Moido!
täällä kaakoissuomessa sateli yöllä/aamulla ihan kivasti lunta, mutta sede muuttui vedeksi iltapäivällä ja vettä sataa edelleen :'(
Lumiukko tehtii pihalle, tai Aada tyyty vierestä vaan katseleman ja nauratti sitä kovasti, kun silmät ja suu laitettiin!
Mites Madaralla hääpäivän vietto sujui? Mitä ihanaa mies oli keksiny? Meillä tuo hääpäivä koittaa vasta heinäkuussa, sovittin miehen kanssa silloin, että vuorovuosina jotain kivaa järjestetään. Pari hääpäivää ollaa vietetty jo, ekalla kerrlla oli miehen vuoro ja ohjelmassa oli tapettien repimistä talosta, jonka sinä keväänä ostimme
(korvasi kyllä sitten jokunen aika myöhemmin ja pääsin ulos syömään). Viimekesänä oli toinen hääpäivä ja olimme piknikillä tuossa omalla pihalla
Aadan päikkäreiden aikaan
Ensvuonna on sitten 3kk vanha nyytti mukana juhlinnassa, joten aika rauhallisesti taitaa jatkua =)
Aada ei vielä oo kiivenny sohvalle, aina kun oon huomannu sen yrittävän, oon keksiny joytain muuta tekemistä, että se unohtuisi :ashamed: Olen lapseni kehityksen tiellä.. Mutta tolkkua ei tosiaan oo päässä yhtään ja alas sieltä kyllä sitten tullaan pääedellä!
Yx asia mitä oon miettiny, et millon tyyny ptetaan käyttöön? Meillä vielä ei ole, onko muilla?
Tänää lopetettii maidon juominen pullosta ja hyvin on pärjätty. Siis tämä päivä
Ei tarttee enää unimaitoa, kun käy ihan hyvin nukkumaan ilmankin ja ei maito oikein enää pullosta edes maistunut, aina sai kaataa maidot viemäriin. Nyt täytyy yrittää se 6dl saada muuten menemään. Puurot teen maitoon ja ruualla aina maitoa suodaan. Ja joka päivä jugurttia ja juustoa, luulen että määrä tulee kyllä ätyteen. Saa lopettaa tuon pullojen pesun vähäksi aikaa =)
Mut nyt lähen syömää, tunnin päästä pitää mennä EA-kurssille!
rouva80 ja Aada + "sisko" 27+5