Tämän päivän kirppislöytösi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Eilen löysin mammavaatteita. Imetyspaidan 3 euroo. MoM merkkisen hupparin 5 euroo ja MoM merkkisen raskauspaidan (t-paita) 2 euroo

Kuulostaa hyvälle :) Noilla hinnoilla mäkin ostaisin moiset pois.

No oikeenseen kohtaan osu nuo löydöt kun alkaa tarviimaan isompaa vaatetta vaikka viikkoja on vasta 14 niin ei omat farkut enää mahu kunnol kiinni. Ilman että puristais. Kuinkohan isoks meinaan sitten tällä kertaa paisuu :ashamed:

Mulla sujahti ekat äippähousut jalkaan jo hyvissä ajoin ennen np-ultraa :ashamed: mutta tänään mun mielialaani kohotettiin...kirppiksellä mulle kaupattiin äippäpaitaa. Eli ilmeisesti mä en näytä siltä että 3 viikon päästä on la, koska kuka enää tässä vaiheessa uuusia äippävaatteita ostelis. Tai sitten myyjä vaan koitti kepillä jäätä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Penan PuuhaPetelle. Tosin huomasin jälkikäteen, että siitä puuttuu pari osaa, mutta saas nähdä jos kävisi tuuri ja saisin legolta varaosia.

Olitkos se sä, joka kävi eilenkin kirppiksellä ja joka avasi sen eilisen ketjun? Vai muistanko ihan väärin?

Penan PuuhaPetelle. Tosin huomasin jälkikäteen, että siitä puuttuu pari osaa, mutta saas nähdä jos kävisi tuuri ja saisin legolta varaosia.

Olitkos se sä, joka kävi eilenkin kirppiksellä ja joka avasi sen eilisen ketjun? Vai muistanko ihan väärin?

Noup. Yritin kyl etsiä sitä tänään.

Ok, muistin sitten tosiaan väärin. Eilen sitä haikena tosiaan katselin :saint:

Mutta taisin mä kertoa siinä edellisestä löydöstäni, tosin en eilen käynyt kirppiksellä. Tai ainakin jossain ketjussa hehkutin :)

Mutta taisin mä kertoa siinä edellisestä löydöstäni, tosin en eilen käynyt kirppiksellä. Tai ainakin jossain ketjussa hehkutin :)

No mutta nyt sä voit hehkuttaa siitä uudestaan *pelkkänä korvana* :D

tänään tampereen kirppareiden saldo:

-ruskovilla villahaalari 100cm -5 euroa
-ruskovilla villahaalari 80cm -3 euroa
-ruskovilla villahaalari 90cm -4 euroa
(samasta pöydästä)
-ecco goretex 27 -1,5 euroa
-reimatec välikausipuku 110cm lime/beige 12 euroa(housuissa laput kiinni!)

Mä ostin viime viikolla tulevalle vauvalle: 4xbody, 2x housut, hupputakki+housut, fleecehaalari, myssy+lapaset+ 2xsukat ja yöpuku, kaikki todella hyväkuntoisia ja yhteensä 15 euroa. Itselleni ostin Lindexin äitiysfarkut 5e ja Lindexin vakosamettiset äitiyshousut 3 e , molemmat aivan kuin uudet. Ja erittäin tyytyväinen olen löytöihini.

Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Singerin ompelukonepöytä koneineen kaikkineen 10e. Muutakin löytyi mutta tuo oli selkeesti niiiiiiiin tuurijuttu :)

Tää kuuluu niihin ostoksiin, että "ois ollut rikos jättää se ostamatta" :D Onnea vaan kovasti...tuossa kohtaa voi tosiaan jo puhua ihka oikeasta löydöstä.

Sanopa muuta, mua ei useinkaan pääse siitä rikoksesta syyttämään :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
tänään tampereen kirppareiden saldo:

-ruskovilla villahaalari 100cm -5 euroa
-ruskovilla villahaalari 80cm -3 euroa
-ruskovilla villahaalari 90cm -4 euroa
(samasta pöydästä)
-ecco goretex 27 -1,5 euroa
-reimatec välikausipuku 110cm lime/beige 12 euroa(housuissa laput kiinni!)

Mullekin ois kelvannut! :D Ja todella edullisesti löysit kengät...mä olen vastaavista maksanut yleensä noin 5?.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin viime viikolla tulevalle vauvalle: 4xbody, 2x housut, hupputakki+housut, fleecehaalari, myssy+lapaset+ 2xsukat ja yöpuku, kaikki todella hyväkuntoisia ja yhteensä 15 euroa. Itselleni ostin Lindexin äitiysfarkut 5e ja Lindexin vakosamettiset äitiyshousut 3 e , molemmat aivan kuin uudet. Ja erittäin tyytyväinen olen löytöihini.

Edullisesti olit säkin löytänyt :)

Singerin ompelukonepöytä koneineen kaikkineen 10e. Muutakin löytyi mutta tuo oli selkeesti niiiiiiiin tuurijuttu :)

Tää kuuluu niihin ostoksiin, että "ois ollut rikos jättää se ostamatta" :D Onnea vaan kovasti...tuossa kohtaa voi tosiaan jo puhua ihka oikeasta löydöstä.

