Muutto takana ja nettikin toimii.
Koitan kommentoida osaan teksteistä, mutta kaikkiin ei pysty. :ashamed: Olette niin paljon kirjoitelleet.
Onnea kaikille hyviä
ultrakuulumisia saaneille. :heart: Ja ihania ultrakuvia. Omaani en ole jaksanut skannata.
Taca, olipa sulla raju kokemus. :hug: Ja silti pikkuinen elossa. Apua ja vielä lisää on sulle kerennyt tapahtumaan. Voimia kovasti tilanteeseen, vaikka pieni vielä matkassa on pysynytkin. Toivottavasti kaikki päättyy lopulta hyvin ja vuodot loppuvat. Todella törkeää kohtelua olet saanut lääkärin osalta.
vessareissuista Täällä ei ole tarvinnut käydä yön aikana vessassa, paitsi nyt flunssassa olen heräillyt ylös yskimään ja käynyt samalla vessassakin. Ehkä pitäisi juoda enemmän nesteitä, sillä en välttämättä juo kuin lasin tai pari päivän aikana. Vesikin maistuu jo paremmalta kuin alkuraskaudessa.
M1n1 Hienoa, että napatyrä oli kadonnut. :flower:
Helinäkeiju OHO mikä kuva vatsasta. =) Ihanan iso, ei varmaan jätä muita epävarmaksi sen suhteen, että oletko raskaana vai et. Mulla on turvotukset kadonneet ja vatsa ei pömpötä ku pari senttiä alhaalta ja sitäkään ei näe vaatteet päällä.
Tervetuloa
misteli83 :flower:
).( Viime maanantaina alkanut
flunssa jatkuu vieläkin, mutta taitaa onneksi olla menossa pois. Hammasta särkee ja mietin, että jos se jatkuu, niin pitäisikö käydä lääkärissä, kun se voi viitata poskiontelontulehdukseen. Hieman on mietityttänyt, että onko masussa kaikki hyvin. Olen kyllä netistä lukenut, että flunssasta ei pitäisi mitään haittaa olla sikiölle, mutta silti sitä miettii kaikkea.
Muutto on takana päin ja aika tuskainen se oli kipeänä. Viime viikon söin vain pakastepizzoja, sillä ruokatarvikkeet olimme jo tuoneet uuteen asuntoon. Täytyisi ryhdistäytyä noiden syömisten suhteen, kunhan paranen kunnolla. Mies oli viime viikon ja tämän viikon arkipäivät työmatkoilla, joten minä täällä yksin koitan saada paikkoja normaaliin kuntoon. Kauhea sekasorto ympärillä, en oo tällaiseen tottunut.
Tuittu- 14+1
Toivottavasti on viikot oikein. Päivät muistaa siitä että maanantaisin poksuu, mutta viikkojen kanssa on vähän niin ja näin.