+++TAMMI-HUHTIKUUSSA 2009 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

Veena: Tsemppiä ultran odotteluun! b=)d

arabel: Kiitos ihanasta viestistä ja onnitteluista! :heart:

Lapinmatkaaja
: Voi, miten kamalaa! En soisi tuota kellekään, mutta vähiten meille hoidoissa olleille. :'( Paljon voimia ja lohtuhali! :hug:

ON: Käytiin tänään sukuloimassa ja eipä se minun mummu ollut malttanut pitää suutaan kiinni. Masun taputteluja tuli jo, vaikkei mulla edes ole vielä mitään mahaa. :kieh:

Tänään on tullut pikkaisen vaaleanpunertavaa tuhrua vessakäyntien yhteydessä. :( En nyt sitten tiedä mistä johtuu, hiiivasta ja kuivista limakalvoista, vai siitä, että ultrassa tosiaan todettiin, että mulla on istukka osittain kohdun sisäsuun päällä ja se on nyt ärsyyntynyt pitkästä autossa istumisesta. :/ Masu ei kyllä tykännyt kahden tunnin ajomatkasta edestakaisin, koska vaikka kuinka yritin, niin turvavyö painoi koko ajan. :kieh: En kovin huolissani ole, täytyy seurailla jatkuuko se. Neuvolaan soitan joka tapauksessa maanantaina.

-Pantsu 11+4
 
Voi Arabel :hug: Kiitos :) Tuki on kyllä todella ollut molemmin puolista ja pitänyt pään kasassa monessa kohtaa. Matka on tosiaan vielä kesken mutta toivotaan että se päättyy onnellisesti. Ihana kuulla susta pitkästä aikaa. :heart: Toivottavasti sullakin ovat asiat hyvin, vaikka varmaan monenlaista on sattunut.

Lapinmatkaaja: Olen niin pahoillani :hug: Järkyttävää miten kaiken tuon jälkeen voi käydä noin. Paljon jaksamista sinulle :hug:

Pantsu: Olen käsittänyt niin että juurikin jos tuo istukka on noin niin voi tulla vuotoa eli eiköhän ole ihan normaalia, mutta omien "hermojen" kannalta voi toki neuvolaan soittaa.

).( Viime yönä sain taas pari kertaa rampata vessassa niin tulipahan helpottuneempi olo :D (Siis siksi että on oireita, ei "vessahelpotuksesta" :D). Vaikka eihän se mitään meinaakaan. Piiiitkät 4 pv vielä ultraan...

Veena 6+5
 
UPsista! Tulin vähän nostelemaan, kun tätäkin ketjua olisi välillä kiva käydä kurkkimasssa. :)
Miksi täällä on näin vaisua? Kuulumisianne odottelen!

viiva ja Raksu 6+5 (aamulla ultraan, jännäääääää)
 
viiva: Taitaa olla niin, että iso osa on siirtynyt kirjoittelemaan tuonne kerhon puolelle. :) Neuvolan soittoaika on vasta kahdeltatoista, mutta vuotoa tuli vain lauantaina, joten uskon kaiken olevan hyvin. Lähinnä haluan tarkistaa, että pitääkö vastedes välttää pitkiä yhteinäisiä ajomatkoja tms. Onnea sinulle ultraan! b=)d
 
Heippa pitkästä aikaa!!!

Taasen on tullut uusia , Tervetuloa =)
En olekkaan kerinnyt koneelle pitkään aikaan, kun töissä on joutunut painamaan 11h/päivä :/ Kotiin päästyä on niin väsy-puhki, että nukahdan itsekkin joka ilta laittaessani pientä yöunille.
Neuvolassa tuli käytyä :) Sydänäänet 150, eli poika se taitaa olla tämäkin peikonpoika.Kaikki oli kunnossa, paitsi...Viikkoja oli tuolloin vasta 15 tasan, mutta täti sanoi haluavansa mitata kohdun pituutta, koska minusta kun todella selvästi "näkee", että olen raskaana.No tietysti sitten mitattiin ja pituus oli 16 cm!!!! Edellisessä vasta viikolla 21 ,17cm. :eek: Sanoivat sitten neuvolassa, että kyllä tämä taitaa pidemmällä olla :eek: :eek: :eek: Nyt sitten odotellaan miehen kanssa seuraavaa ultraa, joka on 2.6, jotta saataisiin tietää, milloin tämä kavari sitten oikein suunnilleen olisi tulossa, ja olisiko se sitten kuitenkin luomuveijari :) Muuten kaveri on aika vilkas, potkii terhakkaasti ja muutamat tuntuu jo käteenkin :D
Ihanaa odotusta kaikille :D :D

-Dragon-lady ja Lilla My 16+3(...ainakin vielä)
 
No niin huomenna on sitten vihdoin se ultra. Nää viimeiset hetket tuntuvat kyllä menevän todella hitaasti. Jotenkin pitää vaan saada aika kulumaan siihen asti.. Jännittää hyvässä ja pahassa mitä tuleman pitää.

