Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

Meilläkin tuli plussaa 28.4. Arvelisin lasketun-ajan olevan n. 3.1, hankala sanoa kun 16.3 otettiin kierukka pois ja menkkoja ei sitten kuulukkaan. Testin tein kuitenkin 23.4 ja sillon vielä oli nega, sen tein cittarin testillä, mistä sekään kotoisin... :) Kolmas lapsi ois tässä tuloillaan :)
 
Hello!
Meitsi änkee mukaan kanssa!!
ISOT onnittelut meille kaikille, siis!!
Täälä nyt viikkoja tasan 5 koossa, ja la olis noilla laskureilla laskettuna 2.1.2012. Mut kierto ollu sen verran hakusessa,et saattaa parilla päivällä muuttua... Epäilen et aikastuu kuitenkaan.

Mulla varhaisultra 13.5. ja sen jälkeen vasta alan tilaan neuvolaa. Haluun olla varma, et masussa ollaan oikeessa paikkaa ja kaikki muutenkin ok. =)
 
Hei taas! Onnittelut uusista plussista!

Soittelin juuri neuvolaan ja aika saatiin 30.5, eli kauan pitää odotella. Aloitin jo Ladyvita mama vitamiinit. Ne sisältää myös kalsiumia toisin kuin multivitat. Lisäksi Aloitin Omega- kolmoset ilman D-vitamiinia, sitä kun on jo noissa toisissa, niin omegoissa ei enää saa sitten olla. Lisäksi vetelen maitohappobakteereja. Toivottavasti näillä mönkijä jaksaa kasvaa hyvin.

Oireina on tähän asti ollut hirveä turvotus alavatsassa, heräily kukonlaulun aikaan ja jatkuva nälkä. Alavatsassa on lisäksi menkkamaista kipua, mutta ei niin selviä kouristuksia kuin kuukautisten aikaan. Tisseissä en ole huomannut eroa entiseen ja onneksi vielä ei ole tullut huono olo.

Tein vielä eilen Clearblue digitalin ja ruutuun pärähti odotetusti "raskaana". Mies suhtautui vähän epäilevästi normitestien vaaleanpunaisiin viivoihin. Tuo clearbluen tulos oli hänellekin riittävän yksiselitteinen. Eli kolme testiä tuli sitten tehtyä :D Nyt sai riittää!

Lara_84 ja mönkijä 4+1 (??)
 
Sain neuvola-ajan 25.5, rv 8, eli aika varhain. Sieltä laittavat lähetteen ultraan joka noin rv 12.
Meillekin tämä on viimeinen lapsonen, jos sektioon päädytään niin voivat tehdä steriloinnin samalla :)
Huuh, maha turvottaa jo niin että farkut tuntuu ikäviltä..pahoinvointia on ollut muutamana päivänä..ja ihan kaamea nälkä koko ajan :D
 
Moikka, ja ihanaa viikonalkua kaikille!!

Koko ajan tekisi mieli kertoa raskaudesta, ja tänään lenkillä teki mieli poiketa apteekkiin hakemaan testi, mutta en sitten mennyt vaan nyt katson rauhallisesti miten hommat etenee ja neuvola aikaa odottelen 30.5. Voi tätä odottelua.

Vatsassa senkun kiertää, mies muisteli että niinhän se oli esikoisenkin aikaan. Mutta pahin oire on ehdottomasti mun muistamattomuus, onko muilla sitä?

Uskon taas tarvitsevani rautatabletteja, lisäksi syön maitohappobakt., ecowayn omegaa ja xylicolia(pitääkin muuten tarkistaa, voiko lääkettä syödä raskaana) taas hetkeen en ole muistanut pillereitä napsia

Niin ja Lilliputille tiedoksi, sanomme mahasukkia tällä kertaa lilliputiksi :) viimeksi se oli milo :)
 
Mä nyt aloitin heti ekana tuolla b vitamiinilla kun kuvotusta tuntuu olevan ilmassa :x
Neuvolaa jos soittelis viikon päästä en tiijä vielä... ehkä joskus kun raskausviikkoja on 6-7.

