V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:kesällä 6 kk raskaana ja maistraatti vihkii
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=76593829
On se tavallaan ihan kiva, mutta en oo varma ostaisinko, varsinkaan äitiysvaatetta sovittamatta...
Mitä se uutena on maksanut? Siis h&m:n vaate ja lähtöhinta 16e, mun mielestä aika paljon...