Hellou taas pitkästä aikaa
tai ainakin melkeen pitkästä.. joko ehitte huokasemaan helpotuksesta ku ei näkyny
mulla on tyyli sitte kerralla unestuttaa kaikki
No ei vais, ei tässä sen edellisen pikaneuvolan jälkeen oo oikeestaan kummempaa, välillä huimaus ja päänsärky on poissa ja toisinaan se sitten palaa...
Eilen illalla oli myllerrys mahassa... ei edelleenkään ulos asti tuntunu, mut selkeesti se myllerrys on "vahvistunu" että kyllä se siis pikkuhiljaa...
Ihanat liitoskivut on alkamassa ja molemmin puolin kohtua tuntuu ne ihanat repivät kivut välillä
Koitin jostain tihrustaa että mitä ne kohdun koot pitikään olla... mut ilmeisesti suurinpiirtein oikein oli mulla se kun navan kohdilla, ehkä hiven alle oli se kohdun korkeus, sitä ei oo kylläkään mitattu vielä senteissä eikä mitatakkaan ennen ultraa, eli ei mitään hajuu vielä mistään.
Mahtaako ne muuten miten mielellään vaihdella noita ultra-aikoja, kun mulla vois olla mahis miehen kanssa mennä ultraan jos mies saa muutettuu työajat iltavuoroon. no tjaa
mitä mä teiltä kysyn
helpommalla pääsee ku soittaa ja kysyy, mut aattelin että onko joku joskus joutunu niitä muuttamaan?!? Ite oon tätä ennen menny ihan minä aikana mut on määrätty...
Mun pitäis myös siinätapauksessa koittaa siirtää toi keskimmäisen karsastuspoliaika aikasempaan... olis miehellä siinä kaks rankkaa päivää ku joutuis heräämään aikasemmin... :ashamed: Nythän se herää siinä neljän aikaan ku menee aamuvuoroon, ni joku kahdeksan herätys vois olla ihan inhimillinen sillon
ensviikolla on sitte joo kuopuksen 3v neuvolaa ja esikoisen hammaslääkärii ja ja ja
kaikkeen saa juosta juu
No ni joo, kyllä mä päästän teidät pahasta ja oon hetken hiljaa :ashamed:
Saapis ja tiitiäinen 19+6