Tämä varmasti jakaa mielipiteitä (uutinen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mp

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1603511

Itse olen samaa mieltä :/

Täälläkin toosi monen miehet metsästävät. Älkää nyt ainakaan päästäkö niitä lapsia metsälle mukaan!

no, ei muuta kuin lopetetaan kaikki metsästys. annetaan hirvien sun muiden lisääntyä vaan niin paljon kuin ikinä voivat. katotaan mikä sitten on lopputulos

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Alkuperäinen kirjoittaja metsästäjän vaimo:
no, ei muuta kuin lopetetaan kaikki metsästys. annetaan hirvien sun muiden lisääntyä vaan niin paljon kuin ikinä voivat. katotaan mikä sitten on lopputulos

Täysin sama ajatus tuli mieleen.

Radikaali mielipide, että annetaan susien ja ilvesten lisääntyä, ja hoitaa hirvikanta luonnollisesti :snotty: (en ole oikeasti tätä mieltä, älkää kivittäkö mua - vielä...)

Jaa... mä inhoan metsästystä, mua suorastaan oksettaa se. Ex metsästi ja yrítti opettaa siihen maailmaan. Ei siitä mitään tullut, itkin ammutun rusakon perään. Mut emmä nyt noinkaan metsästyksestä sanoisi. Toki on niitä hulluja, jotka ampuvat metsässä huvikseen pikkuluntuja yms. mutta luulisin, että todellisen metsästäjälle on tärkeää se tunne, se metsässä kulkeminen ja jännitys ja joskus saaliina riistaa, jonka voi itse laittaa.

Tosi asiassa ne lisääntyvät sudet ja ilvekset eivät pysty pitämään kasvavaa hirvikantaa kurissa, vaikka niiden miten annettaisiin mellastaa. Hirvikanta on niin suuri Suomen muuttuneen metsämaaston vuoksi (paperiteollisuus, "Suomi elää metsästä").

Mieheni metsästää ja vaikka minusta ei itsestäni siihen ole, olen tosi onnellinen saadessani syödä eettistä luomulihaa. Se eläin joka meidän ruokapöytään tulee, on saanut elää onnellisen elämän eikä kuollessaan tiennyt mitä sille tapahtui.

Kuka teistä on nähnyt kun lehmä tai sika menee teurastamon kourua pitkin tapettavaksi? Se eläin meinaan tietää.. Meillä 2,5v tyttö näkee jo nyt mistä se ruoka pöytään tulee. Puput on pupuja ja ne on söpöjä mutta sitten kun se on jänis ja rusakko ja se on meidän keittiön pöydällä nyljettävänä, niin se on myöskin tytöllemme täysin luonnollinen asia.

Eräs ihminen kerran kertoi minulle edellisillan ihanasta härän sisäfileateriasta punaviinin kanssa. Autolla ajaessamme seuraavassa mutkassa oli hirvenmetsästäjiä ja hän puuskahti, miten sitten vihaa noita metsästäjiä. Buahhahahaaaa!!!

Kaikille kansalaisille tekisi hyvää pieni sightseeing kierros teurastamolla ja tehokasvattamolla!

Yhteistyössä