Tämä on aivan kamalaa! Liittyy seksiin ja himoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himoissaan

Vieras
Mä olen aamulla saanut seksiä ja nyt mun tekee jo taas mieli! On tehnyt jo yli tunnin mieli lisää vaikka olen aamulla saanut kahdeksan jälkeen. Kuinka tämä voi olla mahdollista?!?

Tätäkö se on kun on ollut muutaman kuukauden seksitön kausi ja sitten sitä hyvää saa taas niin pitäisi saada koko ajan. :D

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Mä olen saanut viimeksi kaksi viikkoa sitten... Toivottavasti meilläkin alkaa joskus vähän aktiivisempi kausi.

Ja joo, mitä enemmän saa, sitä enemmän tekee mieli. :D

Mä olen aamulla saanut seksiä ja nyt mun tekee jo taas mieli! On tehnyt jo yli tunnin mieli lisää vaikka olen aamulla saanut kahdeksan jälkeen. Kuinka tämä voi olla mahdollista?!?

Tätäkö se on kun on ollut muutaman kuukauden seksitön kausi ja sitten sitä hyvää saa taas niin pitäisi saada koko ajan. :D

tilanne aviopuolisoiden kesken ihan normaalia, näin Jumala loi kaikessa viisaudessaan.

[QUOTE="puoliso";24634404]tilanne aviopuolisoiden kesken ihan normaalia, näin Jumala loi kaikessa viisaudessaan.[/QUOTE]

Me ei olla aviopuolisoita, ei edes avopuolisoita. :D Ihan vasta seurusteluasteella olemme ja harrastamme syntistä esiaviollista seksiä. :p

Mulla on selibaattia takana melkein kolme vuotta, nyt kesän aikaan himot heräs henkiin ja välillä tuntuu, että järki lähtee tästä himosta. Himolle ois kohdekin, mutta taitaa olla saavuttamattomissa :( Mutta sanonpa vaan, että voi sitä onnenpoikaa, joka mun petiin päätyy, ei lopu seksi ihan heti kesken ;D

[QUOTE="vieras";24634753]Mulla on selibaattia takana melkein kolme vuotta, nyt kesän aikaan himot heräs henkiin ja välillä tuntuu, että järki lähtee tästä himosta. Himolle ois kohdekin, mutta taitaa olla saavuttamattomissa :( Mutta sanonpa vaan, että voi sitä onnenpoikaa, joka mun petiin päätyy, ei lopu seksi ihan heti kesken ;D[/QUOTE]

Ei loppuisi munkaan mieheltä seksi, mutta kun elämässä on muutakin kuin petipuuhat. :D

Ei kai tuo nyt kamalaa ole, nauti vaan himosta:D
Niin se on meilläkin, vaikka olisin saanu aamulla ihanaa seksiä, niin jonkin ajan päästä tai päivällä himottaa lisää joinakin päivinä.

Yhteistyössä