Tammikuu 2005

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-stina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anna-stina

Jäsen
08.03.2005
79
0
6
Onko ketään joka synnyttänyt mahdollisesti 18 tammikuuta 2005 Kätilöopistolla. Olisi hauska kuulla miten teillä mennyt. Meillä Sarafina Ofelia syntynyt Kättärillä 18.01.05 ja meillä mennyt tosi hienosti ja tyttö kehittyy reippaasti.
 

Yhteistyössä