Mulla on edellisestä synnytksestä nyt 7 vuotta, ja itekki niin paljon vanhempi, on jotenkin jännää olla TÄSSÄ IÄSSÄ raskaana... :D
Tämähän siis on meidän viides ja viimeinen. Ajattelin synnytksen yhteydessä sterilisaatiota, en kyllä oo tietonen yhtää miten tehdää tai muutenkaan, mutta onhan tässä aikaa infoa hankkia.

Toivon että kaikki menis hyvin ja vaavi kestäis sisällä ettei tulis mtn ongelmia.

Verisestä vuodosta: mulla oli ainoastaan viimeisimmässä raskaudessa veristä vuotoa kerran pari kuussa rv7 lähtien ja eteenpäin. Kyllä se pelotti ihan hirveesti, tutkittiin yms. Mitää ei löytyny. Lääkäri sanoi että johtuu nähtävästi herkistä limakalvoista.

Ihania päiviä kaikille plussanneille ja onnea :flower:
 
Moikka, ja ihanaa viikonalkua kaikille!!

Koko ajan tekisi mieli kertoa raskaudesta, ja tänään lenkillä teki mieli poiketa apteekkiin hakemaan testi, mutta en sitten mennyt vaan nyt katson rauhallisesti miten hommat etenee ja neuvola aikaa odottelen 30.5. Voi tätä odottelua.

Vatsassa senkun kiertää, mies muisteli että niinhän se oli esikoisenkin aikaan. Mutta pahin oire on ehdottomasti mun muistamattomuus, onko muilla sitä?

Uskon taas tarvitsevani rautatabletteja, lisäksi syön maitohappobakt., ecowayn omegaa ja xylicolia(pitääkin muuten tarkistaa, voiko lääkettä syödä raskaana) taas hetkeen en ole muistanut pillereitä napsia

Niin ja Lilliputille tiedoksi, sanomme mahasukkia tällä kertaa lilliputiksi :) viimeksi se oli milo :)
Mulla on sama...tekisi mieli kertoa raskaudesta. Vain kahdelle parhaalle ystävälle oon kertonu, en muille...joo ja tietysti miehelle :D
En tiedä kerronko millo sitten muille, vai jätänkö siihen että saavat huomata....
Eilen yksi kamu soitteli ja kyseli että mitä eion tehdä jatkossa, kun oon nyt työtön ollu kuukauden....heh..vastailin vaan kauniisti kierrellen että katellaa :D Mut tosiaan, ei näin alussa hirveesti nyt huudella vielä...vaikka mieli tekis kirjoittaa otsaan: I´m pregnant!!!
 
Ela
Mä ajattelin varata neuvola ajan viimeistään ensi viikolle, nyt siis viikkoja omien laskujen mukaan 5+1. Nyt on ollut rinnat vähän arat, muuta oiretta ei ole havaittavissa. Väsynytkään en ole yhtään, melkein pirteämpi kuin aikoihin :) Tosin mullakin on tota "muistamattomuutta", mut liekkö raskauden oire, taidan olla muulloinkin vähän hajamielinen ;)

Mä hairahduin tänään kertomaan raskausuutiset yhdelle työkaverille, hän on myös raskaana, niin on se sit vähän kiva odotella yhdessä :heart: Kunhan vaan kaikki sujuisi nyt hyvin..

Mullakin on edellisestä raskaudesta jo jokunen vuosi, tuntuu että kaikki on unohtunut, just sekin, että millä viikoilla sydän äänet alkaa kuulumaan vatsan läpi..
 
