V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joo, minua itteeni ärsyttää todella paljon kun tätä "ottamattomuuttani" pidetään just sinä että olen tullut uskoon tms olen "outo nuori". Ei miula ole sitä alkoholin käyttöä vastaan mitään, mutta jos sitä osattaisiin edes käyttää kohtuudella, vaan nykynuoriso tuntuu aina vetävän PÄÄN TÄYTEEN, sitä en itse ymmärrä alkuunkaan, miksi näin? Ja miule vittuillaan sen takia kun en halua/tykkää ottaa... ...
Erittäin tuttua. Tuntuu kuin kaverit humalassa kokisivat oman olonsa hyvin kiusaantuneeksi siitä, etten minä juo, vaikka en tee omasta raittiudestani minkäänlaista numeroa. Lähden mukaan ja juon vettä tai limpparia. Ihan kuin siitä lasista erottaisi mitä siinä on. Ja silti asia on usein heille monesti ylitsepääsemättömän vaikeaa. Huonoa itsetuntoa?Humalaisten porukassa keskustelu ja käyttäytyminen on usein liioiteltua esittämistä, kun on eräänlainen lupa siihen - maan tapa. Oikeasti kaiken pienen nälvinnän takana on monesti myös jonkinlainen kunnioitus vähän ryyppäävää kohtaan. Minua ainakin on pidetty lujana luonteena siltä osin. Mutta tylsänä tietenkin pitävät. Mutta mä olen humalassakin tylsä tyyppi![]()
Jotenkin ei yllätä. Suomalaiset rikolliset.. "Öähähä persukekhonen shaatana koshuva mää TAPAN SUT!" Olen olettanutkin kirkkaan minimin olevan suunniteltuja tekoja, ja suurimman osan lähiölaarditynnyrien humalaista idiotismia.
Paska juttu. Aikuisten on kuitenkin aika turha ihmetellä, miksi nuoret juovat, niin kauan kuin itse kittaavat kaksin käsin. Veikkaan, että syyt on aika tarkkaan samat.Nykyään käännää myös lapset.
Paska juttu. Aikuisten on kuitenkin aika turha ihmetellä, miksi nuoret juovat, niin kauan kuin itse kittaavat kaksin käsin. Veikkaan, että syyt on aika tarkkaan samat.
Tjoo-o, tarkoitukseni ei ollut siis mitenkään sanoa, että nuorten kuuluukin juoda koska aikuisetkin juo, tai mitään sinne päinkään. Mutta olen siis huvittuneena seurannut, kun lehdissä ja kahvipöytäkeskusteluissa pohditaan, miksi nuoret juovat. Jaa-a, varmaan samoista syistä kuin kaikki muutkin tässä maassa. Eihän se hyvä ole missään nimessä että juovat, mutta sen syiden ihmetteleminen niinkuin se olisi joku suuri mysteeri tuntuu tahalliselta idiotismilta.