Tämän päivän kirppislöydöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

TADAA, mun esprit paita, 4.50, kuva ei tee sille oikeutta, se istuu mulle TÄYDELLISESTI :heart:

No on kyllä aika makee :)

Joku kyseli penkin hylkääjän motiivia...se on tuosta vastapäisestä talosta. Huikkaisn penkin entiselle omistajalle kiitokset ja hän sitten sanoi että arvasi sen jollekulle kelpaavan...oli kuulemma itse kyllästynyt siihen :o ja osti sitten uuden.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

TADAA, mun esprit paita, 4.50, kuva ei tee sille oikeutta, se istuu mulle TÄYDELLISESTI :heart:

No on kyllä aika makee :)

Joku kyseli penkin hylkääjän motiivia...se on tuosta vastapäisestä talosta. Huikkaisn penkin entiselle omistajalle kiitokset ja hän sitten sanoi että arvasi sen jollekulle kelpaavan...oli kuulemma itse kyllästynyt siihen :o ja osti sitten uuden.

Toi on niiiiiiin ihana :heart: :heart: :heart: Onneks otin, meinasin ensin jättää sinne :headwall:

Mutta vielä kerran onnea sun penkistä, oli kyllä löytö :D

Wau! Toi on varmaan tosi hieno luonnossa, siis ei kuvassa. On siis kuvassakin hieno, ei saa nyt ymmärtää väärin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:

Wau! Toi on varmaan tosi hieno luonnossa, siis ei kuvassa. On siis kuvassakin hieno, ei saa nyt ymmärtää väärin. :)

Kiva kun muutkin tykkää :D

Se istuu mun tisseistä täydellisesti ja peittää armollisesti mahan ( :$ )

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Tässä mun penkki :)

Kaipaa santapaperia ja puuöljyä, mutta kyllä siitä vielä hyvä tulee :)

Vau, tosi hieno löytö! Mäkin olen etsinyt puutarhapenkkiä, mutta tarpeeksi halvalla en vielä ole sellaista löytänyt.

=)

Olisin minäkin dyykannut tuollaisen, jos kuljetus olisi järjestynyt.

Sain pojan ulos pyöräilemään, kun lupasin että mennään kirppikselle kattoon pikkuautoja. Ja löytyihän sieltä ne vaadut. Taitaa olla niin, että ostan aina saman myyjän autoja :) . Hinta ei ollut mikään superhalpa, mutta kun lupaus on lupaus. 4.5eurolla sain bensarekan, pari pikkuautoa ja rekkaan kuuluvan kylmän bensa-aseman.

Yhteistyössä