? Tammikuun Toivot 2012 ?

Aloitetaanhan meille joulukuisista tippuneille ja kaikille uusille tulokkaille jotka jännittävät olisiko tuleva la mahdollisesti tammikuussa....

kokeilen pinon pitoa....

Minnarun kp 2/30 yk 9 ikä 30.v 3 haaveissa....

teen listan kunhan minulla on uusia kavereita =)
 
Sunflower11
Mä hyppään nyt tännekin, tosta oviksesta riippuen menee, tuleeko la joulu- vai tammikuuksi. Jos samaan aikaan tulee ovis kuin viimekierrossa niin laskettuaika olisi 31.12 :D

Sunflower11 - kp 11/26-31 - yk 4 - 3. haaveissa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Lauantai 02.04.2012

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa:___YK:___LA:

Sunflower11..11/26-31.......??...........3.............4.....31.12.2011
Sinderella......9/25-30........38...........6.............4.....joulu-tammikuu
Minnarun:......3/29-31........30...........3.............9.....4.01.2012
Arby..............1/30............29...........1.............1.....tammikuu

Piinailijat:

Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Laita tuo lista ihan ensimmäiseksi. Mutki periaatteessa siihen vois laittaa. Ootas kun käyn hakemassa tietoni...

Sinderella....................9/25-30............38......6...........4

on siis kp, ikä, monesko ja yrityskerta

Laskettua en vielä teidä kun ovis ei oo ollu. On välillä 29.12-tammikuun ekat päivät.
 
Viimeksi muokattu:
Jee, liityn myös tähän ketjuun.

Arby kp 1/30 yk 1 ikä 29.v 1. haaveissa.

Tänään alkoi ekan kerran luomumenkat pillereiden lopettamisen jälkeen ja heti kierto oli sen 30 päivää. Nyt sitten alkaa yk 1. Jos nyt kuun puolivälin tienoilla tärppäisi ja kaikki sujuisi hyvin niin lapsi syntyisi tammikuussa 2012.
 
Sitä että laittais listan ihan tuohon eka-kommenttiisi. Sen voi tehhä niin, että meet eka tuon listan kohalle ja painat muokkaa. Sitte kopsaat koko tekstin ja meet vaikka uuden välilehden kautta takas tähän ketjuun ja eka kommentin kohalle. Siitä painat taas muokkaa-navikkaa ja liität äsken kopsaamasi tekstin tuon eka kommentin päälle. Ja tallennat. Niin siis jos tuon listan haluaa laittaa ihan ekaks... Makuasia :)

Täällä ovista odotellaan. Ei oo kyllä mitään merkkejä havaittavissa vielä. Eilen ihan vähä valkkaria, muttei muuta. Eikä missään nimessä "sitä oikeaa".
 
Sunflower11
Tervetuloa vain uusille :)

Täällä odotellaan ovista.. jospa se tässä lähiaikoina tullee.. kp 12 nyt, viimekierrossa ovis oli kp 18, sitä edellisessä kp 20.. jos nyt aikaistuist taas vähän :D
 
Moikka!

Voisin pienen taustailun jälkeen liittyä teidän ketjuunne! 10. kierto lopuillaan pikkukakkosen yritystä, mutta ei enää piinailua koska tänään testattu nega. :(

Esikoista yritettiin vuosi ja 1kk ennen tärppiä, nyt on kohta vuoden rajapyykki jälleen ylitetty. Luomuna esikko kuitenkin tärppäsi joten toivoa on edelleen! Mulla on kaksiosainen kohtu, ja on lääkäreiden mukaan todennäköstä että vain toisella puolella voi raskaus alkaa joten mahdollisuus raskautua on joka 2.kk ilmeisesti eikä silloinkaan hyvä. Anteeksi kun ketju-urani alkaa heti pessimismillä mutta se tänään kp 27/27-28 testattu nega tietysti harmittaa. Tavallaan tiesin ettei tärpännyt, kun oviskin oli tuolla "väärällä puolella" eikä juuri ollut oireita, mutta silti oon nämä piinaviikon viettäny selaamalla näitä sivuja ihan kuin voisin sillälailla saada "tartunnan" muiden raskausoireista ja tulla raskaaksi.. :LOL:

Joka tapauksessa, rivini on vielä toistaiseksi

MinyMom...........27/27-28......26v........2..........10
 
Minymom: tervetuloa... sangen mielenkiintoinen sinunkin tarinasi..omalta kohdalta ensimmäisiä ei ole tarvinnut kuin ajatella ja olen ollut raskaana nyt on kaikki toisin...

