tämä on kyllä vänkä paikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
tuntuu vähän siltä että vaan tietyt nikit ja tietynlaiset mielipiteet on sallittuja, muut pitäkööt päänsä kiinni, ja nyt en sitten tarkoita modeja, mä olen saanut vapaasti rellestää täällä modejen puolesta.
Tarkoitan just tätä että "miten SÄ nyt voit ihmetellä homoja tuomitsevia ihmisiä, kun poikasikin on sitä ja tätä, ja kun enon kummin kaimasikin on muuten sellainen ja sellainen..."

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
tuntuu vähän siltä että vaan tietyt nikit ja tietynlaiset mielipiteet on sallittuja, muut pitäkööt päänsä kiinni, ja nyt en sitten tarkoita modeja, mä olen saanut vapaasti rellestää täällä modejen puolesta.
Tarkoitan just tätä että "miten SÄ nyt voit ihmetellä homoja tuomitsevia ihmisiä, kun poikasikin on sitä ja tätä, ja kun enon kummin kaimasikin on muuten sellainen ja sellainen..."

Sellasta se on. Ihmiset unohtavat, että jokainen on yksilö. En minäkään ajattele samalla tavalla kuin veljeni tai isäni tai kummin kaiman sisko.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sitähän se on. Ihme, ettei kukaan vielä ole äimistellyt mun luomulihansyöntiäni, kun tyttäreni kuitenkin on kasvissyöjä :D

Niinpä, sunhan täytyy tuolla logiikalla ehdottomasti syödä luomusti kasvatettua uudistuvaa ja luontoystävällistä golfkenttä ruohoa. Ja mieluusti siten kuin laamat eli vahingoittamatta ruohonkasvua ja maata jossa se kasvaa... :D Koska ettehän te muuten voi olla sukua.

jonkunlaiset asenteet lähtee kotoa jos lapsi päätyy skiniksi. Ja täytyy pystyä vastaamaan sanoistaan! Jos kovaan ääneen huutaa toisten suvaitsemattomuudesta niin peiliin kandee vilkasta ekana

Alkuperäinen kirjoittaja Ö:
jonkunlaiset asenteet lähtee kotoa jos lapsi päätyy skiniksi. Ja täytyy pystyä vastaamaan sanoistaan! Jos kovaan ääneen huutaa toisten suvaitsemattomuudesta niin peiliin kandee vilkasta ekana

Jaa mihin peiliin? Peräpeiliinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sitähän se on. Ihme, ettei kukaan vielä ole äimistellyt mun luomulihansyöntiäni, kun tyttäreni kuitenkin on kasvissyöjä :D

Noista sun luomuista kyllä ymmärrä mitään, mutta sun uskoas voisit mulle selittää, jos haluut?

Mun mielestä tää on ihan kiva palsta, en muista mitä etin silloin netistä, kun tänne eksyin. Täällä on keskustelu vilkasta päivisin, siitä tykkään, kun olen ollut tosi hiljaisilla palstoilla ennen tätä. Täällä on niin sanotusti menoa ja meininkiä :D Oon miettiny, että jos rekkautuis, mutta sit taas toisaalta mietin, että täällä on jo se tietty sisäpiiri, että olisin varmasti ihan yhtä ulkopuolinen ku harmaana. Että ei maksa vaivaa rekkautua.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Mun mielestä tää on ihan kiva palsta, en muista mitä etin silloin netistä, kun tänne eksyin. Täällä on keskustelu vilkasta päivisin, siitä tykkään, kun olen ollut tosi hiljaisilla palstoilla ennen tätä. Täällä on niin sanotusti menoa ja meininkiä :D Oon miettiny, että jos rekkautuis, mutta sit taas toisaalta mietin, että täällä on jo se tietty sisäpiiri, että olisin varmasti ihan yhtä ulkopuolinen ku harmaana. Että ei maksa vaivaa rekkautua.

Ja jos olisin mies, mut otettais ihan eri tavalla vastaan, oltais suorastaan yliystävällisiä ynnä muuta nuoleskelua ja mielistelyä. Naisia karsasetaan, ollaan heti vaatimassa kuvaa näytille ja kysellään, paljo painat jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ö:

niin kai sitte esim murhaajatkin on saaneet asenteet siihen kotoa, ainakin tolla sun logiikalla...
ja miten muka äiti ei pysty vastaamaan sanoistaan jos sen lapsi aikuistuttuaan omaksuu eri asenteet , silloinhan ne uskikset joiden lapset aikuisena eroaa seurakunnasta ei myöskään pysty vastaamaan sanoistaan...
muute sää oot varmaan taas Grace harmaana kun et uskalla omalla nikillä haukkuu ettei sun pyhimyskehäs vaan himmenisi

EI OLE skini, mutta skini kavereita joltain kurssilta on, se on rokkari, diggaa Elvistä ja soittaa rock-a billyä mutsinsa harmiksi, joka ite on ollu punkkari parhaasta päästä, irokeeseineen ja hakaneuloineen :)

Alkuperäinen kirjoittaja tunnen tapauksen:
EI OLE skini, mutta skini kavereita joltain kurssilta on, se on rokkari, diggaa Elvistä ja soittaa rock-a billyä mutsinsa harmiksi, joka ite on ollu punkkari parhaasta päästä, irokeeseineen ja hakaneuloineen :)

mäki tunnen. Ja pyörii vähä muuallaki kun kursseilla

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:

Pisti kans vähän hymyilyttämään toi ketju...

Yhteistyössä