? Tammikuun Toivot 2012 ?


Torstai 27.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........45/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
kamomilla81:.35/42...........30...........2............21....13.1.2012
KPT:.............35/27-30.........................................joulu-tammikuu
Minnarun:......29/29-31.......30...........3............9......4.1.2012
Eewokki:.......28/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........28/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:...........27/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....25/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......25/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........23/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..23/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....23/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:22/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..21/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:21/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........19/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........17/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........16/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............16/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.15/?............................2................................
Ando:.............13/?................32........................5
SiSa78:..........12/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........12/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........10/30-32..........27...........1............5......27.1.2012
Tnya:.............9/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:.....5/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....5/25-30..........38............6...........5......30.1.2012





Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 15
Safira dpo 13
Minnarun dpo 12
Pikkunen dpo 11-12
Shootingstar*: dpo 7
Liliane: dpo 7
macy gray dpo 6
Dani85 dpo 5

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Minnarumin ja Anskun tavoin olen miettinyt tuota, montako negaa tässä oikein pitää tehdä ennen plussaa! No, viimeksi sitten sen plussan sain -yli vuoden yrityksen jälkeen! Ja sitten heti kohta seurasi se suuren suuri pettymys kuitenkin:(
Mutta ei anneta periksi, eihän!

Macy Graylle lämpimät synttärionnittelut! :hug:
Ja Pikkuiselle jättiläis isot onnittelut plussasta! :hug::flower:Oikein paljon tarrasukkia ja pikkuiselle nyt mukaan, että pitäisi kiinni loppuun asti ja vuoden päästä pikkuista nyyttiä saisitte hoidella!=)

Itse tempaisin eilen ja tilasin 18 r-testiä :LOL: Eipähän heti lopu kesken:LOL: Saa nähdä, ehtivätkö tulla jo tällä viikolla. Jos, niin ehkä sitten pikkuisen testailen jo sunnuntaina:cool:
Silloin ois dpo 10. Ne testit on niitä herkkiä, joten vois EHKÄ jo silloin jotain näkyä... jos on näkyäkseen.

Eilen oli illalla tosi huono olo. Ajattelin jo, että nyt se maha tauti on tulollaan. Mutta menihän tuo sitten ohitse. Ja nyt sitten tietenkin olen ihan varma, että r-oirehan se tietysti oli... Joopa joo, eipä taida vielä tässä vaiheessa olla r-oireita :ashamed:
 
Minnarun :hug: Pidän täälä peukkuja, ettei kuitenkaan olisi vielä kp1, jospa kuitenkin olisi vielä toivoa toiseen, eli plussan suuntaan.

Mulle voisi muuten korjata tuohon listaan LA:n vuodelle 2012. Oon näköjään ihan itse kirjoittanut tuohon mun ilmoittautumisriviin 29.12011. :LOL: Että jopsa mä nyt tolle ensi vuodelle kuitenkin tähtäisin, kun tuo tammikuu 2011 meni jo :D

Pikkunen varovaiset onnittelut haamusta :heart: Lueskelin ketjua taaksepäin ja sulla ollu ikäviä kokemuksia aikaisemmin :( Toivottavasti tällä kertaa menisi kaikki hienosti ja saisitte pienen nyytin syliin asti! Mihin muuten tuo menopur vaikuttaa? Ja saanko udella vielä sen verran, että mitkä sun kilppariarvot oli, kun sulla todettiin se kilpirauhasen lievä vajaatoiminta? Mulla on ollu TSH välillä koholla, muttei koskaan tarpeeksi, että olisin lääkitystä saanut. Oireitakin omasta mielestäni on jonkun verran, mutta lieviä.

Mg synttärionnittelut täältäkin :flower: Vaikka varsinainen päivä jo mennytkin :D

Täälä oli noiden r-testien tuijottelusta puhetta. Mikäköhän siinä tosiaan on, että niitä r-testejä pitää tuijotella vähintään puoli tuntia käänellen ja väännellen jokaisessa valossa, joka kämpästä löytyy :LOL: Miksei pää vaan usko, että nega mikä nega, jos ei siinä yhdellä vilkaisulla mitään toista viiva näy? Minä siis ainakin olen just tollanen tyhjäpää noiden testien kanssa :D

Tää alkukierto matelee NIIIN hitaasti...*huokaus* Eli omassa navassa ei raportoitavaa.

