Mäkin melkein dyykkasin yks päivä. :saint: Joku oli heittänyt ihan upouudet, beessit saapikkaat roskikseen, ihan ehjät, selvästikin käyttämättömät. Mutta oli, hitto vie, väärää kokoa, niin en viitsinyt ottaa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Tänään en käynyt mutta eilen löytyi 12v pojalle uusi huppari 4,5e, 9v pojalle tosis siisti tuulitakki 3,5e ja vauvalle Meandin eläintarhatunika 7e, pilkullinen mekko 80snt ja muumisukat 25snt.
Perjantaina mä tein ihan mahtavia löytöjä joista tein ketjunkin tänne![]()
Hyvä tarjonta siis Turun kirppiksillä ollut tällä viikolla =)
Missä se ketju on...mä haluun heti nähdä muutkin löydöt
Jaa että Turun kirppiksiä kiertelet...mulla on selvästikin siis kilpailija![]()
![]()
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1705633![]()
No kelpais kyllä mullekin!!! Onko tuo hello kitty-paita neule? Kun mun mielestä meillä on ihan samanlainen, mutta vaaleanpunainen...ja se on neule
![]()
On joo neule, meillä oli kans isommalla joskus harmaana tuo sama paita (ja sain muuten aika hyvin omani takaisin huutiksessa siitä)
Paljonko sä tuosta pulitit? Mä muistaakseni maksoin omastani 3?...käyn vielä kurkkaamassa onko se tuolla blogissa, jotta voisin tarkistaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Mä en oo tehnyt tänään löytöjä, mutta eilen ostin me&i plyysi housut 2 e, 2 legon duplo paloautoa, heppaa, 1 lehmä ja traktori + pari muuta isoa autoa yhteensä 10 e. Muutamia kirjoja ostin myös 1 e/kpl
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä löysin tytölleni uudenveroisen Nanson uikkarin kokoa 160cm, 0,50 eurolla - superlöytö meille! Myös pojalle löytyi sukkia ja siisti paitapusero, kaikki yht. euron.
No tuo ois superlöytö kelle tahansaOnnea siis siitä
![]()
Joo kiitti. Mä aika harvoin käyn kirpparilla, mutta tänään puski taas oikein intoa päälle, kun noin hyvin löytyi. Täytyy jatkaa taas pian
.
Mäkin muuten chef dyykkaan, kun sopivaa osuu kohdalle - onnea penkkilöydöstä, kuulostaa hyvältä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mäkin melkein dyykkasin yks päivä. :saint: Joku oli heittänyt ihan upouudet, beessit saapikkaat roskikseen, ihan ehjät, selvästikin käyttämättömät. Mutta oli, hitto vie, väärää kokoa, niin en viitsinyt ottaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Tänään en käynyt mutta eilen löytyi 12v pojalle uusi huppari 4,5e, 9v pojalle tosis siisti tuulitakki 3,5e ja vauvalle Meandin eläintarhatunika 7e, pilkullinen mekko 80snt ja muumisukat 25snt.
Perjantaina mä tein ihan mahtavia löytöjä joista tein ketjunkin tänne![]()
Hyvä tarjonta siis Turun kirppiksillä ollut tällä viikolla =)
Missä se ketju on...mä haluun heti nähdä muutkin löydöt
Jaa että Turun kirppiksiä kiertelet...mulla on selvästikin siis kilpailija![]()
![]()
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1705633![]()
No kelpais kyllä mullekin!!! Onko tuo hello kitty-paita neule? Kun mun mielestä meillä on ihan samanlainen, mutta vaaleanpunainen...ja se on neule
![]()
On joo neule, meillä oli kans isommalla joskus harmaana tuo sama paita (ja sain muuten aika hyvin omani takaisin huutiksessa siitä)
Paljonko sä tuosta pulitit? Mä muistaakseni maksoin omastani 3?...käyn vielä kurkkaamassa onko se tuolla blogissa, jotta voisin tarkistaa![]()
Saman 3e =)
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mäkin melkein dyykkasin yks päivä. :saint: Joku oli heittänyt ihan upouudet, beessit saapikkaat roskikseen, ihan ehjät, selvästikin käyttämättömät. Mutta oli, hitto vie, väärää kokoa, niin en viitsinyt ottaa.![]()
No oisit ottanut...jollekulle tutulle ois voineet kelvata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihankivoja:Eilen kävin:
kengät kokoa 21 pojalle 5,5e
h&m paita pojalle 1,5e
muumi kurakinttaat 3e tytölle ja
t-paita itelle 1,5e
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mäkin melkein dyykkasin yks päivä. :saint: Joku oli heittänyt ihan upouudet, beessit saapikkaat roskikseen, ihan ehjät, selvästikin käyttämättömät. Mutta oli, hitto vie, väärää kokoa, niin en viitsinyt ottaa.![]()
No oisit ottanut...jollekulle tutulle ois voineet kelvata![]()
No shit.Mä ajattelin itseasiassa samaa, mutta kun menin seuraavan kerran roskiksille niin ne oli jo tyhjennetty. :|
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ihankivoja:Eilen kävin:
kengät kokoa 21 pojalle 5,5e
h&m paita pojalle 1,5e
muumi kurakinttaat 3e tytölle ja
t-paita itelle 1,5e
Kohtuuhintaisilta nämäkin kuulostaaMä yleensä maksan juurikin noin 4-5? kengistä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä löysin tytölleni uudenveroisen Nanson uikkarin kokoa 160cm, 0,50 eurolla - superlöytö meille! Myös pojalle löytyi sukkia ja siisti paitapusero, kaikki yht. euron.
![]()
Joo kiitti. Mä aika harvoin käyn kirpparilla, mutta tänään puski taas oikein intoa päälle, kun noin hyvin löytyi. Täytyy jatkaa taas pian
.
Mäkin muuten chef dyykkaan, kun sopivaa osuu kohdalle - onnea penkkilöydöstä, kuulostaa hyvältä!
Tässä mun penkki
Kaipaa santapaperia ja puuöljyä, mutta kyllä siitä vielä hyvä tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:en oo ny kerinny mutta kaupasta tokkon takki 15 e ja uikkarit pojalle 5e ja sitte se varattoman kansanosan tunnus tällepäivää... eli MARKETTI PYÖRA solifer merkiltään shimanonnexus vaihteisto ja kaikki (kuten ny vaikkas helkamassa)ja sekin 199e jotta jäi ny kirput ja kapi saamatta kaupanpäälle mutta ensviikolla taas yritellään ku ehitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Mä löysin tytölleni uudenveroisen Nanson uikkarin kokoa 160cm, 0,50 eurolla - superlöytö meille! Myös pojalle löytyi sukkia ja siisti paitapusero, kaikki yht. euron.
![]()
.
Tässä mun penkki
Kaipaa santapaperia ja puuöljyä, mutta kyllä siitä vielä hyvä tulee![]()
Hieno penkki!
Kateudesta vihreä, mä kaipaan kans meille jotain tuon tapaista penkkia pihaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva: