Tämän päivän kirppislöydöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin melkein dyykkasin yks päivä. :saint: Joku oli heittänyt ihan upouudet, beessit saapikkaat roskikseen, ihan ehjät, selvästikin käyttämättömät. Mutta oli, hitto vie, väärää kokoa, niin en viitsinyt ottaa. :D

Kannattais kiinnostaa mitä mieltä mä olen, koska kuvottavaahan se on :D

Jos tosiaan ajattelisitte että säästätte luontoo sun muuta kun kierrätätte ja muuta paskaa, te tekisitte myös jotain muuta asian eteen. Aloittaisitte vaikka sillä että siirrätte ne peränne kävellen sinne kirpparille :D

Mutta köyhää teillä on oltava, ei kukaan osta tollasta nukkantunutta, kihomadoissa kierinyttä kamaa jos on varaa johonkin muuhunkin. Tai mistä sitä tietää, ehkäpä se vieraiden haju ja tuntu niissä kuvottavissa kamppeissa onkin se mikä teissä saa ne kiksit aikaan..

Tai se tuntu, että oisitte kovinkin varakkaita kun kannatte pussitolkulla huonoa tavaraa kotiinne..

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Tänään en käynyt mutta eilen löytyi 12v pojalle uusi huppari 4,5e, 9v pojalle tosis siisti tuulitakki 3,5e ja vauvalle Meandin eläintarhatunika 7e, pilkullinen mekko 80snt ja muumisukat 25snt.
Perjantaina mä tein ihan mahtavia löytöjä joista tein ketjunkin tänne :D

Hyvä tarjonta siis Turun kirppiksillä ollut tällä viikolla =)

Missä se ketju on...mä haluun heti nähdä muutkin löydöt :)

Jaa että Turun kirppiksiä kiertelet...mulla on selvästikin siis kilpailija :D :laugh:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1705633 :D

:o No kelpais kyllä mullekin!!! Onko tuo hello kitty-paita neule? Kun mun mielestä meillä on ihan samanlainen, mutta vaaleanpunainen...ja se on neule :)

On joo neule, meillä oli kans isommalla joskus harmaana tuo sama paita (ja sain muuten aika hyvin omani takaisin huutiksessa siitä :D )

Paljonko sä tuosta pulitit? Mä muistaakseni maksoin omastani 3?...käyn vielä kurkkaamassa onko se tuolla blogissa, jotta voisin tarkistaa :)

Saman 3e =)

Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Mä en oo tehnyt tänään löytöjä, mutta eilen ostin me&i plyysi housut 2 e, 2 legon duplo paloautoa, heppaa, 1 lehmä ja traktori + pari muuta isoa autoa yhteensä 10 e. Muutamia kirjoja ostin myös 1 e/kpl

No eilisetkin löydöt kelpaa :)

Ja nuo hinnat kuulostaa tosiaan aika hyvilta :)

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mä löysin tytölleni uudenveroisen Nanson uikkarin kokoa 160cm, 0,50 eurolla - superlöytö meille :D! Myös pojalle löytyi sukkia ja siisti paitapusero, kaikki yht. euron.

No tuo ois superlöytö kelle tahansa :) Onnea siis siitä :)

Joo kiitti :). Mä aika harvoin käyn kirpparilla, mutta tänään puski taas oikein intoa päälle, kun noin hyvin löytyi. Täytyy jatkaa taas pian :D.

Mäkin muuten chef dyykkaan, kun sopivaa osuu kohdalle - onnea penkkilöydöstä, kuulostaa hyvältä!

Tässä mun penkki :)

Kaipaa santapaperia ja puuöljyä, mutta kyllä siitä vielä hyvä tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mäkin melkein dyykkasin yks päivä. :saint: Joku oli heittänyt ihan upouudet, beessit saapikkaat roskikseen, ihan ehjät, selvästikin käyttämättömät. Mutta oli, hitto vie, väärää kokoa, niin en viitsinyt ottaa. :D

No oisit ottanut...jollekulle tutulle ois voineet kelvata :)

Tänään en käynyt mutta eilen löytyi 12v pojalle uusi huppari 4,5e, 9v pojalle tosis siisti tuulitakki 3,5e ja vauvalle Meandin eläintarhatunika 7e, pilkullinen mekko 80snt ja muumisukat 25snt.
Perjantaina mä tein ihan mahtavia löytöjä joista tein ketjunkin tänne :D

Hyvä tarjonta siis Turun kirppiksillä ollut tällä viikolla =)

Missä se ketju on...mä haluun heti nähdä muutkin löydöt :)

Jaa että Turun kirppiksiä kiertelet...mulla on selvästikin siis kilpailija :D :laugh:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1705633 :D

:o No kelpais kyllä mullekin!!! Onko tuo hello kitty-paita neule? Kun mun mielestä meillä on ihan samanlainen, mutta vaaleanpunainen...ja se on neule :)

On joo neule, meillä oli kans isommalla joskus harmaana tuo sama paita (ja sain muuten aika hyvin omani takaisin huutiksessa siitä :D )

Paljonko sä tuosta pulitit? Mä muistaakseni maksoin omastani 3?...käyn vielä kurkkaamassa onko se tuolla blogissa, jotta voisin tarkistaa :)

Saman 3e =)

No se oli sitten kelpo hinta puolin ja toisin :)

Ja paljonko siitä harmaasta sitten sai huutiksessa?