Sanopa muuta, mua ei useinkaan pääse siitä rikoksesta syyttämään :laugh: :laugh:

Hyvä, hyvä :D

Mä oon legofani ja sitä pongaan. Sain ostettua ison kasan erikoislegoja - hinta tosin ei ollut mikään superhalpa. Mutta mulla on nyt mm Tylypahka :)

Tänään onneksi kykenin jättämään yhden legopussin kirppikselle - hinta 10e ei vastannut sisältöä minusta. Pieni pussi aataminaikuisia paloja, ohje mutta ei mitään takeita kuinka osat tallella.

Mä oon legofani ja sitä pongaan. Sain ostettua ison kasan erikoislegoja - hinta tosin ei ollut mikään superhalpa. Mutta mulla on nyt mm Tylypahka :)

Tänään onneksi kykenin jättämään yhden legopussin kirppikselle - hinta 10e ei vastannut sisältöä minusta. Pieni pussi aataminaikuisia paloja, ohje mutta ei mitään takeita kuinka osat tallella.

Meilläpäin on muuten tosi nihkeesti legoja...en mä niitä erityisemmin yritä edes bongata mutta silloin harvoin kun niitä löytyy niin hinnat on aika suolaiset.
Minkämoiset legokokoelmat teiltä löytyy?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Pojalle kuravaatteet ja Vikingin Coretexit ja tytölle parit housut, noi kurikset ja coret oli ne joita lähdin hakemaan ja löysin. Hyvää tuuria!!

Kiva että löysit mitä kaipasit :)

Mä harvemmin onnistun löytämään juuri silloin, kun tarvitsisin jotakin, joten ostelen ennakkoon mm. juuri noita kuravaatteita isommissa kooissa (vai miten tuo sana nyt ikinä sitten taipuukaan :ashamed: ).

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Pojalle kuravaatteet ja Vikingin Coretexit ja tytölle parit housut, noi kurikset ja coret oli ne joita lähdin hakemaan ja löysin. Hyvää tuuria!!

Kiva että löysit mitä kaipasit :)

Mä harvemmin onnistun löytämään juuri silloin, kun tarvitsisin jotakin, joten ostelen ennakkoon mm. juuri noita kuravaatteita isommissa kooissa (vai miten tuo sana nyt ikinä sitten taipuukaan :ashamed: ).

Juu yllätyin kyllä itekin, mut joku halusi päästä eroon yhtä aikaa siitä mitä mä tarvitsin :)

Meilläpäin on muuten tosi nihkeesti legoja...en mä niitä erityisemmin yritä edes bongata mutta silloin harvoin kun niitä löytyy niin hinnat on aika suolaiset.

tätä vauhtia massiiviset :laugh:

Ukko ostelee itselleen StarWars-legoja. Niitä oli kuulemma parisenkymmentä. Mä taas tykkään isoista technicseistä ja mindstormista + vähän eksoottisimmista teemoista. Kuten Harry Potter ja joku Orient sarja. Tosin tota jälkimmäistä mulla ei oo paljon, kumpa joku myisi. Poitsulla on isot kasat duploja ja Lego Cityä. Noita mä olenkin löytänyt kirppikseltä kunnioitettavasti. Osa piilossa odottamassa sopivaa tilannetta.

Seuraava askel olisi keksiä järkevä säilytystapa näille aarteille. Ne on ripoteltu vähän joka paikkaan...

tätä vauhtia massiiviset :laugh:

Ukko ostelee itselleen StarWars-legoja. Niitä oli kuulemma parisenkymmentä. Mä taas tykkään isoista technicseistä ja mindstormista + vähän eksoottisimmista teemoista. Kuten Harry Potter ja joku Orient sarja. Tosin tota jälkimmäistä mulla ei oo paljon, kumpa joku myisi. Poitsulla on isot kasat duploja ja Lego Cityä. Noita mä olenkin löytänyt kirppikseltä kunnioitettavasti. Osa piilossa odottamassa sopivaa tilannetta.

Seuraava askel olisi keksiä järkevä säilytystapa näille aarteille. Ne on ripoteltu vähän joka paikkaan...

Ei taida Ikean Expedit hylly riittää :D

Meillä on Bellville-sarja, pinkki boxi ja sitten peruslegoja. Duploista meillä on paloasema, nukkekoti ja monta peruslegopakettia....lisäksi olen kirppikseltä ostellut sekalasia säkkejä :)

Miehellä on joitain tekniikkalegoja? mutta likka 7v on kuulemma vielä liian pieni niillä leikkimään, joten ovat vielä anoppilassa odottamassa likan kasvua. Joskin epäilen että se on mis, joka niitä sitten kokoaa :laugh:

Vauvalle, body 0.50 e, hattu 0.50 e, housut 1e ja tytölle paita 2e.

Kävin ekaa kertaa helsingin jäähallin kirppiksella ja olin aika pettynyt tarjontaan.

Etsin kapaloliinaa, mutta eipä tullut moista vastaan. oli pettymys..

Yhteistyössä