Meillä menee viikonloppu remonttihommissa. Seinien maalausurakka siis jatkuu ja pääsääntöisesti homma menee siten, et mies tekee ja mä vahtaan vieressä, kun taas tänään sellainen päivä et pyörryttää eikä oikein mitään pysty tekemään. Ärsyttää, kun haluais itsekin olla avuksi! No, ehkä mä sit teen ruokaa ja pitäis leipoakin, kun huomenna tulee miehen äiti ja sen mies käymään kylässä
Onkos täällä muilla ollut närästys kiusana? Mä oon huomannut, että jos syön liian vähän niin sit etenkin iltaisin alkaa närästään. Eli pitäis koko ajan olla jotain syömässä, niin olis vatsahapoilla jotain tekemistä eivätkä sit nousis tuonne kurkkuun Rasittavaa vaan sit, jos syö liikaa niin pitää oksentaa Ei oo helppoa ei tämä raskaana oleminen
Onkos täällä muilla ollut närästys kiusana? Mä oon huomannut, että jos syön liian vähän niin sit etenkin iltaisin alkaa närästään. Eli pitäis koko ajan olla jotain syömässä, niin olis vatsahapoilla jotain tekemistä eivätkä sit nousis tuonne kurkkuun Rasittavaa vaan sit, jos syö liikaa niin pitää oksentaa Ei oo helppoa ei tämä raskaana oleminen