Juuri tultu neuvolasta, siellä kaikki hyvin, paitsi et edelleen on pissassa valkuaista
Pitää taas ens viikolla viedä näyte tk:seen ja jos siinä vielä on, niin sit terkka kysyy jotain antibioottia lääkäriltä. Itse en kyllä mielellään antibiootteja syö, kun ei mulla oo mitään oireita mistään eikä ongelmia raskaudessa. Mut se selviää sit ens viikolla, kuinka ton kanssa käy. Ne sokerit oli ihan kunnossa, onneksi
Se terkka just sanoi et seuraavassa neuvolassa sit vasta aletaan sitä vauvan asento tutkimaan, kun tosiaan vielä mahtuu pyörimään kuinka sattuu siellä.. Ja mullahan siis tyttö oli ainakaan aina ns. perätilassa, kun viihtyi paremmin pää pystyssä kohdussa. Ihan viimeisillä viikoilla käytiin sit vielä siellä kääntämässä vauvaa, mut sitä kääntämistä ei sit tarttenutkaan tehdä, kun neiti päätti kääntyä siinä sydänkäyrillä ollessa oikeaan asentoon. Tosin pitkä aikainen ilo se kääntyminen ei ollut, kun kääntyi sit samantien kun kotiin päästiin takas väärin päin
Syntyi kuitenkin sit ihan oikeassa tarjonnassa eli kääntyi vielä sit juuri ennen synnytystä eikä kiinnittynyt etukäteen ollenkaan.
Mä en oo ollenkaan edes tajunnut miettiä mitään influenssa rokotusta. En taida sellaista ottaa, kun en ihan hirveesti kannata noita ns. ylimääräisiä rokotteita. Ja eihän siinä rokotteessa ole kuin se yksi muoto influenssasta, et ihan hyvin voi rokotuksesta huolimatta tulla joku toinen kanta ja iskeä taudin päälle.
Niin ja selvittelin eilen netistä mitä noi sormen rakkulat vois olla. Todennäköisesti kyseessä on idi-reaktio, kun mulla on varpaiden välissä jalkasieni kiusana ollut jo useamman vuoden. Menee siis kyllä voiteella ohi, mut sit iskee aina jonkun ajan päästä uudestaan, et ei vissiin kunnolla kuole se sieni mikä sen infektion aiheuttaa. Niin nyt taas viikonloppuna huomasin, et oli taas pahentunut tilanne, joten varmaan siitä johtuva se käsireaktio. Toki terkka lupas tänkin tarkastaa neuvolalääkäriltä.
Mut nyt alkais olo olla taas lähes normaali. Eilen pääsin jopa iltalenkille miehen ja koirien kanssa, vähänkö oli mukava tunne kun niin pitkään homehtuneet jo kotona neljän seinän sisässä, kun ei sen supistelun takia oikein oo mitään kärsiny tehdä.
Ainoa mikä just nyt vaivaa on pentukuume
Mä oon siis aina raskaanaollessani näillä viikoilla hankkinut koiranpennun ja nyt yhtäkkiä se sama kuume nousi pintaan vaikka oon ajatellut, et ei enempää koiria nyt meille ennen kuin noista kahdesta aika jättää. Mut kai se on se hoivavietti, joka siellä nostaa päätänsä..