Toivottavasti saadaan tännekkin pinoon yhtä mahtava fiilis kuin aikaisemmassakin =) perheuinti aamusta takana ja fiilis on hyvä odotellaan päivien kulumista nää on ne kamalimmat....
 

Sunnuntai 03.04.2012

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa:___YK:___LA:

MinyMom:.....27/27-28.......26..........2.............10....tammikuu
Sunflower11..12/26-31.......??...........3.............4.....31.12.2011
Sinderella.....10/25-30........38...........6............4.....joulu-tammikuu
Minnarun:......4/29-31........30...........3............9.....4.01.2012
Arby..............2/30............29...........1............1.....tammikuu

Piinailijat:

Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Minnarun tarkoitatko että edelliset raskautesi ovat alkaneet nopeasti vai ymmärsinkö oikein? Pitempään näyt säkin jo yrittäneen.. :(

Joo, mulla on vielä taustalla sellaisia leikkauksia, että edellenen raskaus oli riskiraskaus ja tulevakin tulee olemaan. Edellisessä raskaudessa mulla oli veritulppa ja jouduin piikittää verenohennuslääkettä, ja joudun piikittämään tulevassakin. Lisäks vielä mulle tehtiin sektio, josta seurasi aika kauheita komplikaatioita, josta aiheutuneen trauman käsittelyyn meni suunnilleen vuosi, vaikka välillä se nostaa kyllä päätään. Tän kaiken takia lääkärit sanoi että korkeintaan kerran voisin enää käydä läpi raskauden ja sektion, sitten riskit kasvaa liian suuriksi. Tässäkin on mulla käsittelemistä, koska mun elämän suurin unelma on ollut olla suurperheen äiti. Ihminen on jotenki niin hullu (ainaki minä) että lapsen kaipuussa sitä unohtaa kaikki riskit ja muut, se on jotenkin niin voimakas tunne, vauvakuume. Sitä paitsi eihän sitä tiedä vaikka seuraava raskaus ja sektio sujuis täysin ongelmitta!

Noniin, nyt mun lisääntymishistoria tuli selvitettyä joten voin keskittyä normikuumeiluun.. Ja teihin tutustumiseen myös! :)
 
Sunflower11
Tervetuloa MinuMom! Toivottavasti toiveilu teilläkin tuottaisi pian tulosta vielä luomusti ja kaikki menisi tulevassa raskaudessa hyvin :)

Me emme ole toiveilleet kuin vasta vuoden alusta lähtien, mutta sinisilmäisenä oletin että tämäkin tärppää max 3kk sisällä, nuo muutkin on tulleet äkkiä. Mut ei..
No, ei tässä vielä hätää ole, vaikka itsestä tuntuukin pahalta ne menkat, aina. :|
 
Kyllä edelliset on ilmoittaneet tulosta suurin piirtein siinä vaiheessa kun on vasta ajatellut koko asiaa ja nyt kestää... mut tosiaan ikää on jo useampi vuosi enemmän ja niin on murheitakin joten... miulla on kans hieman pelkoja lähinnä synnyttämistä kohtaan tai lähinnä isoin juttu on sairaalaan meno ei kovin hyviä kokemuksia ihan pikku juttuja mut kun on tämmönen "viallinen" ihminen ni nekin on isoja juttuja... isoja murheita ollu tässä viimeiset 4 kiertoa joten en kamalan kovasti ole paineita ottanu kun ei oo tärpänny lähinnä koetan selvitä päivästä toiseen jotenkin kasassa joten ehkäpä on vain parempi etten ole raskaana... viikko sitten tein päätöksen että joudun nukuttamaan ensimmäisen koirani vasta 3 vuoden iässä maailman ihanin ja rakkain mutta pelko vieraita kohtaan on niin suuri että voisi purra vielä jotain ja se on aiheuttanu miulle varsinkin paineita kun koirat on sitten pidettävä 2lukkojen" takana kun on vieraita kja kohta lapset alkaa olla sen ikäisiä että niillä on omia vieraita ja aina en voi olla kotona vahtimassa mitä täällä tapahtuu ja lapsia kiinnostaa nuo koirat niin kamalasti etten voi olla täysin varma ettei ne päästäis niitä ja seuraukset voisi olla tuhoisat... tuska on aivan kamala luopuminen on minulle "uusi" tunne ja se vielä kun joudun miettimään olisinko vielä voinut tehdä jotain ( lähes kaiken mahdollisen olen tehnyt ) mutta josko se tästä mut aivan kamalan raskas asia minulle...kärsin tilanteesta näin mutta kärsin myös päätöksestäni on useampi yö mennyt valvoessa ja itkiessä... en osaa edes kuvailla miten rakas oma koirani minulle on ja se että minä olen se joka "päätän" sen elämän on aivan kamalaa... eihän tämä mikään koirapalsta ole mutta tämmöiset murheet mínulla tällä hetkellä....
 
