KAMALAA lantio särkyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koskee...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koskee...

Vieras
minulla on neljä lasta ikähaarukalla 10v- 8kk.
Nyt viimesimmän lapsen synnyttyä olen kokenut aivan kamalaa lantio särkyä aamuisin...en osaa sitä enää oikeen muuhun yhsitää kun synnytyksiin ja ehkäpä imetykseen...? särky on öisin ja aamuisin pahimmillaan, joskus en pysty edes sängyssä kylkeä kääntämään kun särky on niin kova. imetän vauvaa vielä aamuöisin n. 04.00 --> ja makaan käytännössä aamu yön yhdessä asenossa ja sehän vaan lisää kipua,välillä tuntuu aamulla että jalat ei kanna...noin 2-3 tunnin kuluessa aamupäivän aikana särky menee pois.
Synnyttäessähän nainen erittää hormoonia joka lisää lanton liikkuvuutta jotta synnytys onnistuisi..välillä tuntuu että minulla on tämä hormooni tuotanto jäänyt päälle...onko se mahdollista?? mistä tämä kipu...

mulla on kans lonkat kipeenä ja myös neljä lasta: ikähaarukka 11v.-1v.
samoin on välillä polvet kipeenä. Liekkö sitä jo vanhuuskin iskee ;)
mut olo on niinku nivelet huutais jotain voiteluainetta!

minulla ei juuri edes vielä ikä paina kun olen vasta 28v... eikä lonkat, eikä myöskään polvet. todellakin lantio...niin mahoton särky...eikä painoakaan pääse syyttämään kun ylipainoa ei ole.

Mullakin oli 9kk synnytyksen jälkeen, mutta kävin sitten semmoisella kansanparantajalla, joka ketkutteli lantion luut paikoilleen. Oli mennyt koko lantio ihan vinksin vonksin raskauden ja synnytyksen aikana. Sen jälkeen kivut helpotti, mutta eivät ole vieläkään täysin poissa. Kuopus 1v5kk.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullakin oli 9kk synnytyksen jälkeen, mutta kävin sitten semmoisella kansanparantajalla, joka ketkutteli lantion luut paikoilleen. Oli mennyt koko lantio ihan vinksin vonksin raskauden ja synnytyksen aikana. Sen jälkeen kivut helpotti, mutta eivät ole vieläkään täysin poissa. Kuopus 1v5kk.

voiskohan kiropraktikko osata napsautella...joskus kävin ja ainakin rangan sai ojennuksiin :)

Kuumimmat

Yhteistyössä