Tammikuun 2015 odottajat *toukokuu*

Huomenta!
Ilmoittaudun mukaan.LA olis 8.1.15 ja Satks . Olen 40v. ja tämä olisi nyt sitten jo 6 lapsemme.:D Meillä -93 ja -97 syntyneet pojat ja -06, -12, -13 syntyneet tyttöset.
Nuorin on 6kk.:D
Aika raskasta on ,kun 2v ja tämä pikkuinen jaloissa,mutta kai tästä henkissä selvitään...
Neuvolaa en ole vielä varannut,mutta alkuraskauden ultran 23.5.
Meillä molempien vanhemmat ovat kaksosia.Nyt ystäväni ennustaa,että kaksi siellä vatsassa nyt sitten on..Mutta jotenkin nyt toivois,että yksi pikkuinen siellä majailisi:D
 
moikka!
minäkin ilmoittaudun mukaan. olen 29v ja tämä on neljäs lapsemme :) pojat 2003 ja 2006 ja tyttö 2010. LA 3.1.15 ja Kys. onko se niin et jos minä liityn tuohon facebookin ryhmään niin kukaan minun kaveri sit ei sitä nää et olen siihen liittynyt? kun en vielä tässä vaiheessa ole kertonut kenellekkään että olen raskaana :)
 
Tervetuloa! :wave: kiva kun porukkaa tulee lisää :)

Tuo facebook-ryhmä on salainen, ja sovittiin (mun käsityksen mukaan) että sellaisena pysyy :) eli kukaan muu kuin ryhmässäolijat ei näe ketä siihen kuuluu ;) laittakaa vaikka tiizlle yksärillä oikea nimi niin teidät lisätään ryhmään :)
 
Moi vaan kaikille! Kiva kun on tämmöinen ketju :)

Varovaisesti ilmoittelen itseäni mukaan tänne.. Olen tuolla "kolmatta kuumeilevien" mukana ollut jo aika kauan ja ehkä nyt uskaltaisin tänne mukaan..

28v / la 7.1. / 3.lapsi / LKS tulikohan tuossa nyt kaikki olellinen :)

Taustana semmoinen, että vanhin lapsista jo koululainen ja kuopus on nyt 1v3kk ja tätä nuormimmaista kuumeiltiin yli 7kk ja vuoden vaihteessa yksi oletettu km, samoihin kuukausiin (vähän yli) meni nyt että tämä kolmas piirtyi testeihin, hieman haaleasti, mutta kuitenkin :) en tiedä mitä tässä nyt uskaltaa toivoa mutta ennenkaikkea sitä että tämä kauan haaveiltu kolmonen nyt pysyisi mukana. Ensimmäinen nla varattu loppukuulle.

Tapana on ollut etten ennen ensimmäistä ultraa asiasta "huutele", miehen lisäksi yksi rakas ystävä nyt tietää plussasta. Mutta tuohon fb ryhmään haluan ehdottomasti mukaan jos sielläkin pysyy ns anonyyminä, vaikka tietäähän sen että jos sattuu joku puolituttu samasta kaupungista niin asia leviää kulovalkean tavoin kuulopuheina, sama tapahtunee sitten kai hänellekin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois synnäriksi päivittää OYS Nyt kyllä vähän jännittää että miten käy kun tänään on pyyhkiessä tullut ensin vähän ruskeaa vuotoa paperiin ja myöhemmin myös vähän punaista. Olisin varannut ajan yksityiselle ultraan, mutta se kellä oon ennen käynyt on täälläpäin seuraavan kerran vasta 16. päivä. Täytyy siis vaan seurailla. En viitsi vielä facen ryhmäänkään liittyä jos tämä nyt menee kesken kerta. Kun plussasin niin ajattelin että jos menee kesken niin se on tarkoitettu niin, mutta kyllähän tuo nyt kuitenkin vähän pelottaa.

Tänään taitaa olla 6+0
 
Mä oon tehnyt raskaustestin nyt joku öö.. viisi päivää putkeen. Jotenkin vaikea uskoa. Tänään olin Prismassa nappaamassa taas testejä mukaan, mutta tulin sitten järkiini, ja jätin ne hyllyyn. Mä haluan kyllä vielä tehdä sellaisen Clearbluen digitestin ekan (ja hyvin todennäköisesti viimeisen) kerran elämässäni. Ehkä ensi viikolla :).

Mulla on aina jo ihan alkumetreillä tarve alkaa katsoa kaikkea vauvakamaa, ihan hullua. Paljon meillä on jemmassa vielä kolmevuotiaalta, turvakaukalo, ensisänky jne. Vaunut on jo niin väsähtäneet, että ne haluan uudet, jos tämä pienenpieni saadaan syliin asti :).

Meitä onnisti jo ekalla yrityskerralla tämä(kin) raskaaksitulo, ja silti tuntuu että tätä on odotettu ihan kauheasti!
 
