Neitoperho87, kokeilepa leipoa apinaeväitä (google löytänee ohjeen), lapsi voi ite pistellä niitä poskeen
Meillä on puuro, niin ku oikeestaan kaikki, aina uponnu hyvin mut parhaiten kun seassa jotain kunnolla makua antavaa kuten mustikoita, puolukoita tai banaania. Ihan pelkkä puurohan ei maistu yhtään miltään
Mä lisään myös öljyä tai voita ihan siks että tuo makua ja varmistaa riittävää rasvan saantia.
Mä leikkasin tytön hiuksia
Ihan söpöä hommaa! Pelkäsin et mies ei tykkää vaikken paljoa ottanukaan mut se vaan ihmetteli et miten nää on nyt tänään niin erityisen söötisti
Aattelin ihan vähän siistiä ja tasata nyt ku 1-vee-kuvatki otettu. Meidän hääkuvaaja kuvas, aika ujostelija tuo oli (meidän tyttö siis... ja kuvaajakin kyllä
) mut hyviä kuvia saatiin onneks kuitenki. Oltiin ostettu tyllerölle edellisenä päivänä punainen ukulele (äkkiä tyttö oppi saamaan ääniä kitarastakin ja toi on vielä sopivan kokoinenkin), oli ihan paras kuvausrekvisiitta ja viihdyke
Pitäs varmaan testata vain jättää tyttö miehen nukutettavaks illalla kun tosiaan tuo yöunitissi on enää ainoana jäljellä... Olis kiva saada oma hormonitoiminta suht normaaliks.
Meillä ei oo ees palapelejä tms. mut tuo reenaa marjoilla kun osaa syödä niitä ite hienosti ja mies pinoilee sen kans torneja puupalikoilla, oli kuulemma jo neljä saanu päällekkäin - tyttö siis, miehestä en tiiä
Mä en oo uskaltanu ostaa noita nuppipalapelejä kun tuo jyrsii muutenki kaikkea ja kerran oli kirjastossa lähteny yhestä puisesta isohko nuppi irti
Ajattelin sit silloin etten jaksa vahtia tollasia mut varmasti niitä on turvallisempiaki.
Tsemppiä synttärijärjestelyihin Hortensia MacAnkka! Mulla iski just silloin kaameat PMS-oireet, ei auttanu kauheesti
Ennen raskautta ei ollu koskaa PMS-vaivoja...
Käyttekö taaperoidenne kans joissakin harrastuksissa?