Heissan, taasen!
Jäipä tuolla edellä kertomatta, et toista lasta odotellaan.
Musta tuntu, et toi muistamattomuus oli mun eka oire, mistä aloin epäileen. Melkeinpä vahvistus oli se, kun ranskalaiset maistu hyvältä ja uni tulis heti, kun silmät vaan kiinni pistäis...
Me ajateltiin kertoo mun vanhemmille nyt jo, ennen varhaisultraa, kun meinaan koko ajan möläyttää asiasta. Olis kiva kertoo jotenkin kivalla tavalla, ei sivulauseessa...
Ekasta annettiin varhaisultra kuva mummu-mukin sisällä joululahjaks.
Nyt on vaan semmonen olo, et jos jotain kamalaa tapahtuu, niin he kyllä tukevat tosi lujaa.
Liikunnasta; mulle tuli ihan toivottomat liitoskivut n.4:llä kuulla, joiden takia jäi liikunta väkisinkin pois. Toivon kovasti, ettei nyt käy samalla lailla, Pilates kun on mulle kun elämä!! =)
Kuulopuheitten mukaan on enemmän kun todennäköstä, et on myös tokassa raskaudessa, jos on ollu ekassa. Saapi nähä, toivossa on hyvä elää!!!! =)
Ela, oon melkein kateellinen, et saat odotusseuraa lähipiiristä!!
 
Musta tuntuu, että olen seonnut lopullisesti päästäni. Mun täytyy käydä koko ajan kurkkimassa noita r-testejä, ihan kuin varmistamassa, että positiivisia ne on. :ashamed: Mieskin vaan pyörittelee päätään, kun olen ihan muissa maailmoissa. Yhdelle parhaista ystävistäni asian paljastin, koska jollekin oli PAKKO kertoa. :whistle: Tämä kyseinen ystävä odottaa itsekin ja on muutamaa kuukautta pidemmällä ja joutui olosuhteiden pakosta kertomaan omasta odotuksestaan mulle ihan yhtä varhain. Mukavaa kyllä, että on toinenkin odottaja lähipiirissä. =)
Ketään muu ei tästä odotuksesta saa tietää ainakaan ennen niskaturvotusultraa, mikäli ei lastenhoidollisesti ole pakko kertoa mun äidille. Meillä on kaikki lapset vielä kovin pieniä, nuorin vasta 7 kk, joten ei viitsitä järkyttää kanssaihmisiä. :D Voi olla, että lykätään kertomista niin pitkälle kuin ulkomuoto sallii. Onneksi on entisistä raskauksista tallella vielä tuo löysä etureppu, eiköhän tämä pieni pysy sen varjossa piilossa piiiitkään. :LOL:

Yksi asia, mikä mua suuresti murehduttaa, on eräs läheinen ystävä, joka on jo vuosia miehensä kanssa yrittänyt raskautua tuloksetta. Jotenkin tuntuu niin ikävältä mennä (taas) kertomaan hänelle, että meille tulee vauva. Varsinkin, kun hän ihan varmasti tietää, ettei näin oltu suunniteltu... :| Toki tiedän, etten itse tälle tilanteelle mitään voi, mutta silti surettaa jo valmiiksi.

Mä olen siis edelleen vanhempainvapaalla ja sen jälkeen olin suunnitellut olevani ainakin vuoden hoitovapaalla. Mulle myös tänään yksi työtoveri soitti ja eikös heti alkuun kysynyt, että onko lisää lapsia tulossa. Meinasin mennä sanattomaksi, mutta sain kai jotain änkytettyä. Tosi ikävää valehdellakin, mutta en todellakaan halunnut tämän asian vielä leviävän työpaikalle. Varsinkaan, kun pomo juuri pari kuukautta sitten kysyi multa, että onko lisää lapsia suunnitelmissa. Ja minä siihen, että tuskin ainakaan vähään aikaan. No, onhan se "vähä aika" toki aika suhteellinen käsite. :D

Jaaha, tulihan taas selostettua. Tulee täpinöissään roikuttua täällä vähän liikaa. :rolleyes:
 