KEVÄISIÄ PLUSSATUULIA KAIKILLE :whistle::whistle:
 
Helmikuun helmistä siirtyy tämä haaveileen.. harmi juttu kun olin niin varma kun oli oireet ja kaik, mut eii niin ei.. mutta ei se mitään ehkäpä ensi kuussa sitten tärppää :) !! Onnea muille jännitykseen ja onnea kaikille jotka ovat plussanneet:)!!
 
Pikkunen<3 > Varovaiset, mutta vauvaliimaiset onnittelut! Toivottavasti tällä kertaa onnistaa. Tuo plussa tuo minullekin toivoa, koska piinailen apunani sama resepti vaikkakin Menopurin tilalla on Fostimon. Tiedätkö miten kauan Pregnyl näkyy testissä? Sehän on hcg:tä, joten itse en kovin aikaisin uskalla testailla. Oireitakin pistoksesta on edelleen hieman tai sitten nämä ovat Lugeista. Dpo6 on nyt näköjään meneillään.

Illalla näytti mittari 36.1 ja aamulla 36.6 astetta. En tiedä kuinka luotettavia nuo lukemat ovat, joten seurailen tilannetta. Tietysti toivon kiinnittymisen olevan meneillään, mutta parempi pitää jalat maassa. Kierron lopputulos selviää sitten aikanaan. :)
 
Lilianne: 18 r-testiä :LOL:

Ansku83: Kyllä minä tuon kuvan perusteella sanoisin että aika lähellä jo ainakin plussaa ollaan

Omaan napaan ei ihmeitä kuulu, yritän olla keksimättä kummia oireita, ovulaatiosta on nyt se joku 7vrk joten tuskinpa mitään oireita vois vielä edes olla. Yritän keskittyä kaikkeen muuhun mutta helkkarin vaikeeta on mitään muuta ajatella.

JA PLUSSISTA, JO TULLEISTA JA TULEVISTA, KAIKILLE ONNEA TASAPUOLISESTI!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista! :)

Sanmar: Menopur kasvattaa follikkeleita, kuten clomitkin, tarkemmin en sitten tiiä, menopur ilmeisesti tujumpaa tavaraa, ainakin sitä laitetaan pistoksilla. Tsh mulla oli jotain n. 3,6... (?). Eli viiterajojen sisällä, mutta meillä polilla lääkäri sanoi, että kun raskautta yritetään, sen olisi parempi olla lähempänä kahta, ja siksi siis minulla aloitettiin tuo lääkitys. Tosin mulla on jo vuosikausia seurailtu tuota tsh:ta, kun se vaihtelee mulla melko voimakkaasti, ja oireitakin on silloin kun tsh on koholla. Keskenmenollekaan ei löytynyt mitään syytä, mutta silloinkin mulla oli tsh yli viiterajojen, joten itse olen miettinyt, että olisikohan siinä ollut ainakin osasyy? Tsemppiä sulle!

MG: Jep, meilläkin ensimmäinen lääkkeellinen kierto, ja kyllä oli odotuksetkin kovat. Olenhan aiemmin raskautunut helposti, kunnes tuli tuo ovuloimattomuus ongelmaksi, ja nyt se asia saatiin kuntoon. Mulla kun on ollut noita ylimääräisiä raskaustestejä, niin olen testaillut nyt ahkerasti lähes päivittäin, ja heti seuraavana päivänä pregnylin pistosta näkyi mulla positiivisena raskaustestinä. Hailakan plussan sain vielä dpo 8, sen jälkeen puhtaita negoja, ja nyt jälleen haalea plussa :) Itsekin yritin asiasta tietoa etsiä, ja ymmärsin, että aika yksilöllistä on tuo, mutta ilmeisesti pregnyl 5 000 IU näkyy yleensä n. 7-10 päivää. Itse ainakin haluan luottaa tähän plussaan, kun kerran oli jo ihan negapäivätkin tässä välissä. Mutta katsotaan nyt josko lähtis tuo viiva tuosta vahvistumaan... Plussatuulia sinullekin! :)
 
Moikka :) Täällä jännitellään nyt olenko vai enkö, yritystä ei ole takana, mut muutama "pikku" vahinko on ollut, ei se mun mielestä olis katastrofi, mut mies on puhunu aiemmin kun oon kyselly nelkun perään, et ei tiiä haluaako enää... :/ Ollaan uusperhe, mulla 2 ja miehellä 1 lapsi, kaikki asutaa suht sulassa sovussa saman katon alla..

