Minnarun tarkoitatko että edelliset raskautesi ovat alkaneet nopeasti vai ymmärsinkö oikein? Pitempään näyt säkin jo yrittäneen..
Joo, mulla on vielä taustalla sellaisia leikkauksia, että edellenen raskaus oli riskiraskaus ja tulevakin tulee olemaan. Edellisessä raskaudessa mulla oli veritulppa ja jouduin piikittää verenohennuslääkettä, ja joudun piikittämään tulevassakin. Lisäks vielä mulle tehtiin sektio, josta seurasi aika kauheita komplikaatioita, josta aiheutuneen trauman käsittelyyn meni suunnilleen vuosi, vaikka välillä se nostaa kyllä päätään. Tän kaiken takia lääkärit sanoi että korkeintaan kerran voisin enää käydä läpi raskauden ja sektion, sitten riskit kasvaa liian suuriksi. Tässäkin on mulla käsittelemistä, koska mun elämän suurin unelma on ollut olla suurperheen äiti. Ihminen on jotenki niin hullu (ainaki minä) että lapsen kaipuussa sitä unohtaa kaikki riskit ja muut, se on jotenkin niin voimakas tunne, vauvakuume. Sitä paitsi eihän sitä tiedä vaikka seuraava raskaus ja sektio sujuis täysin ongelmitta!
Noniin, nyt mun lisääntymishistoria tuli selvitettyä joten voin keskittyä normikuumeiluun.. Ja teihin tutustumiseen myös!