Neljän suora Tuo testien kurkkiminen kuulostaa hyvinkin tutulta. :) Muutenkin tekstisi kolahti, meillä myös on pienin 7 kk ja järkytys tulee olemaan kaikille suuri kun kerrotaan tulokkaasta. Siksipä ei ole mitään kiirettä kertoakaan.
Paras ystäväni tietää, kun tarvitsin henkistä tukea toipuakseni alkushokista. Samoin käly ja mies sitten anopille kertoi myös.
Meillä on siis pari vanhempaa lasta ja sitten on kolme alle 5-vuotiasta, joten hulinaa kyllä tulee riittämään. :)

Huomasin että aika monta "suurperheodottajaa" on sattunut tähän ketjuun, hauskaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on alkanu jo nyt hermoheikko olo siitä, kun kahdella puolitutulla on kuollut vauva vatsaan ihan loppumetreillä.... samaa oon kyllä pelänny muissakin raskauksissa. Mutta nyt yritän järkeillä, ettei pelolle kannata antaa valtaa ja elää päiväkerrallaan... :heart:
 
Mulla on alkanu jo nyt hermoheikko olo siitä, kun kahdella puolitutulla on kuollut vauva vatsaan ihan loppumetreillä.... samaa oon kyllä pelänny muissakin raskauksissa. Mutta nyt yritän järkeillä, ettei pelolle kannata antaa valtaa ja elää päiväkerrallaan... :heart:
Minulla tuli kanssa neljännen odotusaikana ensimmäistä kertaa tuollaisia pelkoja, vaikka ei edes ollut mitään kummempaa tapahtunutkaan. Sen jälkeen on jokaisessa raskaudessa aina ollut enemmän huolehtimista.

Itse ajattelen jotenkin niin että kun on jo näin mones raskaus niin voiko silti kaikki mennä hyvin, kun aikaisemmissa ei ole ollut mitään ongelmia. Kaikesta sitä tuleekin stressattua.: /
 
Viimeksi muokattu:
Ela
Huomasin saman, että monella on jo melko paljon lapsia ennestään, mukavaa kun on suurperheellisiä :)

Mulla on kans yksi ystävä, joka on yrittänyt todella pitkään raskautua, tuntuu jotenkin ikävältä, kun itsellä tärppäsi samantien. Eihän näille mitään mahda, mut on se vaan jotenkin epäreilua.

Mua on kans joka raskaudessa huolettanut, että jos kaikki ei olekaan hyvin ja muutenkin olen varmaan ihan ylivarovainen lähes kaiken suhteen..
 
Heippa :)

Mää varasin tänään ajan varhaisultraan ja se meni niin pitkälle kuin 19.5. :O No pitäis ainakin sydänäänet kuulua... Neuvolaan en ole saanut vielä soitettua mutta muissa asioissa soittaessani sinne, sieltä lomittaja mainitsi, että aika menee viikolle 22. Eli silloin mulla olis viikkoja vissiin 9.

Mää tein myös noita raskaustestejä useamman ja samalla tavalla niitä kurkin aika ajoin :LOL: Se on jotenki niin ihana näky. :heart: Mää olen kertonut kahdelle hyvälle ystävälle raskaudesta. En millään malttanu pitää asiaa itselläni ja sitten toisaalta tarviihan sitä tukea, jos jotain pikkuiselle sattuu...

Noista hankinnoista sen verran, että meillä menee asunto uusiksi. Ollaan suunniteltu omakotitalon hankkimista, mutta sopivaa ei ole löytynyt kohdalle. Toivottavasti uuden kodin hankinta ei menis kovin lähelle laskettua aikaa, koska se muutto ei oikein kiinnosta ison mahan kanssa!

