Huomenta kaikki
oon siivonnut niin hulluna,etten ole ehtinyt täällä kirjoittelemaan. Lisäksi mieli vähän maassa,kun tuntuu että oon ihan loukussa tän lihomisen kanssa,kun pitäisi vaan ruoalla ja kävelyllä laihduttaa kun en pysty oikein treenaamaan,kun sattuu joko leikattuun jalkaan tai selkään

oma peilikuva ällöttää tosi pahasti vaikka tiedän että saan kyllä laihdutettua kunhan vauva syntyy..
Onneksi oon tuntenut nyt liikkeitäkin, sivulla tosin..johtuu varmaan siitä istukan sijainnista..

Kävin hakemassa sen tukivyönkin, se oli ihan floppi. Ei saa selkä mitääb tukea siitä
Niin ja en muista puhuinko täällä,mutta meillä tulee miehen kanssa 5vuotta ens kuussa ja kauhean valitsemisen jälkeen varasin nyt Saimaan kylpylästä miehelle ja mulle huoneen

, oli tosi hienon näköinen paikka ja otin kylpylän lisäksi saunamaailman vapaan käytön

kiva saada vähän kahdenkeskistä aikaakin välillä .. vielä ku malttais olla paljastamatta miehelle ylläriä

@KeepGoing ja
@Kinder_Kitty ihanaa ,paljon onnea hyvistä uutisista
@Hiiren.virna meilläkin tosi nopea ultra oli, vaikka kätilö ultrasikin.. riippuu varmaan ihan ultraajasta. Lohjalla oli ihana ultraaja ja kestikin 45 min ja kertoi kyllä tarkasti kaiken ja otti kuvia paljon jne.. nyt sattu vaan vähän nihkee ultraaja
Nems 15+3