Tammikuun inssipiinailijat!

Täällä pp 5 ja oireettomuuden ihmettely toimi taas... Alavatsa suorastaan pullahti turrvoksiin ja nyt on sitten alkanut jo nipistelläkin. Eli eiköhän se menkkoja taas enteile. Sapettaa jo etukäteen... :( Alkasi vaan nyt sitten äkkiä, että pääsisi noista lugesteroneista. Mie oon kun joku zombie ollu tän 5 pv...
 
no voi itku mammu :hug: mutta mutta voihan se vielä parin päivän päästä näyttää plussaa.. sitte vasta itketään ku täti tulee.. ja sitte nostetaan pää lätäköstä ja alotetaan taas alusta. hammasta purren.. välillä niiskuttaen.. raskasta tämä on.. ei sille vaan voi mitään.. mulla olis perjantaina taas follikkelin ultraus.. jotenki jo valmiiksi epäuskonen olo.

Mutta tsemppailuja piinailijoille. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 17:03 pure love kirjoitti:
Täällä menossa pp6 ja noi kohdun jomotukset sen kuin jatkuu...eilen aamulla ne alkoi ja loppua ei näy...
Jotenkin tuntuu sellaiselta niinkuin täti olisi tulossa kylään ja muutenkin tuo "alakerta" on jotenkin oudon oloinen...
No, kumminkin nämä kaikki tunteet saa laittaa inssin piikkiin...välillä kyllä tuntuu, että nyt olis tärpännyt, mutta siten pitää jo topuutella itseään...eipä tunnu sit niin pahalta jos se täti sieltä kurvaiskin...
hitsi, nämä päivät matelee taas...

Tsemppiä piinistelyyn!!!
Mulla on kans ihan ihme oloja tuolla alakerrassa. Välillä tuntuu samalta kun pissitulehduksessa, et pissittää vaikka just on käyny. Sit välil vihloo alamahaa. Muuten on normaalia menkkakipua. Nää oireet alko vasta viikko inssin jälkeen. Nyt perjantaina tulee kaks viikkoo inssistä, eli onkohan mul nyt sit pp10. Noi menkkaoireet kyl on ihan normaaleja ja jo niittenkin takia harmittaa, et eipä sit onnannut tämä inssi. Muut tuntemukset on ihan uusia.

 
Lisäämpä vielä noista tuntemuksista.
Olen siis ollut kertaalleen raskaana (siitä km), joten nyt tietysti vertailen näitä oireita niihin oireisiin. Eipä siis kovin iloiselta näytä. :'(
Sillon mulla ei ollu mitään menkkaoireita. Alavatsaa vaan vihloi. Iltaisin kauheen huono olo, "pissitulehus olo", rinnat oli tosi kipeet ja paisuneet. Eli nyt vaan sit oottelen niitä menkkoja. Tulisvat vaikka heti niin pääsis varailee aikaa jo seuraavaan inssiin. Taas pelottaa, et osuu viikonloppuun, kun tääkin oli niin hilkulla.
 
Minulla on parin kolmen vuoden takaisia 2 raskautta ja toinen päättyi km rv7+2 ja toinen kohtukuolemaan rv25.
Eli nämä ovatkin olleet olleet ihme raskauksia sillä nyt lekurikin sanoi, että heikolta näyttää, että luonusti raskauduttaisiin...vikaa siis miehen siimahännissä...
silloin ei ollut mitään oireita vaan kaikki alkoi tulla vasta rv6-7...