Oireita mulla on edelleen nää kipeät rinnat ja nipistelyjä alavatsalla. Kumpaakaan ei ollu ensimmäisen kohdalla, joten oliskohan täältä tulossa poika? :D
 
Samaa katselin, että aika monta suurperheellistä on sattunut alkukuulle odottamaan. Mikäs sen mukavampaa, että "konkaritkin" jaksaa kirjoitella. Meillä on ainakin melkoista hulinaa elo täällä kotona, mutta silti löytyy hyvin aikaa äidin käydä pikaisesti notkumassa palstalla. :D

Samoja mietteitä minullakin noista raskauden ongelmista. Tosin mulla on ensimmäisessä raskaudessa ollut ongelmia ja se päättyikin sitten ennenaikaiseen synnytykseen, joten yritän itselleni vakuuttaa, että siinä on ollut ongelmaa kerrakseen yhdelle ihmiselle. Toisaalta nyt olen niin totaalisen oireeton, että tuntuu vaikealta uskoa, että tuolla oikeasti joku kasvaisi...

Mä olen selvinnyt kyllä raskausoireiden osalta niin vähällä kaikkien raskauksien aikana, että täytynee olla kiitollinen. Alussa on (siis muissa raskauksissa) ollut mielialanvaihteluita (
), rintojen aristusta ja menkkajuilintaa. Pahoinvoinnilta olen aina säästynyt kokonaan, väsymys on ollut kaiketi se pahin oire. Nyt ei toistaiseksi vielä ole sitäkään ilmennyt. Ekassa raskaudessa kesähelteillä kiusasi suonenvedot ja viimeisimmässä loppuaikoina närästys, muuten olen voinut aina loistavasti. Tuosta nuorimmaisesta heitin lasketun ajan jälkeen vielä tunnin hikilenkkejä, tarkoituksena oli tosin saada vauveli savustettua pihalle, mutta ihan helposti jaksoin liikkuakin loppuun saakka.

Takaisin Leijonien pariin! Pikaisesti piti tulla taas kurkkaamaan, onko mitään uutta.
 
Alkaa aamut olla pelottavia :O
Hitto aamulla kun herään oon kauhuta jäykkänä että joko tänään oksennetaan?? :D En haluis YHTÄÄÄÄÄÄÄÄ sitä showta. Rinnat on kipeet ja turvoksissa.

MommysLittleMonster
: mulla tuli kans neljännellä ekan kerran pelko, että kun kolme lasta on syntyny terveinä ja kaikki menny hyvin, niin nyt on PAKKO mennä jtn vikaan... ei menny.
No, nyt pelko taas...neljän kanssa menny kaik hyvin, miten käy viidennen kanssa...
 
Varasin eilen neuvolaan ajan 20.5 ja ultraanki sain jo 23.5. Ilmeisesti sen takia nyt ettei tiiä onko missä vaiheessa kun se kierukka otettiin 16.3 ja menkkoja ei ollu... Kauheen jännää taas tämä, mutta ei malttais yhtään oottaa etenemistä. Oireita ei vielä ole kauheen, turvotusta ja painontunnetta. Kattelin edellisiä äitiyskortteja, 10 kg enemmän on nyt lähtöpainoa kun edellisessä raskaudessa, mutta raskauksien aikaan ei oo tullukaan kun se 7-9 kg liikun aika paljon ja aineenvaihdunta pelaa.

Onnea kans teille kaikille!!!
 
Samoja tuntemuksia täälläkin, kuin muutamalla muulla, eli kun kolmen kanssa on kaikki mennyt hyvin, niin voiko käydä niin hyvä tuuri, että neljännenkin kanssa menisi? Kolmosenkin raskausaikana jänskäilin asioita paljon enemmän. Esikoisen odotus oli kaikinpuolin stressitöntä ja mukavaa, sillon en osannut ees kuvitella, etteikö kaikki menisi hyvin :)
Tosin, mulla kolmosen odotusaikana auttoi paljon se, että mä vaan ajattelin, että kaikki menee hyvin ja saan terveen vauvan ja nytkin päätin, että mitään ongelmia ei tule ja joulu/tammikuun vaihteessa meille syntyy terve vauva ja odotusaika menee hyvin :) jos sitten jotain tulee, murehdin sitä sitten.