Minnarun :hug: Voimia paljon! Tuollainen on varmasti todella raskasta! Miulla ei vielä ole tullut vastaan sitä, että pitää rakkaasta eläimestä luopua, mutta sekin edessä! Toivottavasti vasta vuosien päästä! Vanhempi koira on 6,5 vuotias ja nuorempi on 1,5 vuotias, molemmat sekarotuisia. Tosin koirat ovat vanhempieni, mutta erittäin rakkaita myös minulle! Lähes päivittäin niitä kuitenkin näkee ja niiden kanssa touhuaa! =) Tsemppiä ja voimia! Kyllä itse ainakin näkisin tuon päätöksesi olevan parhaaksi niin koiralle kuin muillekkin! Kärsiihän se koirakin tuollaisesta jokatapauksessa! : /
Kolmisen viikkoa niin näkee joutuuko sitä tähän ketjuun siirtymään tuolta Joululahjoista! Toivottavasti ei! =)

TSEMPPIÄ KAIKILLE TÄNNE JA ONNENPOTKUT TAMMIKUISTEN TOIVOJEN SAAVUTTAMISEEN!! =)
 
Heippa!

Minnarun isot voimahalit täältäkin! Vaikeita päätöksiä olet joutunut tekemään, eikä varmasti auta tämä yrittämisen tuska.. :(

Mulla menossa kp1, mitä ihan odotinkin kun olin oireeton. Silti ärsyttää. Enemmän ku harmittaa mua ÄRSYTTÄÄ!!! :kieh: Mikä vitsi seki oli et kaks vikaa kiertoa oli oikealla millä puolella tod näk ei voi alkaa raskaus. Saas nähdä miten tässä kierrossa.. Mulla on kahessa vikassa kierrossa ollu menkkojen jälkeen monta päovää tiputtelua. Sellasta ihan pientä vaalean rusehtavaa (ai kuinka ihanaa). Onko kellään ollu sellasta? Mitähän se on. Kävin tk:ssa valittamassa siitä, kaikki verikokeet ja tulehdusnäytteet ok. Valitin samalla pitkää yritystä ja yllättäen laittoi samalla prolaktiini ja kilpparinäytteetki listaan ja olis enemmänki alkanu jo lapsettomuustutkimuksia tekemään. Niissä näytteissä ei ollu vikaa enkä vielä lähteny muihin tutkimuksiin, kun haluan antaa miehelle aikaa siihen vuoden rajapyykkiin. Hän on kyllä valmis lähtemään tutkimuksiin mut tietty toivos luomuna niinku kaikki.

Minnarun laittaisitko listaan mulle kp1 ja yk 11?

Kiitos Sunflower tervetulotoivotuksista ja tärppionnea sinnekin! Eiköhän tää meidän ketjuu tästä vilkastu kun vähän aikaa vielä kuluu..
 



Maanantai 04.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:
Sunflower11..13/26-31.......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella.....11/25-30........38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......5/29-31........30...........3............9... ..4.01.2012
Arby..............3/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......1/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu


Piinailijat:

Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
olin sitten päivänny nuo aikaisemmat listat vuodelle 2012 :LOL: toivon mukaan ei enteile omaa tilannetta...
kiitos kaikille myötäelämisestä...
Mie oon taas kipee ihan kamala olo onneks ees täti pakkailee kamoja =)
 
Minnarun en ois kyl ees huomannu jos et ois sanonu! :D Ja joo, lueskelen jo täälläkin! Jotenki sitä taas oviksen korvilla asennoituu jo uuteen yritykseen, vaik ei edellisestäkään oo vielä varmuutta kuin käy! Pessimistihän yllättyy aina iloisesti, eikös se niin menny?! :D
 



Tiistai 05.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Sunflower11..14/26-31.......??...........3.............4... ..31.12.2011
Sinderella.....12/25-30........38...........6............4... ..joulu-tammikuu
Minnarun:......6/29-31........30...........3............9... ..4.01.2012
Arby..............4/30............29...........1............ 1.....tammikuu
MinyMom:......2/27-28.......26..........2.............11... .tammikuu


Piinailijat:


Plussanneet:

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Hups oli titputtu seuraavalle sivulle...

Kp 6 ja aivan järjetön limailu ?!?!? näillä jos mennään ni tää kierto on taas mega lyhyt... flunssa jtakuu ja olo aivan kamala.

Ansku83: toivotaan että tälle listalle siun ei tartteis siirtyä lainkaan =)
 

Yhteistyössä