Onko täällä kukaan käyny raskaana ollessaan Funpark:ssa?
Me meinattiin, että vois sinne porukalla lähteä (me neljä, sisko miehensä ja lastensa kanssa ja sitte toisen siskon kaks lasta. Tarvii kyllä tolla määrällä lainata joltain tyyliin minibussia ).
Miettisin vaan, että onko siellä ne laitteet/"laitteet" sellasia joihin voi raskaana ollessa mennä, vai onko se vaan suosiolla lasten paikka?
Eihän siellä siis taida montakaan laitetta olla niinkään, johon aikuiset pääsee, mutta ne mitä siellä on.. Oon joskus muutama vuos sitte siellä käynyt, kun esikoinen oli vauva, enkä enää muista yhtään.
Mutta töissä on sujunut hyvin.
Mitä nyt vähän pakkaa jo ketuttaan kyselijät "ollaankos sitä pieniin päin?" "Koska vauva syntyy?" "Kumpikos on tulossa?"
Ja kaikkein paras "Miten ihmeessä sä voit olla vielä töissä, niin raskauden loppu vaiheessa?" Viimeseen vastasin, että mulla on laskettu aika vasta tammikuun eka päivä, josta asiakas tyyliin järkytty suunnattomasti, ainakin siitä päätellen, että ihmetteli miten voi olla niin iso masu jo nyt..
Eli joo, mä näytän vissiin sit siltä, että oisin viimisilläni..
Miltäköhän sitä näyttää sitten kun on oikeesti viimisillään.
Vyöryn silloin varmaan eteen päin kuin pallo ja olen kuin pallo.
Ei mulla kotivaa'an mukaan oo paino noussu kuin 2,5kg..
Tältä viikolta työpäivät ohi, pakko kyllä sanoa, että tää määrä töitä ois just passeli, ainakin nyt.
Raskauden saralla ei muutoksia. Masu kasvaa ja vauva potkii.
Tytöt on energisiä itsejään, joten perässä saa juosta. Onneks mies on kotona, niin juoksee sitte enempi tyttöjen perässä. Mä toimin enempi nyt ruuanlaittajana.
Täälläkin on juoksut juostu, mä koitin juosta (jännää, koska ei siitä kauaa ole, kuin pystyi vielä juoksemaan.) ja ei tuu mitään enää. Kyllä niin inhottavalta tuntu, että ehdottomasti ei.
Kävelylenkit onnistuu.
Täällä on istukka takana, joten liikkeet tuntuu hyvin. Jopa mies on tuntenu sellasen pienen hennon liikkeen.
Kyllä tuo vauva aika hyvin tuolla myllertää.
Ja allergia vaivaa.. ja on kuuma.
Mutta eiköhän tää tästä.
Susanna & Pähkinä 17+4