Nyt menossa pp8 eikä enää mitään oireita.
V.vuotoa kyllä lorahtelee, mut on varmaan normaalia.
Kylmä on ja nenä vuotaa ja se on kyllä täysin tuon pakkasen syy...
Jotenkin sitä vaan alkaa olla varma, että se täti sieltä kurvaa paikalle, niinkuin aina.
Sitten täytyykin alkaa miettiä seuraavaa siirtoa...ivf-jonoon julkiselle ja jos voisi siinä välissä yksityisellä käydä...pää varmaan hajoaa jos vaan joutuu jonottamaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:22 Florence kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:20 mammu kirjoitti:
Se siitä sitten jälleen.... :'( :'( :'(
Mietin juuri sinua, kun tulin tähän koneen ääreen. Olen todella pahoillani :hug:
Mitäs minusta ?
Kiitos sinulle :hug:
Juuri nyt on niin paha olla, ettei sille ole edes sanoja..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:34 mammu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:22 Florence kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:20 mammu kirjoitti:
Se siitä sitten jälleen.... :'( :'( :'(
Mietin juuri sinua, kun tulin tähän koneen ääreen. Olen todella pahoillani :hug:
Mitäs minusta ?
Kiitos sinulle :hug:
Juuri nyt on niin paha olla, ettei sille ole edes sanoja..
Tuossa jokunen päivä sitten kyselit IVF-juttuja, joihin vastailin, niin muistui vaan mieleeni.. En kuulu tähän ketjuun, mutta huomasin nimimerkin, joten kurkistin... Ei millään pahalla, en ole mikään "kyttääjä"..
Toivotan voimia eteenpäin vaikka nyt tuntuukin ylivoimaiselta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:55 Florence kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:34 mammu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:22 Florence kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 21:20 mammu kirjoitti:
Se siitä sitten jälleen.... :'( :'( :'(
Mietin juuri sinua, kun tulin tähän koneen ääreen. Olen todella pahoillani :hug:
Mitäs minusta ?
Kiitos sinulle :hug:
Juuri nyt on niin paha olla, ettei sille ole edes sanoja..
Tuossa jokunen päivä sitten kyselit IVF-juttuja, joihin vastailin, niin muistui vaan mieleeni.. En kuulu tähän ketjuun, mutta huomasin nimimerkin, joten kurkistin... Ei millään pahalla, en ole mikään "kyttääjä"..
Toivotan voimia eteenpäin vaikka nyt tuntuukin ylivoimaiselta.
Kyllä minä sinut muistan, enkä todellakaan pidä sinua minään kyttääjänä !!!! Kaikkihan me täällä hoidoista ja pinoista huolimatta ollaan "samassa veneessä" ja koetaan samoja tuskia ja pudotuksia !
Kiitos sulle vielä kerran siitä vastauksestasi IVF, mä tulen sulta kyllä kyselemään vielä kaikenlaista, mutta nyt on ensin jälleen koottava itsensä ja opittava elämään tämänkin kanssa.. :'(
Haleja sulle :hug:

Ja NAMPULA-
KIITOS :hug:
Olet upea ja hyvä ihminen :hug: :hug:
 
pure love koululta
mammu todella iso :hug:

On kyllä epäreilua tuollainen, mutta ei se auta muu kuin vaan nostaa pää pensaasta ja olla luovuttamatta.

ON: pp9 menossa ja viime yönä kramppas vasenta munasarjaa kun nousin vessaan...nyt muutenkin tuntuu jomottavan sieltä...
Taitaa se täti sieltä tulla aikasemmin...aamulla tuli älyttömästi jo sellaista ihan haalean ruskehtavaa v.vuotoa...eli eiköhän se jo jotain enteile tädin tulosta...?

Ollaan miehen kanssa mietitty, että jos jonotetaan sit julkiselle ivf-hoitoa niin käytäis silti yksityisellä samassa hoidossa...olisi minun mielenterveydelle helpompaa...
 
Mammulle kunnon :hug: . Todella harmi, että ei onnistunut.

Itsellä myös aika apeat fiilikset. Nyt on jo pari päivää ollu menkkakipuja ja tänäänkin vaan lisinyt. Elikkäs niitä sitten odotellessa. Tänään on muistaakseni pp12.
Näin tutun pariskunnan kaupassa ja tyttö oli raskaana. Kyllä taas kouraisi sydämestä, että miksi aina kaikki muut. Muutenkin taas tuntuu, että koko lähi ympäristö sikiää. No tästä ei voi muuta kuin yrittää ylös päin. Seuraavaa inssiä varailemaan.

Stemppiä vielä plussaa odottaville, jospa se edes jollekin tulisi! :flower:
 
voi p.....jos nuo menkat nyt jo tulee...siis pp9/kp23, mut enpä yhtään ihmettele kun en saanut teroja syödä tässä kierrossa.
Eli edelleen tuhruttaa joten olen jo 100% varma, että täti kurvaa kylään milloin vaan...viimeistään viikon päästä jos jatkuu samaa rataan ennen terojen syömistä.
Eipä tässä auta muu kuin soitella polille tällä viikolla ja siirtyä ivf-hoitoihin... :headwall:

Nyt ei vielä onneksi tunnu niin pahalta, mutta sitten kun se kunnon vuoto sieltä ilmestyy niin voi itku... :'(

plussatuulia muille!!!
 
Voi pure love :hug:
Ikävää kun alkaa tuhruttaa jo näin aikaseen.. Toivotaan kuitenkin et pysyis oikee vuoto poissa vielä..

