Onko täällä tammikuisia?=)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rosanna

Vieras
Onko täällä sellaisia joilla LA on tammikuussa??? Miten teillä on raskausaika tähän asti mennyt?? onko ollut vaivoja, jos ja kun niin millaisia?? Olisi mukava kuulla samassa tilassa olevia=)
 
Moikka!

Mulla on laskettu aika tammikuun 28. pv, viikkoja on 33 + 3. Mun raskausaika on sujunut todella hyvin. Ei ole ollut pahoinvointia eikä masun kasvukaan ole suuremmin haitannut. Selkäkipuja ja närästystä on vähän ollut mutta ei niistä suuremmin haittaa ole ollut. Eli esikoisen odotuksen suhteen on käynyt hyvä tuuri! Miten sun raskausaika on sujunut?
 

Yhteistyössä