötä menny niin et heräilen tosi usein..Melko inhaa.. :kieh: Eilen iski iltapäivällä ensin närästys ja sit eto, oli melko hieno olo kun noi kaks sekoitti.. :D Kai se pitää käydä rennietä ostamassa, tää närästys vaikuttais kyl lupaavalta oireelta, esikoisestakin nimittäin alkuunsa närästi pirusti.. :)
Valkovuoto on edelleen runsasta ja alamahaa on juilinu, saas nähdä kui akan vielä käy.. :)
 
Täällä myös testi negaa. Aluksi, testiajan sisällä, siinä näkyi jotain haamun haamun haamua. Mutta nyt kuivuttuaan se on ihan selkeä nega.

Barbamama kyllä melko moniin testeihin tulee sinne testin sivuille se punainen - indikaattoriväri nousee, ja siitä sitten leviää kontrolliviivaksi ja mahdollisesti testiviivaksi. Tuossa munkin tämän aamuisessa esim. on ne testiliuskan kyljet vielä punaiset kontrolliviivan ja mahdillisen testiviivan paikan välissä.

Viime yönä heräsin taas vessa reissulle ja taas oli tosi oksettava olo :confused: Maha ollut nyt jo kolmena aamuna ihan kuralla - siis aamuisin vain :confused: Eilen illalla viiden-kuuden aikaan iski ihan järjetön väsymys. Oli pakko lähteä lenkille piristymään. Lenkki kyllä oli melko pakko vääntöä.. Mutta muutoin oisin nukahtanut, enkä sitten saanut tietenkään yöllä unta.

Menkoista ei vielä merkkiäkään: en ole kuin persiille ammuttu karhu, eikä pääkään ole ollut enää kipeä.
 
Lilianne > Mulla iski samaan aikaan väsy ja torkuin sohvalla lapsen katsoessa telkkaria. Olin niin nuutunut, että oli pakko antaa katsoa tavallista enemmän kerralla. Yölläkin sain kyllä unta. Olin niin väsynyt, etten jaksanut edes vessaan nousta. Aamulla sitten olikin kupla otsassa ja kiire pissalle. :LOL:

Barbamama35 > Plussatuulta!

Dippasin aamupisusta ovisliuskan. Laimea näyte tuli, mutta kyllä se silti onnistui toivon viemään. Viiva ei ole lähellekään plussa, joten enpä uskalla odotella raskaustestiltäkään positiivista. Parissa päivässä ehtii tilanne muuttua, mutta en uskalla sellaiseen luottaa. Ahdistaa jo valmiiksi polin kesätauko. :kieh:

Taitaa olla aika juoda viivästyneet aamukahvit ennen kuin kiukkupeikko alkaa vaivata enemmän. Virkistymisen myötä mielikin ehkä paranee. Mukavaa päivää!
 

Yhteistyössä