Haha, nyt kun katson isolta ruudulta, on tuo toinen viiva vielä vähän haaleampi, mutta ehkä nyt vähän rauhoitun tämän testaamisen kanssa.
Tosi hyvin on viiva vahvistunut sinulla,
@Babyfever1 ! Ja todellakin tulee tätä omaa oloa kytättyä aivan sairaalloisen tarkasti...
Palelen iltaisin aivan horkassa ja eilen olin (ihan tavallisen työpäivän päätteeksi) niin väsynyt, että maailma keinui. Rinnat on turvonneet niin, että mahallaan nukkuessa tuntuu jo vähän epämukavalta. Eli kyllä niitä pieniä merkkejä on alkanut ilmaantua.
Mun gynekologi, jolla käyn ainakin muutaman "pakollisen" käynnin, vaikka haluankin pääasiassa käydä kätilöllä tämän raskauden aikana (täällä tällainen vähän erilainen systeemi, kun ei ole mitään neuvoloita), ultraa aina ekalla käynnilla, jotta voidaan varmistaa raskaus. Eli pääsen automaattisesti "varhaisultraan". Ajattelin aikaisintaan reilun kahden viikon päähän varata ajan.
Raskausvaatteita mulla on vielä esikoisesta tallessa, täytyy vaan kokeilla sopiiko farkut enää (plus miltä ne näyttää!). Raskaussukkikset otin ekassa raskaudessa käyttöön jo tyyliin viikolla 8, kun inhotti kaikki mikä vähänkin painoi mahaa. Mutta tällä kertaa ehkä tarvitsenkin ennemmin leggarit, kun lähinnä täällä kotona hiihtelen.
Ja
@Vesinokkaeläin todellakin menee aika nyt nopeampaa kuin esikoisen odotuksessa! Jotenkin oon vieläkin siinä mielentilassa, että en ole edes kunnolla raskaana, mutta äsken totesin, että mulla on kyllä menkat jo melkein viikon myöhässä. Ihan kiva näin päin!
Tänään 4+4