Huomenta

Aikaisin taas liikkeellä.Ainoa rauhallinen hetki,kun kaikki nukkuvat..:D
Faceryhmä minustakin hyvä ajatus.
Raskaustuntemuksia on,rinnat arat ja viluttaa,hiki lentää,hajut ottaa nokkaan,etenkin aamuisin.
Noista tytöistä voin pahoin aina iltäpäivisin.Siitä tiesin aina,et tyttö tulee.
Pojista pahoinvointi oli aamupäivän .
Nyt jännityksellä odotan,et kumpaan suuntaan huonovointisuus menee=)
Ei mitään väliä,kunhan vain saadaan terve lapsi.Alkaa tota ikää olemaan,että riskit on erilaiset ,kun 21vuotta sitten,kun ekaa odotin.
Mulla noi kaikki kolme viimeistä raskautta ovat olleet ongelmallisia.Sokerilääkitys,verenvuotoja.
varaudun nyt tässäkin odotuksessa sokerilääkitykseen.
Onneksi ne sokerit on aina palautuneet normaaleiksi heti synnytyksen jälkeen.
Kaikille hyviä vointeja tähän päivään.!
 
Heippa,

Varovaisesti mukana, eilen aamulla testattu plussa, rv 4+5 nyt, jännittynein mielin odotetaan mitä vastaan tulee. Oireita mulla on ja ei, kuvotusta, palelua, väsymystä ja menkkamaista jomotusta välillä. Täytyy sanoa et pelottaa, niin pitkään on toista odotettu ja takana on myös muutama km, ennen esikoista.

LA 10.1, EKKS, 29v.
2. lapsi :heart:
 
Uskaltaisiko liittyä...? Kkm takana tammikuulta ja nyt plussasin 6.5... huomenna vielä testaan onko tämä totta :) ens torstaina verikokeet niin viimeistään selviää. Mutta mutta....
25-vuotias olen ja LA:n laskin 6.1. Esikoisnyyttiä odotellaan miehen kans <3 jospa pysyi mukana, rv 5+3 vasta meneillään ja toivon niin ettei menis kesken.
KYS olis sairaala minne pyöräyttän toivottavasti :) (ellen ole kotona lomilla ja länskään päädy :D )
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki! Minä ilmoittaudun mukaan tähän onnellisten odottajien kasvavaan joukkioon! :wave:

Tämä raskaus oli ei-suunniteltu ylläri ja vaati ensin pientä sulattelua meiltä molemmilta vanhemmilta,mutta alkuihmettelyn jälkeen mieli on nyt iloinen ja odotamme molemmat innolla ja onnella mitä tuleman pitää :heart: !Toivottavasti pieni vaan pysyy matkassa mukana :/ ! Oireita tähän mennessä on ollut ruokahaluttomuus,arat rinnat,pieni kipuilu alavatsassa ja ihan älytön paleleminen kokoajan(olen normaalisti tosi lämminverinen,niin tämä palelu on ihan outo ja uusi ilmiö minulle),yleensä ottaen vointi on ollut kuitenkin ihan hyvä ja toivottavasti myös jatkuu sellaisena. :)
Sain viime viikolla lääkäriltä lähetteen varhaisultraan rv 5+1 ja uusi ultra-aika on rv 7+3,mukava pysyä ajantasalla ja nähdä miten masussa jaksellaan.

Tämä pikkuinen on minun ensimmäiseni ja mieheni neljäs,joten kehissä on sekä keltanokkaisuutta että kokemusta molempia! :D

Aurinkoista perjantaita kaikille!

Ja ainiin..ikä on 33v ,LA (tällä hetkellä) 2.1.2015 , rv 6+0 :heart:
 
Täällä uusi odottaja ilmoittautuu :
LA 8.1 / 1. Lapsi / 30v / Oys (kännykällä en saa korostettua tekstejä)

Vielä totutellaan ajatukseen perheenlisäyksestä.. niin alussa ollaan, että muutenkin jännittää, että meneekö kaikki hyvin. Mites muilla, onko jännitystä ilmassa? :)
 
Täällä ensimmäistä lasta odottava 28v. LA 5.1, paikkana EKKS.
Meillä on viime päivät totuteltu ajatukseen perheenlisästä. Vaikka lapsi on toivottu, niin jotenkin tuntuu silti haikealta ajatella, että kohta on vain meidän oma aika ohitse. Muutama päivä ehkä vielä tarvitsee sulatella ajatusta, vaikka pikkuhiljaa ajatukset alkavat siirtymään jo vauvaan..
Oireina täällä rintojen suureneminen ja arkuus, mahan "mölinä" ja nenän tukkoisuus. Väsymystä myös jonkin verran havaittavissa. Nämä siis tunnistettu muiden kommenttien avulla raskauden oireiksi. :)
Varhaisultra on varattu ja ensi viikolla olisi tarkoitus varata neuvola-aika.
 

Yhteistyössä