On: Ei oireita.. Enää viikko piinaa.. eli pp 7 menos.. Milloinkahan sitä alkas jossain tuntua edes jos olis onnistunut, kun tuntuu et menkkaoireet usein tulee jo ennen ku alkaakaan ni millois sitä sit alkas ne toiset oireet.. ääh, eipä silti, usko siihen et olis onnistunut on nollassa..Ja voin taas vaan todeta et sit täälä tiputaan ja korkeelta ja kovaa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 16:57 viivero kirjoitti:
Voi pure love :hug:
Ikävää kun alkaa tuhruttaa jo näin aikaseen.. Toivotaan kuitenkin et pysyis oikee vuoto poissa vielä..

On: Ei oireita.. Enää viikko piinaa.. eli pp 7 menos.. Milloinkahan sitä alkas jossain tuntua edes jos olis onnistunut, kun tuntuu et menkkaoireet usein tulee jo ennen ku alkaakaan ni millois sitä sit alkas ne toiset oireet.. ääh, eipä silti, usko siihen et olis onnistunut on nollassa..Ja voin taas vaan todeta et sit täälä tiputaan ja korkeelta ja kovaa..
Mulla kanssa samat lukemat kun viiverolla, eikä muuta kun lugejen haittavaikutusoireita kasapäin... Ja viivero vei kyllä multa jalat suusta, eli fiiliksetkinon hyvin pitkälti samat. :)

Mulla muuten ekassa raskaudessa ei ollut oireita ollenkaan. Tai kuukautisia sillon odotin, mutta kun ei vaan kuulunut. Pahoinvointi, joka kesti 5 pv tuli jossain kolmannella kuulla vasta. Että turha sitä kyllä on ittiänsä kuulostella, kun ei noista koskaan tiiä. :/
 
Lähetän täältä negahalit :hug:!

Oma inssiaika selvisi maanantaille, eli irroituspiikki täytyy hoitaa lauantaina yöllä yökerhon vessassa. Kiva kiva, mutta nyt ei voi jättää menoa väliin.

Turhautunut olotila, eikä mitään uskoa taaskaan. Tuntuu vain, että nämä hoidot on pakko rämpiä yli ennen kuin luovuttaa.
 
Nyt on siis se maaginen 2 viikkoa inssistä. Iski migreeni, joten sitä tässä hoitelen. Luulen, et se sit enteilee niitä menkkoja. Useesti käy niin, et päivää ennen tulee pää kipeeks. Mietin, et pitäskö mun menkat alkaa huomenna vai tänään? Inssi tehtii ns. päivää aikasemmin, kun ois muuten osunut lauantaille. Muuten olo aika normaali. Välillä maha on samanlailla kipee, kuin menkkojen alussa. Välillä taas viiltelee ihmeellisesti. Eli eipä suuria odotuksia, vaikka ne menkat ei viel alkanutkaan. Eiköhän ne sieltä tule viimestään huomenna.
Korkeelta sitä tippuu silti, vaikka kuinka oon itelleni tankannu et ei onnistunut tällä kertaa. Kun siis faktat puhuu puolestaan (inssi päivää aikasemmin kun ois pitäny,simppojakaan ei niin kovin paljoo,menkkakivut,päänsärky, ja kaikki muut oireet viittaa kuukautisiin)mut kuitenkin sitä aattelee jossain sisällään et jospa sittenkin ois tärpännyt. Mut tätähän tämä on, ainaista vuoristorataa.

Mites muilla??
 
Tsemppiä piinailijoille ja lohdutuksen halit kaikille joilla ei tärpännyt!

Meillä oli tänään inssi ja se emni tosi kivuttomasti ja nopsaan. Toista kuin silloin kun tehtiin tuota ensimmäistä.
Simmpoja laitettiin menemään treffeille 40 miljoonaa, joten määrä oli ainakin hyvä.
Nyt sitten jännätään....

 
Täälä mneos pp9 kuten päivillä, oireita ei juurikaan ole. Eilen hiukkasen mahaa vihloi ja oli etovaa oloa, mut epäilen et johtuis lugeista.. Maha on myös hiukan turvoksis ja väsyttää, mut nämäpä on usein oireina enne menkkojakin (lukuunottamatta tota etovaa oloa) joten koetetaan olla liikoja toivomatta..Ei se kuitenkaan ole natsannu.. :/

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!
 
Testasin sitten päivällä ja negahan sieltä tulla tupsahti. No ei kyl ollu yllätys. Silti kyllä harmittaa ihan sikana. Menkkoja ei kyl kuulu, mut varmaan huomenna alkaa. Se tietää taas sitä, et seuraava ovis osuu viikonlppuun. Eli heipparallaa seuraava inssi. Voi h.emmetti! ottaa niin päähän. :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä