7+5 on siis 7viikkoa ja 5 päivää eli silloin ollaan tosiaan jo kahdeksannella viikollaJa joku kirjoitteli olevansa 7 + 5 eli viikolla 8? Niinkö se siis lasketaan, minä luulin että tuolloin sanotaan että on viikolla 7. Mut oonkin näistä aika pihalla![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
7+5 on siis 7viikkoa ja 5 päivää eli silloin ollaan tosiaan jo kahdeksannella viikollaJa joku kirjoitteli olevansa 7 + 5 eli viikolla 8? Niinkö se siis lasketaan, minä luulin että tuolloin sanotaan että on viikolla 7. Mut oonkin näistä aika pihalla![]()
Voihan allergia, tää ei ol sit yhtään mukavaa. Nokka on iha tukos tai sit vuotaa. Nenän kaut ei saa yhtää hengitettyy.
Kyl mä olen ny ottanu allergialääkettä, mut ei vissii viel ol auttanu sen pahemmi.
Mut eiköhän se tästä, ainakin jossain vaiheessa helpota.
Ootko kokeillut nenähuuhtelukannua? Vähän epämiellyttävä, mutta auttaa kun käyttää säännöllisesti.
Tsemppiä huomiselle!
Niin, ja onko olemassa jotain tammikuisten fb-ryhmää, johon mahtuu mukaan?
Käsittääkseni vielä tammitähtiin mahtuu mukaan, laita yv iinaalisalle, niin hän neuvoo eteenpäin. Ryhmät ovat salaisia, joten eivät löydy haulla facesta.
Täällä on pahoinvointi vaan pahentunut, en kyllä mitenkään tiedä kuinka selviän. Alkaa heti aamusta ja jatkuu läpi koko päivän ja illalla nukkumaan mennessäkin etoo :/
Töissä on pakko jaksaa, sillä olen vasta harjoittelussa tämän ja seuraavan viikon ja jos nyt jään saikulle, niin turha kuvitella saavansa paikkaa jatkossa.
Oliskos kellään muuten mitään vinkkiä mikä tuohon pahoinvointiin auttaisi?
Oletko kokeillut sitä b-vitamiinia? B6 taisi olla se pahoinvointiin auttava.
Voi Sanna, pahoitteluni. Ja vielä kaksi sydäntä
Täällä kanssa oksennus kurkussa tämä aamuna ja heikottaa. Oli vähän lentävä lähtö töihin huonosti nukutun yön jälkeen. Heräsin jo neljältä ja pyöräilin extrakantamusten kanssa töihin. Nyt koitan jyrsiä leipää vaikka ällöttää, jos se yhtään auttaisi. Onneksi alkaa viikonloppu. Onneksi otin ens viikolle vähän lomaa.
Onnea iloisista ultrakuulumisista ja tervetuloa uusille!
Saakohan vihreää teetä juoda niin paljon kuin haluaa vai pitäisiköhän sitä rajoittaa? Olen aika kova teenjuoja töissä.![]()