:wave:
Mullaki oli sama ajatus mielessä omassa päässä, kuin
happymumilla tosta listan päivittämisestä jossain vaiheessa. Olisha se kiva, että tänne tosiaan muutenkin kirjottas eikä vaa oo ilmottautunut etusivun listalle. Mutt tosiaan tällä hetkellä oikeesti tosi monella on huonoa oloa ja väsymystä, kesälomat ja muksut siihen päälle, joten eiköhä oikeesti jokainen ymmärretä jos täällä välillä on hiljasempaa. Nyt ei varmaan muutenkaan oikein välttämättä "irtoo" mitään keskusteltavaa, kun kaikki jännittävät pysyvätkö porukassa mukana loppuun asti vai ei
Klementiini, samat ajatukset pyöriny noista housuista. Kaivoin jo kerran esille mammafarkut, mutt en kuitenkaan laittanu niitä jalkaan, ei muka istuneet jalkaan. Normi farkkuja en tod. enää suostu jalkaan laittaan, yhdet vastapestytkin puristi tosi ikävästi ja kun vielä teen töitä 8 tuntia istuen, niin ei kiitos
Onneks on sentään yhet isoks käyneet kangashousut, kun oon laihtunu sen verran, että niillä nyt ainaki hetken pärjää. Tarttis nyt ainaki pari viikkoa vielä malttaa odottaa ultraan, ett sais ne mukavemmat housut jalkaan tai sit otan "riskin" ja ennen ultraa etin jotku....katsellaannyt. Sais eka sen ultra-ajan tilata
(.) Ihmeen pirteä olo ollu tänään enkä mielestäni nukkunu sen pitempiä yöunia viime yönä. Nukuin sit vissiin paremmin kuin muina öinä, vaikka kerran piti kyllä sinne vessaan nousta, mutta nukahdin aika nopeaa uudestaan ja heräsin kelloon seuraavan kerran. Onneks enää huominen aamuvuoro ja ens viikko iltavuoroo, mutt seki vaan ma-ke ja sit alkaa juhannusvapaat
Sintti on tainnu tänään raivata taas itselleen tilaa, ainaki rupes ikävästi koskemaan kohtuun (ei voi muukaan olla), eka oli aamun/aamupäivän menkkamaista jomottelua ja sit iltapäivästä yhtäkkiä alko koskeen kohtuun, iha ku joku ois välillä tuikkinu jollain siihen. Eli tilaa siellä ilmeisesti raivataan ja voin siis olettaa, että kaikki olis kunnossa
Olen puhunut, eipä mulla tälle iltaa muuta...ja tosiaan ei sitä juttua nyt iha oikeesti voi aina joka päivälle riittää
Kolibrinkukka 10+1