Mulla ei oo mitään sellaista, että olisi PAKKO kertoa raskaudesta kenellekään. Haluan pitää sen ihan omana pikku salaisuutena :) jos sinne rv 12 saakka saisi pidettyä tiedon itsellään ja joillekin en aio ees kertoa, että miettiköön sitä sitten, kun maha alkaa kasvamaan.

Vitamiineista on ollut juttua, ite aattelin ostaa jossain vaiheessa niitä ladyvita raskaus ja imetys tabuja, en mä tiiä miksi just niitä, ehkä siksi, kun niitä saa prismasta :D on helppo ottaa kauppareissulla mukaan.

4skö ja mato 5+2
 
Heips!

MLM Mistä sä sait tuollaisen hienon raskauden aikajanan tuonne sun viestin alalaitaan?

Tervetuloa uusille! Hurjasti onnea plussista!

Juttelitte noista raskaustestien määrästä. Mä tein ainoastaan kaksi, eka Citymarketista ostetulla PregCheckillä (?, en ihan muista nimeä..) ja toisen sillä ClearBluen digitaalisella testillä. Ja mä otin niistä kuvat:ashamed: ettei tarvii niitä pissatikkuja säilytellä! Toki tais tuossa CB testissä lukea, että teksti pysyy 12 vai oliko 24 tuntia siinä näytössä..

Jotenkin vain on sellainen olo, että mä mitään raskaana ole ja jotenkin on vaan hassu fiilis. Tekis mieli testata vaan uudestaan, mutta ajattelin, että kun ei kerta oo tullut vuotoa tmv. niin kyllä mä raskaana edelleen olen. On tämä naisen pääkoppa hieman outo.

Niin, mulle voi lisätä tuonne listalle, että synnäri olis OYS ja ikää minulla on 25 vuotta (kesällä täytän 26).

Neuvola tosiaan 19.5. ja kovasti molemmat odotetaan sitä kun kuuta nousevaa. Toki varoittelin jo miestä, että sydänääniä ei välttämättä noin aikaste kuulu, mutta toivossa on hyvä elää!
Oireista mulla pahimpana on tällä hetkellä väsymys.. Töissä tekee välillä tiukkaa katsella teitokoneen ruutua, kun tekee vaan mieli pistää silmät kiinni ja ottaa tirsat;) Tissit hiukan kipeät ja alamahaa ja kohtua kiristelee aina välillä. Mutta siinäpä ne tähän mennessä!

Ela Mäkin voin yhtyä Kolmion kateellisuuden tunteeseen tuosta, että sulla on tosiaan lähipiirissä toinenkin odottaja. Kumpa mullakin.. Mutta, onneksi tämä palsta ja te kaikki olette olemassa!

AnPellina & Onnenmurunen 5+2
 
Heippa ja onnea kaikille tammikuun odottajille!

Ehkä minäkin uskaltaudun ilmoittautumaan mukaan joukkoon. Viime perjantaina testasin ilokseni plussan raskaustestistä, kun menkat oli viitisen päivää myöhässä. En halunnut testata aiemmin, koska mulla tuli yhtenä päivänä alkuviikosta vähän verta ja olin varma että menkat alkaa, mutta eivät sitten alkaneetkaan. Ja perjantaina pärähti plussa testiin jo ennen kuin kontrolliviivaakaan kerkesi tulla näkyviin. =)

Toista täällä odotellaan. Meillä on pian parivuotias poika ja ilman ehkäsyä on menty koko ajan pojan syntymän jälkeen, ja nyt onneksi tärppäsi. Laskettu aika olisi jossain tammikuun alussa, toisella laskurilla sain 2.1. ja toisella 5.1. Mun kierto on ollut kyllä jonkun verran epäsäännöllinen pojan syntymän jälkeen, mutta eiköhän tuo la vahvistu kun toivottavasti päästään np-ultraan saakka.

Varhaisultrassa en aikonut käydä, jos ei mitään erityistä syytä tule. Ei käyty ensimmäisenkään kanssa. Neuvolaan soittelen ensi viikolla.

