Siis kun mulle sanottiin, että jättää sen tulo kohdan täyttämättä, niin äitiyspäiväraha ja vanhempainraha lasketaan 2005 verotuksesta. Jos puolivuotta ennen LA:ta on 20% suuremmat tulot kuin vuonna 2005 olleet, niin silloin voidaan laskea siitä. Eli Viia eikös sulla kannata laskee sieltä 2005, vai mikä tilanne ollut sulla sillon? Siis näin mä ymmärsin ja kyllä me se kelassa käytiin virkailijan kanssa yhessä läpi ja oli ok, ja sanoi vielä että sullako kannattaa ottaa 2005 vuoden mukaan ja vasta juu, kun nyt teen nii keikkaluontoisesti, eikä hermot kyllä riitä selvityksiin..
Täytyykin tutustua silkkimyssyyn =) Ja enkä edes tullut ajatelleeksi rinnanlämmittimiä.. Siis mulla iskee välillä kauheita hepuleita, niin kun eilen, tai siis paniikki, että onko meillä varmasti kaikkee tarvittavaa vauvalle ja osataanko vauvaa sit oikein hoitaa ja vaikka mitä vilisee mielessä.. Tänään taas rennompi päivä. Mutta onko muille tullu vastaavaa, että siis kauhee huoli että muistaako nyt sit tarvittavat hommata jne.. Mekin asutaan kaupungissa, kaikki on tossa lähellä, että kauppaan pääsee melkein aina.
Tänään teen mangorahkaa jälkkäriksin NAMS
Cattie ja Osku 22+4