Kiva kuulla teidän kuulumisia!
Musta olisi mukava päästä synnytysvalmennukseen mutta ne on varmaan yksityisen kautta uudestaansynnyttäjälle ja sit kalliita..
Täällä sataa lunta
mä oon jo ihan joulutunnelmissa! Selvisi että muutto jää vuoden vaihteen=vauvan syntymän jälkeen niin mukava saada rauhassa laittaa tätä kotia joulukuntoon
Me saatiin rattaat viimein päivitettyä, ostettiin Phil&teds navigatorit ja tykkään kovasti, tosi kevyet ja näppärän oloiset! Nyt ainoa iso hankinta on enää turvakaukalo. Yritän katsoa vaatteet läpi ja hankkia puuttuvat pikkupikkuvaatteet. Ihan vielä vähän epäilyttää että onkohan meille tulossa tyttö vai poika ja siksi en viitsi ostella liikaa pinkkejä vaatteita
Kiva tosiaan kuulla että Kath ja Evangelina pääsee synnyttämään alakautta
Kath ikävä kuulla sun nykyterkasta tuollaista! Olisko sun mahdollista käydä sillä edellisellä? Toki ei jos on kovin kaukana tai toinen kunta.. itse löysin hyvä terkan ja suunnittelin jo että vaikka tullaan muuttamaan niin mielelläni matkustan tänne saakka vähän pidemmälle että pääsen samalle terkalle. Katsotaan miten sitten käytännössä käy
ja mielenkiintoista kuulla että maitotuotteet voi tehdä närästystä, Mä olin aina siinä luulossa että maito rauhoittaisi jos tulee kova närästys
Keepgoing ihana kuulla miten jalat vielä liikkua noin reippaasti! Mulla on ollut flunssaköhää varmaan pari viikkoa, niin en oo tehnyt mitään. Odotan että vähän pääsisi vielä jumppailemaan ihan kotosalla kunhan olo tästä paranee kunnolla. En tiedä tosin mihin kykenen kun tuntuu jo kaikenlaista kolotusta ja supistelutkin lisääntynyt
Mä en malttaisi odottaa synnytystä.. kunhan olisi silloin vaan terve ja saanu nukuttua tarpeeksi
naananenni kyseli nukkumisesta; mulla on mennyt ihan mahdottomaksi. Joka yö vähintään viisi kertaa nousen joko juomaan tai vessaan. Eihän siinä kerkeä syvään uneen juuri päästä kun siihen päälle muita havahtumisiakik tulee
tänkin takia haluaisin jo synnyttää
mutta onneksi aika lentää siivillä!
Milagro ja bebe3 34+0 uusi viikko!