Me ei olla kerrottu muille kuin minun vanhemmille vasta, eikä varmaan kerrotakaan ennen viikkoa 12, ellei sitten joku jo arvaa. Mä olen niin hölmö taikauskoinen, että pelkään, että jotain pahaa tapahtuu jos puhun raskaudesta ääneen.

Oireista; mulla oli viime viikolla hirveesti menkkamaisia kipuja selässä ja mahassa ja siksi odottelinkin että ne menkat ois alkamassa. Nyt nuo kivut on poistuneet ja on tullut iltakuvotusta. Nyt olen itse asiassa kotona saikulla, kun valvoin koko viime yön vessassa, mulla ei pysy edes vesi sisällä. :x Joten en tiedä onko tämä vatsatautia vai onko raskauspahoinvointia. Ekassa raskaudessa mulla oli vaan pientä kuvotusta silloin tällöin, ei mitään pahaa, mutta nyt on paljon pahempaa. Hirveetä, jos tästä alkaa nyt joku viikkojen pahoinvointi, en haluasi töissä vielä kertoa raskaudesta, mutta mitenkä sen salaa jos joutuu olemaan saikulla... Nytkään ei pääse sängystä ylös kun heikottaa niin paljon. :(

sheebis ja pieni 5+1
 
Harhauduin lasten uinuiessa taas etsimään kaikkia hömppäjuttuja netin ihmeellisestä maailmasta. Tässä linkki kiinalaiseen ennustukseen lapsen sukupuolesta:
http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf

Muistaakseni olen vastaavaa joskus ennenkin tiiraillut, mutta ei mielestäni pitänyt paikkaansa täysin edellisten lapsosten kanssa. Liekö näitä sitten eri versioita, sillä tämä täsmää ihan prikulleen meidän lasten sukupuolten kanssa. Tämän mukaan olisi nyt tulossa tyttö, mitä minä olen salaa toivonutkin, että saataisiin tasaluku molempia sukupuolia perheeseen ja nuorimmaisen kaikki hempukat pinkit vaatteet on vielä tallella. :D No, varsinaisestihan sukupuolella ei ole mulle mitään väliä eikä tässä raskaudessa ole oikein mitään selkeää tuntemustakaan siitä, kumpi olisi tulossa. Edellisistä on ihan alusta asti ollut selkeä tunne aiheesta, sekä mulla että miehelläni ja ovat aina osuneet oikeaan. Onko muilla jo veikkauksia sukupuolesta?

sheebikselle ja muillekin pahoinvoiville tsemppi:hug:

Raskausvitamiineista syön Multivitaa. Nuorimmaisen imetyksen päättymisestä ei ole vielä kovin kauaa, joten noita tabletteja oli jäänyt kappiin. Niillä siis jatketaan!


Neljän suora 4+3
 
Neljän suoran linkittämän testin mukaan olisi tyttö tulossa :) kolmen ekan kohdalla ko. testi piti paikkansa, eli sukupuolet meni kuten tuossa olikin. Tyttöä ehkä salaa toivon, että saisi sitten tyttökin sen kauan kaipaamansa siskon :) tosin poika on ihan yhtä toivottu!
Muutenkin kyllä on jossain määrin tyttöolo, mutta eipä mun olot oo koskaan ennenkään mitenkään varmoja olleet, joten voipi olla ihan yhtä hyvin poikakin :)

Nyt on kauhea mietintä, että kysyäkö sitä sukupuolta etukäteen vaiko eikö :) kahdesta ekasta en kysynyt, mut kolmosesta kysyin ja nyt kyllä kallistun sille puolelle, että sukupuolta EI etukäteen tiedustella. Musta siitä puuttuu jotenkin se jännitys kokonaan jos sen tietää etukäteen. Kun kolmonen syntyi ja kätilö sanoi, että poika tuli niin oli vähän sellanen "no kyllä mä nyt sen tiesin" olo, joten kallistun vahvasti sen puolelle, että pikkuinen saa pitää salaisuutensa loppuun asti :)
 

Yhteistyössä