Heippa toverit!
Ajattelin välillä tullaa kurkkaan tännekkin :wave:
Mä kans eilen missasin sen 45minuuttia \|O Yleensä sen katon mut eilen meni kyl ihan ohi. Siinä oli ollu aiheena internet riippuvaisuus ja haastateltu jotain äitejä jotka käy säännöllisesti kaksplussalla :saint: :snotty: Mies naureskeli kun kerroin siitä..heh heh.."ihan kun sä viime vuonna"..mä siihen että "aijaa..miten niin?"
Välillä tulee kyllä koneella vietettyä vähän liikaakin aikaa mutta onneks isäntä ei oikeesti tiä että kuinka paljon päivässä mä koneella istun ja pääasia kai että kotihommat ja lapset tulee kuitenkin hoidettua..vai? :ashamed:
Me ollaan tänään menossa isomman kans ihotautilääkärille. On poitsulla naama tosi kuiva ja punanen. Talvisin aina meillä tää ongelma mut nyt tänän talvena ollu selkeesti pahempi. Oon rasvaillu kaikella mahdollisella apteekin arsvalla mutta ei auta ei. Jospa nyt sitten saatais asiaan kuuluva rasva.
Joku kyseli töihin paluusta. Mä alotan tytö parin viikon päästä perhepäivähoitajana =) Meille tulee tyttö-01 ja poika -04. Oon todella innoissani. Lapset kävi jo tutustumassa meillä ja ne vaikutti tosi ihanilta ja varmasti tullaan pärjäämään tosi hyvin. Olivat kovin reippaita ja olisivat jääneet meille heti
Kävin jo sotelemassa askartelutarvikkeita ja muutaman uuden pihalapion,lumikolan,pulkan ja liukureita. Oonkin tässä sitten viime päivät joutunut tappeleen kelan ja verotoimiston kanssa kun moelmmista sanotaan asiat eri tavalla ja ne ovat juoksuttaneet mua kaikenmaailman lippujen ja lappujen kans. Puhelinlasku on varmaan aika suolanen kun oon soitellut ja jonotellut puhelimessa..huh! Tänäpäisen lääkäri reissun jälkeen on taas mentävä kelaan käymään..
Adele mennä viipottaa niin kauheesti. Sanoja ei hirveesti tuu muuta kun "tyttö". Se osottaa kaikkee sormella ja sanoo "tyttö"..on se vaan niin mahottoman ihana :heart: Hirveetä ajatella kuinka äkkiä aika menee!! :'( Neiti on alkanu nyt kiinnostumaan itse syömisestä. Haluaa aina oman lusikan kun syödään. Töhän asti Adele on ollut varsinainen sihtikurkku mutta nyt viime päivinä on alkanu meneen korkkareisetkin ruuat ja tein päätöksen että enää ei mössätä ruokaa. Tosi vauhdikas tapaus meijän neiti on..menee just sinne mihin ite haluaa ja hirvee huuto jos kielletään. EI sanaa Adele ei aina viitti kuunnella ja huomaa kyllä että omaa tahtoo löytyy. Ulkona kun ollaan niin Adele on aika lailla "oman tiensä kulkija".. ei välitä muiden lasten seurasta vaan touhuaa mielummin itekseen omia juttujaan ja tutkii asioista yksinään. Kun taas veikka on ihan erilainen..Daniel on paljon sosiaalisempi ja tykkää muitten seurasta, eikä niinkään tykkä touhuta mitään yksinään. Niin sen vaan huomaa kuinka erilaisia me kaikki ollaan..mutta hyvä niin.
Raksa alkaa näyttään jo talolta ja pikkuhiljaa sitlä että ehkä me joskus päästään jopa muuttamaan. Vielä jokin aikaa sitten olo oli aika toivoton. Nyt siellä on noussu jo väliseiniä ja rappusetkin on muurattu. Eilen oli yks mies tekemässä takan hormia. Varmaan syksyllä päästään, jos ei kesällä.
Syksylle varattiin sitten matka Kyprokselle B) Lapset lähtee mukaan. Daniel pääsee tokaa kertaa lentokoneeseen. Odotamme innolla lomaa ja etenkin sitä että iskä viettää VIIKON ihan vaan meijän kanssa kun nyt on vuosi menny niin ettei isimiestä oo paljoo muualla näkyny kuin raksalla.
Jaaha..tiuku repii..pakko lähtee valmistautuun lääkäriin..
Heippa :wave:
terkuin:
Madara