Nimistä: meillä on ollut sellainen toooosi paksu nimikirja lainassa kavereilta. Tuntuu siltä, että vaikea löytää nimiä jotka sopivat hyvin sukunimen kanssa yhteen :| . Listaa ollaan tehty, ja siellä on kyllä melko paljon sellaisia viime vuosien trendinimiä. Olisihan se kiva, että lapsella olisi edes vähän erilainen nimi, koska meillä molemmilla miehen kanssa on melko harvinaiset nimet. Se on huomattu, että nimessä pitää olla a-kirjain, koska silloin todennäköisesti sointuu sukunimen kanssa. No, onneksi aikaa vielä on
Pikkugreippi ja ansku: kiva kun olette kertoilleet myös tänne pikkupeikon perheen kuulumisia. On se vissiin tosi asia että kohta niitä vauvoja alkaa oikeasti syntymään =)
Shakki: itsekin yritän kovasti uskoa siihen, että asioilla on tapana järjestyä. Huomenna todennäköisesti saadaan asunnosta kirjallinen tarjous, kun yksi pari tulee jo 4:ttä kertaa katsomaan asuntoa (suullinen tarjous saatu jo aiemmin ko.parilta). Kyllähän asunto menisi varmasti nopeammin jos hintaa tiputtaisi, mutta ei sitä kovin paljon kyllä haluais alentaa.. Meillähän on aikaa myydä asunto joulukuun loppuun mennessä, että ihan vielä ei pidä luopua toivosta. Vuokralla siis joudutaan Tampereella asumaan noin ½ vuotta ennen kuin sitten sinne omaan rivitaloon päästään keväällä muuttamaan. Mä uskon että mies kyllä saa pitää työnsä, ehkä sen kehityskeskustelun tarkoituksena oli vain kokeilla onko mies tosissan työnsä suhteen. Kyseessä on yritys, joka on Suomessa alansa isoimpia yrityksia, mutta Tampereen toimipisteessä on vain noin 25 työntekijää. No, keskiviikkona selviää enemmän joten siihen saakka pitää vain odotella.
Rautatableteista: alkuun söin Retaferia, joka ainakin minun suussa maistui aivan hirveälle. Vatsa oli välillä tosi kovalla ja välillä taas löysällä. Vaihdoin Obsidaniin. Ei tule metallinmakua suuhun, mutta ainakin mun on muistettava olla syömättä sen jälkeen vähintään 2h. Muuten vatsa ei tykkää, ja vessassa olen ollut melkein oksentamassa. Saa siis mulla oksennusrefleksin ja mahakrampin aikaiseksi jos otan tabletin ja syön liian pian sen jälkeen. Sappinesteet ei maistu hyvältä suussa :x . Nyt olenkin ottanut rautatabletin iltaisin ennen kuin menen nukkumaan. Masu on edelleen välillä kovalla lääkkeestä johtuen :|
Tänään kävin palauttamassa avaimet töihin ja viemässä kortin+suklaata. Oli kyllä yllättävän helppoa käydä hyvästelemässä paikka. Yleensä on kyllä päässyt itku vastaavanlaisissa tilanteissa, mutta nyt ei sitä tullut. Ehkä tää sairasloma on saanut ajatukset jo niin kauas töistä, ettei työpaikka tuntunut niin tärkeältä enää? Hyvä kuitenkin näin =)
Afu ja mini 30+0 (masukuvan päivitän vielä tänään kunhan saan kuvat koneelle =) )