Tämän jos joku tietää niin ihme on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Haussa olis vanha amerikkalainen tieteiselokuva. Elokuva mustavalkoinen ja siinä vihamieliset ufot hyökkäsi maahan. Ihmiset vajosivat maan alle ja tulivat takaisin jokin nappi niskassa ja olivat ihan outoja sen jälkeen. Elokuva oli pienen pojan näkökulmasta, jonka vanhemmilta lopulta löytyi se "nappi niskassa". Tietääkö kukaan mistä elokuvasta kyse. Näin tämän lapsena, mutten ole nähnyt elokuvaa sittemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haussa olis vanha amerikkalainen tieteiselokuva. Elokuva mustavalkoinen ja siinä vihamieliset ufot hyökkäsi maahan. Ihmiset vajosivat maan alle ja tulivat takaisin jokin nappi niskassa ja olivat ihan outoja sen jälkeen. Elokuva oli pienen pojan näkökulmasta, jonka vanhemmilta lopulta löytyi se "nappi niskassa". Tietääkö kukaan mistä elokuvasta kyse. Näin tämän lapsena, mutten ole nähnyt elokuvaa sittemmin.

Mäkin muistan ton nappi niskassa jutun ja et se oli tosi pelottava kohtaus ku ne ufot tuli.

Mut en valitettavasti muista mikä se leffa oli :/

Ei vaan se heräsi, että oliskin nähny painajaista. Mut sitten se kahto ikkunasta ulos ja näki kun jokin alus todella laskeutu maanpinnalle (samanlainen kuin siinä unessa).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei vaan se heräsi, että oliskin nähny painajaista. Mut sitten se kahto ikkunasta ulos ja näki kun jokin alus todella laskeutu maanpinnalle (samanlainen kuin siinä unessa).

Ahaa, ei sitten ole sama elokuva, jota minä muistelen. Kamala oli sekin, kun ala-asteikäisenä katsoin. :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä näin painajaisia tuon elokuvan jälkeen ja mikä hassua mun mieskin oli nähny. Ja oltiin sillon jotain 10-v. vanhoja, kun se telkkarista tuli.

Mun veljillä on käynyt sama juttu. Minä vuonna se tuli telkkarista?