Pantsu: Mitä nevolasta sanottiin?

Dragon-lady: Hyviltä kuulostavat neuvolan uutiset :heart:

Veena 7+1
 
Dragon-lady: No kylläpä teidän pikkuinen pitää teitä jännityksessä. :)

Veena: Terkka oli samaa mieltä kuin minä, että vuoto tuli kohdunsuulta. Toisaalta sanoi, että voi johtua myös siitä, että mulla olisi normaalisti pitänyt olla kuukautiset tähän aikaan. Mutta ei mitään hätää siis, kun oli niin vähäistä ja loppuikin melkein heti. Noi viimeiset tunnit ennen ultraa on kyllä niin piinaavia. Onko sulla se heti aamusta? Peukutuksia vielä sinne! b=)d

ON: Närästystä on taas iltaisin, muuten olo oli eilen melko hyvä. Tänään alkoikin jo 4. raskauskuukausi! :D

-Pantsu tasan rv 12
 
Huomenta taas kaikille! Täällä vaihteeksi huonosti nukuttu yö takana, ja väsymys painaa...
Mutta töissä sitä silti ollaan (joo, tosi ahkerana kun täällä vaan roikun...) :whistle:
Huomenna minullakin vihdoin se ultra! Jännittää kyllä ihan sikana! Saas nähdä oisko siellä kaks veijaria kun mulla tää väsymys on todella kovaa koko ajan, ja huono olokin vaivaa aika ajoin. Ekassa raskaudessa en voinut kertaakaan pahoin... No, huomennahan se selviää. Niinkuin Veenallakin! Ihanaa! Pidän peukkuja sulle että kaikki on hyvin -tuuthan sit heti kertomaan?!
Mihin aikaan meet? Mulla aika vasta 14.30. Joten palaillaan huomenna, toivottavasti hyvillä uutisilla! Kaikille muillekin toivottelen hyviä vointeja ja aurinkoista tiistaita!
 
Lapinmatkaajalle ja taolle suuret pahoittelut :hug: :hug:

Veena ja Pumpuli: Tsemppiä ultraan!!!

ON: Kävin perjantaina ultrassa ja siellä köllötteli (ainakin toistaiseksi) 14.4mm pitkä heppu.
Harkkasyrän sillä oli ja viikolla 11 uudelleen ultraan. Keskiviikkona on eka neuvola.
Lasketuksi ajaksi tuli 20.12.

Toivo 8+4
 
t0iv0lle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Pantsu, juu ultra on torstaiaamuna. Hiljaiseloa olen täällä viettänyt ja yrittänyt saada ajatukset muualle, mutta toivotaan parasta, että sikiöpussi olisi lähtenyt kasvamaan ja lapsivettä tullut lisää! Tulen heti sitten kertomaan kuulumiset hyvät tai huonot.
 
Tänään tupsahti postiluukusta veriseulan tulokset! Nopeaa toimintaa, sillä labrassa sanoivat, että kolmisen viikkoa voi mennä. Riskilukua ei annettu, mutta lapussa todettiin, ettei lisääntynyttä Down-riskiä ole. :)

Nyt jänskäilen Veenan, pumpulin ja jerpuskan ultrakuulumisia! b=)d
 
Olen niin onnellinen :heart: Ultrassa käytiin ja siellä on toukka oikeassa paikassa ja sydän sykki. Sain ihan kauhean itkukohtauksen kun näin todettiin. Lääkärikään ei meinannut saada kuvia otettua kun kuulemma hytkyin niin paljon :D

Kaveri on 11,8mm pitkä ja vastaa viikkoja 7+4. LA kuulemma 30.12 +-2 vko. Kokoajan nousee kyyneleet silmiin..
 
Veena, ihanaa muru! :heart: :heart: Mäkin olen koko päivän jännännyt sun puolesta ja huolestuinkin jo, kun ei mitään kuulunut. :ashamed: Se on maailman mahtavin tunne, kun näkee ekan kerran sen pienen palluran ja sykkeen! :heart: Oikein paljon onnea! :hug:

Irenelle isot tsemppihalit ja onnenpotkut huomiselle! :hug: b=)d
 

Yhteistyössä