Hei kaikille ja uusille tervetuloa. Mukava lukea, kun kaikille vain hyviä uutisia sitten viimelukeman. Lupasin kertoilla ultrakuulumisia, mukana ollaan :wave: kuvioissa, Pötkö ja minä. Pötkö osoittautuikin paria pvää vanhemmaksi (mikäli se plusmiinus 5 päivää ei ole miinusta) Neuvolan laskujen mukaan tänään olisi 8+6 ja ultran mukaan 9+2... Eli ota siitä nyt sitten selvää.. Jossakin mennään kuitenkin. Pieni sydän sykki kovasti (lääkäri näytti ruudulta, mutta mä en nähnyt. Mies oli niin kiireinen hosiessaan sen ultran kanssa) Pääasia oli kuitenkin se, että kaikki hyvin. Olen ilmeisesti kasvattamassa jotakin viljelmää naamaan, enkä keksi millä tökötillä saisi puhtaaksi, ettei näitä vinnejä tulisi niin jumalattomasti. Outoa, kun ei o ikinä tarvinnu painiskella ongelman kanssa. Eipä muuta, väsyttää. Joka hetki. Kuvotusta, jos masu on liian tyhjä, mut tositosi lievänä. Ei voi puhua pahoinvoinnista. Ai niin ja ihme kyllä, vaikka ekaa odottelen niin masu pömpöttää! Kuinka ihmeellistä ja ihanaa tämä kaikki onkaan.. Hyviä oloja ja iloja kaikille...