Tämä parisuhde on nyt sitten ohi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Surettaa.
meillä 3vuotias poika ja yhteiseloa takana päälle 4 vuotta.
paljon riitelyä,mustasukkaisuutta,toisen halveksintaa ja luottamuspulaa.
Mies tehnyt mulle velkaa (tilaillut mun nimelläni),autolainassa molempien nimi.Mulla velkjaa 10 000e.
Mulla vuorotyö, eli joudun laittamaan lapsen ympärivuorokautiseen päiväkotiin (tämä surettaa myös)

Mies sanoo että kaikki yhteiset huonekalut myydään,lapsen tapaamiset viikko-viikko systeemillä.
En tiedä miten mä lähden purkamaan tätä vyyhtiä,nyt olen lakossa ja enskuussa täysin rahattomana.Heärsin siihen todellisuuteen etten enää edes rakasta miestäni.
paha olla :(

En oikein osaa auttaa, mutta kyllä ne asiat lähtee selviämään. Voisiko työnantajan kanssa sopia alkuvaiheessa, että et tee esim. yötöitä tai teet vain yhtä vuoroa? Esim. eron ensimmäisen puoli vuotta, niin saatte lapsen kanssa asiat rullaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja uiu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heärsin siihen todellisuuteen etten enää edes rakasta miestäni.

Rakastaminen on tahdon asia, ei tunnetila.

EIKÖS SE OLE JUST PÄINVASTOIN!, ei ketään voi rakastaa vaikka tahtois, eikä ketään voi olla myöskään rakastamatta vaikka tahtois

Alkuperäinen kirjoittaja :
Jep kantsii laittaa muksu heti alulle ennen kun edes tuntee toisen kunnolla..

täähän oli kivasti sanottu!
me ollaan kyllä tunnettu vuosia enne kun ruvettiin seurustelemaan.
toivottavasti tämä kolahtaa vielä joskus sun omaan nilkkaan.

Voi luoja mitä porukkaa täällä taas leijuu omassa erinomaisuudessaan...

Otan osaa ap:n tilanteeseen, kannattaa ottaa johonkin velkaneuvojaan yhteys asian tiimoilta. Ei ne kaikki sinulle lankea, vai voiko?

ihan eka otat yhteyttä lastenvalvojaan, sitten mietit asunto-, työ- ja hoitopaikkakuviot kuntoon ja kun arki toimii, alat vasta sitten miettiä kaikkea muuta. tärkeintä nyt saada sinun ja lapsen arki toimivaksi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja milla:

EIKÖS SE OLE JUST PÄINVASTOIN!, ei ketään voi rakastaa vaikka tahtois, eikä ketään voi olla myöskään rakastamatta vaikka tahtois

Silloin kun ei löydy sitä tunnetta pitää tahtoa. Kyllä se tunnekin taas ajallaan palaa takaisin.

Silloin kun ei löydy sitä tunnetta pitää tahtoa. Kyllä se tunnekin taas ajallaan palaa takaisin.

Liittoa voi jatkaa tahtomalla, yhdessä voi elää tahtomalla, mutta rakastaminen pelkästään tahtomalla on vaikeaa. Täytyy olla se tunne. Mutta se tunne voi todellakin tulla

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:

Liittoa voi jatkaa tahtomalla, yhdessä voi elää tahtomalla, mutta rakastaminen pelkästään tahtomalla on vaikeaa. Täytyy olla se tunne. Mutta se tunne voi todellakin tulla

Oho, jäi kesken. Siis voi tulla takaisin.

Kyllä se siitä! Yks 10 000 on kärpäsenkakka nykypäivän veloissa :D Ja ton ikäinen lapsi kyllä sopeutuu helposti! Asia on sit tietty eri, kun lapsi tulee kouluikään...

Itse olin vuorotöissä aikanaan, kun yh:ksi päädyin. Ei siinä auttanut muu kuin koulun penkille takaisin vaan ja uuden päiväammattin opiskelu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jep kantsii laittaa muksu heti alulle ennen kun edes tuntee toisen kunnolla..

täähän oli kivasti sanottu!
me ollaan kyllä tunnettu vuosia enne kun ruvettiin seurustelemaan.
toivottavasti tämä kolahtaa vielä joskus sun omaan nilkkaan.

Niin luultavasti tekeekin. Voimia sulle ap.

Yhteistyössä