Pitäisköhän sitä itekkin sitten joskus myydä kaikki Hello Kittyt huutiksessa ja muuta tavallisessa kirppiksessä...jos sitä kato alkais oikeen tienaamaan :laugh:

No shit. :o Mä ajattelin itseasiassa samaa, mutta kun menin seuraavan kerran roskiksille niin ne oli jo tyhjennetty. :|

Alkuperäinen kirjoittaja ihankivoja:
Eilen kävin:
kengät kokoa 21 pojalle 5,5e
h&m paita pojalle 1,5e
muumi kurakinttaat 3e tytölle ja
t-paita itelle 1,5e

Kohtuuhintaisilta nämäkin kuulostaa :) Mä yleensä maksan juurikin noin 4-5? kengistä :)

No shit. :o Mä ajattelin itseasiassa samaa, mutta kun menin seuraavan kerran roskiksille niin ne oli jo tyhjennetty. :|

No mutta ensi kerralla sitten muistat muistaa myös kaikkia tuttuja :D Mä olen muutaman taulun napannut joskus matkaani...mua ne ei ole sävähdyttäneet, mutta kavereille on kelvannut :)

en oo ny kerinny mutta kaupasta tokkon takki 15 e ja uikkarit pojalle 5e ja sitte se varattoman kansanosan tunnus tällepäivää... eli MARKETTI PYÖRA solifer merkiltään shimanonnexus vaihteisto ja kaikki (kuten ny vaikkas helkamassa)ja sekin 199e jotta jäi ny kirput ja kapi saamatta kaupanpäälle mutta ensviikolla taas yritellään ku ehitään :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihankivoja:
Eilen kävin:
kengät kokoa 21 pojalle 5,5e
h&m paita pojalle 1,5e
muumi kurakinttaat 3e tytölle ja
t-paita itelle 1,5e

Kohtuuhintaisilta nämäkin kuulostaa :) Mä yleensä maksan juurikin noin 4-5? kengistä :)

Juu,kengät oli hyväkuntoiset,ei käytön jälkiä,vähän vain hiekkaa pohjissa niin päätin ottaa.. vaikka ehkä aika hintavat ciraf merkistä. Mutta olen tyytyväinen kauppoihin. :D

Mä löysin tytölleni uudenveroisen Nanson uikkarin kokoa 160cm, 0,50 eurolla - superlöytö meille :D! Myös pojalle löytyi sukkia ja siisti paitapusero, kaikki yht. euron.

Joo kiitti :). Mä aika harvoin käyn kirpparilla, mutta tänään puski taas oikein intoa päälle, kun noin hyvin löytyi. Täytyy jatkaa taas pian :D.

Mäkin muuten chef dyykkaan, kun sopivaa osuu kohdalle - onnea penkkilöydöstä, kuulostaa hyvältä!

Hieno penkki!

Kateudesta vihreä, mä kaipaan kans meille jotain tuon tapaista penkkia pihaan..

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
en oo ny kerinny mutta kaupasta tokkon takki 15 e ja uikkarit pojalle 5e ja sitte se varattoman kansanosan tunnus tällepäivää... eli MARKETTI PYÖRA solifer merkiltään shimanonnexus vaihteisto ja kaikki (kuten ny vaikkas helkamassa)ja sekin 199e jotta jäi ny kirput ja kapi saamatta kaupanpäälle mutta ensviikolla taas yritellään ku ehitään :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja satutar:

Hieno penkki!

Kateudesta vihreä, mä kaipaan kans meille jotain tuon tapaista penkkia pihaan..

Näitä saa roskiksista :laugh:

Mä kävin tuossa yhdelle naapurille kertomaan, että hain penkin roskiksesta ja hän sanoi soittaneensa aamulla miehelleen, että kun mies tulee kotiin niin kantaa sen penkin sitten heille. Mutta mä ehdin ensin :ashamed: :D

Ihana toi penkki. :heart:

Mä en tänään käynyt mutta eilen ostin kylläkin ja löysin
vanhemmalle: uudet lenkkarit 3e, crocksit 1e, oikean 70-luvun ihanan retrokylpytakin joka oli kuin uusi, siinä ei ole mitään käytön jälkeä, ainoa et merkkilapuista huomaa et on vanha ja hieman käytetty 5e.
nuoremmalle löytyi: kunnon tukevat niken tennarit 2e.
Sekä sit miehen siskon pojalle vitosella löytyi kivoja vaatteita kasa. :) Olin tyytyväinen taas ostoksiin.

En ole nyt viikonloppuna käynyt kirppiksellä, mutta torstaina kävin kierroksella. Mukaan tarttui esikoiselle uikkarit 0,30?, huppari 1?, muovinen roskisauto pihaleikkeihin 1,5?, kuopukselle pari bodya 0,5?/kpl, ruskeat sammarit 1?, lapaset 0,5?, Marimekon raitapaita 0,5?. Jotain muutakin ostin, mut en muista mitä. :ashamed:

Eurokirppisellä olis multa 56-80cm vauvanvaatteita edullisesti :) Ja juhlavaatteita aikuisille, mm. jakkuja. Muutama ulkotakkikin löytyy. Jos jotakuta kiinnostaa enemmän, niin voin pistää tarkempaa tietoa paikasta.

Yhteistyössä