Löysinkin sitten yks päivä itteni täältä kuumeiljoiden puolelta ja teidän pinosta.. Et ei ehkä ihan kauheata olisi se raskautuminen, mut jos en olekaan niin se on ihan ok myös, sillä mieluiten ehkä suostuttelisin ukon tosissaan tähän hommaan mukaan:)

Mulla nyt kp 18 ja ja oviksen luulen olleen kp 12, en tiiä miten täpärälle nyt meni kun suojaamatonta tuli harrastettua kp 9...

Mut ainakin teille kaikille tosissaan yrittäneille tsemppiä kovasti ja onnea jo plussaneille
 
Viimeksi muokattu:
Mirkelo toivotaan että ensi kuussa sitten se tärppi osuu kohdalle :)

Onnea plussatesteistä :)

Ja sitten minä: menkkamaista juilintaa ja oksu olo ollu pari päivää ja päätä särkee jatkuvasti, mut sekin ihan normalia, mutta kun haluais ajatella että kaikki oireet viittaisi siihen yhteen asiaan :)
 
Pikkunen<3, onnittelut =) Tarrasukkia tuhannet!

Mirkelolle plussatuulia helmikuisiin :)


Omaa napaa...mä mitään jaksanut miestä petipuuhiin houkutella enää niin yömyöhällä kun kotiutui.. blah. Taisin jotain epämääräistä sille ynähtää eilen yöllä kun kysyi vauvantekemisistä ja nukahtaa takaisin...
Tänään jos jaksaisi, niin hyvä ois, mutta vähän luulen että kun viime päivät on ovislimoja ollut niin tämä kierto missattiin. Kp 5,6, 8 ja 9 hyödynnetty, mutta ..... tekisi mieli vaipua vaan masennukseen ja epätoivoon. Tällä tahdilla kun ollaan saman katon alla oviksen aikoihin,niin voin suoraan liittyä johonkin vauva vuodelle 2015 ketjuun, *kirosanoja* :kieh:

Mä niiiiiin odotan kesälomaa, näkee tota ukkoakin.
 
Pikkunen<3 > On se haamu varmasti raskaudesta johtuva, jos kerran olet testaillut aamupisuista ja negaa välissä näyttänyt. :) Toivottavasti pysyy pikkuinen kyydissä mukana. Itse ajattelin testailla ovisliuskalla jossain vaiheessa, mutta en tiedä kuinka pienen hcg-määrän se näyttää. Pistosta seuraavana päivänä näytti tietysti tosi vahvaa viivaa. :D Yritän sinnitellä raskaustestien kanssa sinne dpo14 asti, mutta saattaa nuo pari testiä aikaisemminkin kaapista huudella. :D
 
Onnea pikkuinen :) Toivotaan että viiva vahvistuu!
On tämä kamalaa odottamista, ovulaatio päivän jälkeen olin niin varma mutta.... En enään tiedä. Voiko muuten näin ajoissa olla jo oireita, mulla on nyt kahden viimeisen päivän aikana ollut lähes kokoajan nälkä, eikai se näin ajoissa voi... hmm.. kiukkunen olen kuin perkele, sitä olin myös ensimmäisestä.. On tää vaan sellasta oireiden osottelua että :D Sunnuntaina lähdetään espanjan lämpöön, täytyy sinne ottaa raskaus testejä kasa mukaan niin saa alkaa ens viikon aikana testailemaan!
Tilasin netistä mammaksilta herkkiä r-testejä, onko kennelläkään kokemuksia. Selostus liitteessä lukee että voi nähdä raskauden jo 6-15 päivän kuluttua ovusta...
Plussatuulia kaikille :D
 
Paljon onnea plussanneille, ihanaa!!! :heart:

Tänne ei mitään ihmeellistä, yritän kärvistellä testaamatta menkkojen alkuun koska todennäköisyys tärpille on lähes olematon. Silti nuo testit tuntuu polttelevan tuolla kaapissa (tilasin mammaksilta 8 Davidin herkkää :ashamed: ), tyhmä minä! Miksi pitää väen väkisin kokea se pettymys negatestin muodossa?? En testaa, en testaa, en testaa...

Aamulämpö pomppasi muuten heti oletetun oviksen jälkeen 37,3:een, ja on pysynyt siellä koko ajan! :O Tiedän siis kyllä että lämmöt nousee aina ovulaation jälkeen mutta normaalisti mulla ollut 36,9-37,0. Mutta jos tuota vähän normaalia suurempaa lämmönnousua ja ovulaatiosta asti kestänyttä menkkajuilintaa ei oteta huomioon niin ei ole kyllä oireen oiretta, edes kuvittelemalla. Onpa tylsää. :headwall:

Hauskaa ja railakasta vappua kaikille!
 

Perjantai 29.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........46/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
kamomilla81:.36/42...........30...........2............21....13.1.2012
KPT:.............36/27-30.........................................joulu-tammikuu

Eewokki:.......29/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........29/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:...........28/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....26/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......26/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........24/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..24/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....24/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:23/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..22/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:22/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........20/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........18/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........17/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............17/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.16/?............................2................................
Ando:.............14/?................32........................5
SiSa78:..........13/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........13/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........11/30-32..........27...........1............5......27.1.2012
Tnya:............10/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:.....6/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....6/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......1/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 16
Safira dpo 14
Pikkunen dpo 12-13
Shootingstar*: dpo 8
Liliane: dpo 8
macy gray dpo 7
Dani85 dpo 6
Maira dpo 0
Sisa78: dpo -1

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Pysyn itse yhä listalla... riipuen kierrosta ehtisin vielä tammikuisiin =) Parempaa onnea kanssa sisaret, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä =) huomenna päästään reissuun linnanmäki päivä tiedossa päälle hieman kylpylää ja illalla ulos syömään siitä on hyvä perheloma tehty =)
 
Minnarum :hug:

Ei tullut mulle tänään testejä. Ihan hyvä, kun en kuitenkaan olis voinut olla testaamatta:rolleyes:
Jospa ne sitten maanantaina tulis. Dpo silloin 11.

raparperitaivas: joo, 18 testiä tilasin :ashamed: Oon niin kyllästynyt ostaan testejä paikallisista pikkuapteekeista tai kaupoista, kun aina joku tuttu on virnuilemassa jossain. Ajattelin, että riittävätpähän jonkun aikaa! (Ja vähän toivoin, että tässä mulle tyypillinen "huono onni" toimis toisin päin, että kun on testejä läjäpäin, niin niitä ei enää tarviskaan:LOL:)

No mutta, hyvät viikonloput kaikille ja hauskaa vappua!
 
Lilianne: Tuota samaa logiikkaa mäkin yritän :D Ostan yleensä kerralla isomman pinon sekä ovistestejä, että r-testejä. Toivon, että huono tuurini toimisi siinäkin kohtaa ja testit jäisivät tarpeettomiksi :LOL:

Pikkunen: Onnittelut!!! :flower:

).( En sitten tosiaankaan pystynyt olemaan tikuttamatta :ashamed: Siinä meni se tjot-meininki kankkulan kaivoon :LOL: Vauvakuume ja riippuvuus oviksen tikutteluun vaan veivät voiton :rolleyes:

Nämä tuli aamupissasta. Ylimpänä digi (ja sen sisään tuleva testipuikko). Liuskoista ylempi on Pregcheck ja alempi Wondfo. Piti vertailun vuoksi tehdä kaksi liuskatestiä, kun en ole ennen tuota Wondfo:n liuskaa kokeillut... Ja kokeilun tuloksena on se, että tuo Pregcheckin liuska on parempi, koska se antaa näköjään selkeämmät viivat :D



Mä en muuten ymmärrä miksi mä en saa nykyään toimimaan tosta aijaa.com:sta muuta kun tota isoa kuvaa :confused: Aikasemmin toimi kyllä... Osaako joku auttaa?

Minnarun: Mulle saa siis päivittää tänään dpo -1. Kiitos :flower: Toivottavasti tämä uusi kierto olisi nyt sinulle SE kierto :heart: Hauskaa perhelomaa! =)

ILOISTA VAPPUA KAIKILLE!!! =)
 
Viimeksi muokattu:
Minä näin viime yönä raskausunta. :D En koko päivänä muistanut tuota ja kun nyt palasi mieleeni, niin meni ihan ajatukset sekaisin. Tämä jää nyt sitten lyhyeksi omanapaiseksi kommentoinniksi, kun ajatus katkesi ihan täysin. :LOL:
 

Yhteistyössä