Ei kaikki halua juhlavaatteita maistraattivihkimiseen eikä siinä ole mitään pahaa. Jokainen tyylillään. Mä menin naimisiin ihan tavallisissa, siisteissä vaatteissa maistraatissa. Meillä oli todistajat talon puolesta eikä ketään vieraina, se oli meidän tapa.