SYYSKUUN 2006 VAUVAT

Meidän tyttö syntyi 20.9.

Aika on mennyt niin vauhdikkaasti ettei voisi uskoa, että hän täyttää kohta vuoden. Seisoo jo hienosti tukea vasten ja tässä odotellaan jo ensiaskeleita. Kovasti löytyy omaa tahtoa, välillä niin paljon että pelkään jääväni kakkoseksi kun hän vähän vielä kasvaa ;)
 
Täällä on kans tyttö joka on syntynyt 29.9. Nyt on alettu nouseen tukea vasten ja kävellään kärryn kans. Eli minä hetkenä tahansa saattaa lähteä kävelemään. Hoito on aloitettu ja hyvin on sujunut. Sopeutuminen on ollut loistavaa. =)
 

Yhteistyössä