Täällä vielä tampiompi... Mä en edes osaa lähettää yksityisviestiä, jotta voisin pyytää sitä salasanaa
No nyt löytyi, liian pieni linkki mun silmille!
Ihan pikaisesti: täällä voidaan hyvin, mies on ollut juuri kaksi viikkoa isyyslomalla. Neiti on 1kk1vk ikäinen, hyvin seurallinen ja helpohko vauva. Kakkaa vain kerran päivässä, ja on jo saanut hyvin alulle päivärytminsä löytämisen.
Pahin huutokausi lienee ohi, tai sitten on vain löytynyt mulle hyvä dieetti
Saa aika tarkkana olla eri ruokalajien kanssa, jottei tarvitse yöllä kannella huutavaa vauvaa.
Toinen huudon aiheuttaja on suihkutissit, mutta yritän imettää useamman kerran samasta rinnasta, ja pahimman suihkun tullessa otan hetkeksi aikaa rinnan pois tytön suusta, jos hän vain suinkaan siihen suostuu
En viitsi etukäteen lypsää, koska se kuitekin antaa rinnoille signaalin, että maitoa tarvitaan niin paljon. Ihana tunne, kun välillä pitemmän tissittelyn jälkeen rinta tuntuu jopa tyhjältä
On se hassua tämän imetyksen kanssa, kun niin harvalla kysyntä ja tarjonta kohtaavat täydellisesti. Toiset harmittelevat kun eivät koskaan pääse täsyimetykseen asti, toiset harmittelevat kun vauva saa suihkutisseistä mahansa kipeäksi...
Taisinkin käydä kirjoittelemassa tytön neliviikkoisneuvolamitat (huh, mikä sana!). Tuolloin oli 55cm+ (jalka oli vähän kippurassa), ja paino 4610g. Nyt on kyllä kasvanut, koska 60cm bodyt eivät jää yhtään väljiksi! Ja monissa puolipotkareissa kuminauha kiristää mahasta niin pahasti, että jäävät kaappiin, vaikka lahkeissa riittäisikin mittaa. Töppöjalka on tämä tyttö, niinkuin veljensäkin.
Nyt pitää lopettaa, yritän illalla sinne kerhoon sitten.
Tuttiritari & tyttö